Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Als je je nu al zo kut voelt ga je wel een paar pittige maanden tegemoet ben ik bang. Succes ermee.
 
Als je je nu al zo kut voelt ga je wel een paar pittige maanden tegemoet ben ik bang. Succes ermee.
Valt nog wel mee, mentaal voel ik me wel prima. Heel soms een opvliegertje, maar dat is snel weer goed gemaakt. En ook maar 2 x gehad. Kan me nu ook wel wat beter beheersen. Maar zou fijner zijn als ik me niet hoef te beheersen maar gewoon gelijk rationeel kan denken. En ik hoop dat m'n libido niet de grond in zakt als de hCG er uit gaat.

Alleen trainen is gewoon niks meer aan momenteel en m'n motivatie haal ik uit het niet dik willen worden en alles verliezen. Geen motivatie uit mijn eigen zin en willen, wat dus verre van plezierig is.
 
Valt nog wel mee, mentaal voel ik me wel prima. Heel soms een opvliegertje, maar dat is snel weer goed gemaakt. En ook maar 2 x gehad. Kan me nu ook wel wat beter beheersen. Maar zou fijner zijn als ik me niet hoef te beheersen maar gewoon gelijk rationeel kan denken. En ik hoop dat m'n libido niet de grond in zakt als de hCG er uit gaat.

Alleen trainen is gewoon niks meer aan momenteel en m'n motivatie haal ik uit het niet dik willen worden en alles verliezen. Geen motivatie uit mijn eigen zin en willen, wat dus verre van plezierig is.
Snap ik, maar de echte dip moet nog komen icm kracht en massaverlies. Hou daar wel rekening mee.
 
Dus mentaal voel je je goed, enkel wat vermoeider dan normaal. Ook iets opvliegender dan normaal.

Libido is voorlopig normaal.

Op gebied van trainen is de motivatie ver weg. Kan dit niet komen omdat je gewoon andere prioriteiten hebt? Heeft miss niets met pct te maken.

Vat ik zo je situatie goed samen?
 
ik begin woensdag met hcg dus ik volg jouw log op de voet. gr
 
Gisteren nog een foto gemaakt, zie er nauwelijks slechter uit. Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik er nog zo bij sta, ik heb het sporten en diëten nog nooit zo erg verwaarloosd. Tel geen kcals, ik eet maar van alles wat, sport onregelmatig, laag volume, matige intensiteit. Het enige wat ik eigenlijk doe is ten minste 175g eiwit eten, en daar houdt het op.

Vermoedelijk tel je "onbewust" toch wel mee lijkt me.
Ik tel / track eigenlijk nooit meer (behoudens nu omdat cut / contest) en toch tel ik altijd.

Is gewoon een 2e natuur geworden.
 
Snap ik, maar de echte dip moet nog komen icm kracht en massaverlies. Hou daar wel rekening mee.
Daar ben ik al wel van op de hoogte, al ben ik ook wel verbaasd dat dat nu al niet het geval is.

Dus mentaal voel je je goed, enkel wat vermoeider dan normaal. Ook iets opvliegender dan normaal.

Libido is voorlopig normaal.

Op gebied van trainen is de motivatie ver weg. Kan dit niet komen omdat je gewoon andere prioriteiten hebt? Heeft miss niets met pct te maken.

Vat ik zo je situatie goed samen?
Mentaal idd prima, kan soms een beetje dom denken over iets en me om niets druk maken of van een vlieg een olifant maken. Maar met wat steun van m'n vriendin is het snel weer voorbij en kan ik rationeel denken. Dit gebeurt niet zo vaak gelukkig, maar toch wel een punt om zeker voor ogen te houden.

Libido is ook nog goed, soms erg hoog maar meestal normaal. Hoop dat dit niet lager zal vallen wanneer de hCG zijn werk heeft gedaan.

Dat m'n motivatie weg is is wel zeker hierdoor helaas. Ik heb deze periode echt enorm veel rust en vrije tijd, genoeg tijd om te sporten. Maar de lol is er gewoon even uit. Ik was al laks geworden toen ik ging BCen, en dat heb ik een jaar volgehouden. Laks al off gaan is niet echt het beste wat je kunt doen. Maar m'n motivatie is ook zeker minder omdat het me niet uitmaakt als ik een deel zou verliezen. Ik heb geen haast of doel meer voor ogen, maar wil wel gewoon ergens toe werken. Dus dan verlies ik maar wat, heb ik in ieder geval weer wat te winnen.

Als ik maanden met tegenzin strict ga sporten en diëten en vrijwel al m'n massa behoud, dan zal ik vrijwel niet meer wat winnen na m'n herstel. Als ik nu een paar kilo's verlies en over een half jaar tot een jaar weer progressie maak, dan kan ik weer met plezier terugvallen naar voordat ik gear gebruikte. Zie het als een soort 'reset'. Dat ik het weer bijna vanaf het begin goed kan oppakken. Het is een stuk makkelijker op te pakken als ik progressie kan maken dan wanneer ik nauwelijks wat kan winnen.

Vermoedelijk tel je "onbewust" toch wel mee lijkt me.
Ik tel / track eigenlijk nooit meer (behoudens nu omdat cut / contest) en toch tel ik altijd.

Is gewoon een 2e natuur geworden.
Ik houd het wel een beetje onbewust bij idd, gezien ik vrijwel alle kcals wel uit m'n hoofd ken. Maar dan vind ik het wel erg goed gegokt zonder echt te tellen:p. Eiwitten tel ik wel sowieso, maar de meeste meals ken ik ook uit m'n hoofd.
 
95,6kg terwijl m'n bf hoger lijkt, it begins. Vandaag lb en morgen nog ub doen, daarna ma tm vr op excursie.
 
Heerlijke dag vandaag. Echt, deze moodswings lmao:o. Ben vandaag zonder reden belachelijk vrolijk, en had ook echt veel zin om te trainen. Gisteren de hele dag lui en dood in mijn kamer zitten rotten, dus vandaag FB gedaan. Werd na het benchen helaas wel misselijk, had er misschien iets te veel zin in. Zat elke damn set te knallen tot falen :D

Ook lekker wat PWO gepakt omdat ik er zin in had, scoop HemaVo2 + cap caffeïne.

Plate loaded legpress
Opwarmen
12x280
3x10x320

Benchpress
1x15x60
1x8x100
1x7x100
1x10x80

Leg curls
3x12x80

Lat pulldowns
3x12x65

Wou het een stuk harder aanpakken, maar gezien ik UB+calves vrijdag ook heb gedaan en misselijk werd liet ik het hierbij, voordat ik mezelf te ver push.

Had dit mentaal wel echt even nodig. Begon steeds meer te twijfelen of ik er zelf gewoon geen zin meer in had. Vandaag goed genoten van het trainen en er ook zin in gehad, dus het zit nog wel in me. Alleen nog geduldig afwachten tot alles weer in homeostase zit. Vanaf morgen op excursie, elke dag iets van 8 uur de natuur in en vervolgens veel opdrachten maken. Dat wordt dus vrijdag of zaterdag weer trainen (FB), vrijdag enkel als er nog wat leven in me zit.
 
Rip volgende week. Proteins ingeslagen gezien ik met brood en een klein stukje vlees bij het avondeten niet bepaald ver kom tijdens de excursie. Tonijn & haring in blik gestacked en een halve kilo droge worst met 4,2g zout per 100g. Dat wordt bloaten:o
 
Hoe is de excursie geweest? Vandaag laatste dag zeker?

Ben ook wel benieuwd!
Nu terug naar huis, was een leuke excursie! Veel bloemen geplukt, insecten gevangen en gedetermineerd, een hazelworm gevonden en kilometers door de dalen in Zuid-Limburg / België gewandeld. Ook nog naar de Blegny mijnen geweest, en achteraf erachtergekomen dat mijn opa in de mijnen heeft gewerkt. Mooi stukje antraciet meegekregen en in de afvalberg nog enkele plantenfossielen gevonden van +-300 miljoen jaar geleden. Klinkt misschien een beetje saai als ik het zo typ:o, er werd wel veel getrolld en gelachen.

Weinig voedsel, dus redelijk laag in kcals gezeten. Ik schat gemiddeld 3500 kcal per dag. Gisteren iets meer dan een liter ijs gegeten vol fruit voor 8 euro:o. Heb wel zoveel mogelijk kcals naar binnen proberen te werken, gezien het een nogal aardige cardiotraining was. Klimmen over de dalen, door een grub ons weg zoeken, kilometers per dag lopen. Elke avond wel een wijntje gehad, maar meer dan dat drink ik niet. Wel zo relaxed na 8 uur omhoog en omlaag lopen en klimmen en vervolgens nog enkele uren voorbereiden om je ervaringen te presenteren:p
 
Oh en dit is Bert de pootloze hagedis:
Screenshot_20170530-132852.png


En nog een foto van een gang in de Blegny mijn, waar aardig wat horrorfilms plaats hebben gevonden:
DSC_0181.jpg
 
Ik ga er dus vanuit dat je je goed voelt :)

Tof dat de uitstap goed is meegevallen! Vanavond trainen?
 
Ik ga er dus vanuit dat je je goed voelt :)

Tof dat de uitstap goed is meegevallen! Vanavond trainen?
Vanavond helaas niet. Nauwelijks geslapen, zonder kussen geslapen, veel gelopen en nu 5 uur reizen:o. Hoefde alleen een kussensloop mee, komen we er achteraf achter dat we ineens geen kussens krijgen. Ben nu nergens toe in staat, morgenochtend of middag lekker fb pakken:p
 
ik ben nu 20 dagen gestopt met low dose test(400) ben wel al 2 kilo vocht kwijt, ik volg dit log begin maandag nakuur pak nu pregnyl.
 
Heerlijk getraind en geslapen, goede 11 uur slaap gehad:o. Ben vandaag weer overdreven vrolijk, sinds gisterenavond eigenlijk. Life's good tot nu toe.

Vandaag ub gedaan, morgen lb, daarna rust en ppl. Gewicht nog steeds steady op 97kg, kracht wel omlaag, maar dat heb ik wel vaker als ik even niet train.

Bb rows
Opwarmen
1x8x100 veel staan swingen
3x10x80

Benchpress
15x60
3x10x80

Plate-loaded lat pulldowns
2x10x120
2x12x100

Cable flyes
2x10x15
2x12x12,5

Concentration curls
2x10x14
1x8x14

Supersets met overhead db extensions
3x14x10

Screenshot_20170603-142547.png

Screenshot_20170603-142447.png
ik ben nu 20 dagen gestopt met low dose test(400) ben wel al 2 kilo vocht kwijt, ik volg dit log begin maandag nakuur pak nu pregnyl.
Nice, succes!
 
Je armen blijven flink groot kerel! Wel aardig ingeleverd qua gewichten zie ik..
 
Je armen blijven flink groot kerel! Wel aardig ingeleverd qua gewichten zie ik..
Best wel, maar dat heb ik wel vaker na dagen niet trainen. Vaak heb ik daarna een stuk meer kracht.
 
Back
Naar boven