Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat het cutten bij jullie?:rolleyes:

Het is bij mij eerder kutten, dan cutten...heb het gevoel dat mijn taille 2,4mtr is :treuren:

Nou ben ik ook gewoon een dikkertje, dus ik ben nog wel ff bezig...maar goed, vanochtend op -18kg
 
De klassieke barbel hacksquat met in verhouding een lange rug en korte armen, gaat volkomen ruk, sorry :o

Best beschaafd, hoewel een familiezak chips natuurlijk ook klein kan zijn vergeleken bij een megaverpakking.
Klopt allemaal. Het was echt zo'n klein lullig zakje chips (25-30g ofzo)..:o

Dat lijkt me (als apparaten scepticus) nog wel een nuttig ding.

Gedoe :P
Hacksquat is echt lekker! In mijn gym is overigen officieel geen hacksquat..

Maar deze (V-squat):


Alleen dan met grotere ROM:roflol:

Recompen is in zijn geval beter dan cutten.. ;)
Het is bij mij eerder kutten, dan cutten...heb het gevoel dat mijn taille 2,4mtr is :treuren:

Nou ben ik ook gewoon een dikkertje, dus ik ben nog wel ff bezig...maar goed, vanochtend op -18kg
Godver..je handtekening:roflol: Ouwe huisvrouw!

Je bent goed bezig hoor ;)
I know.

Helaas thuis geen plek voor. :(
Nadeel van thuis trainen...
 
Godver..je handtekening:roflol: Ouwe huisvrouw!

Je bent goed bezig hoor ;)

Haha ja dat moest ff speciaal voor jou :hahaha:

Ja, het gaat ook helemaal niet slecht, maar ik zie hier allemaal gasten en dames met prachtige lijven, die ook vreselijk snel van figuur veranderen en dan wil ik dat ook...Maar ik moet geduldig zijn. Ben pas een half jaar bezig. Komt goedddd
 
Hoe gaat het cutten bij jullie?:rolleyes:
Cut natuurlijk(see what i did there?)
Paar dagen op 1650 gezeten omdat het me niet hard genoeg gaat maar gaat nog langzaam. Onder de 1650 wil ik ook weer niet gaan:p
 
Damn 1650 kcal is wel heel sick, hoe houd je het vol haha
 
Haha ja dat moest ff speciaal voor jou :hahaha:

Ja, het gaat ook helemaal niet slecht, maar ik zie hier allemaal gasten en dames met prachtige lijven, die ook vreselijk snel van figuur veranderen en dan wil ik dat ook...Maar ik moet geduldig zijn. Ben pas een half jaar bezig. Komt goedddd
Komt goed! Bodybuilding is een marathon..geen sprint!

Keep up the good work!

Ja, denk het ook wel. Maar ik vind het een beetje veel rekenen en meten (lui) :o
Haha..meten = weten..

En ik kan niet op gevoel eten..

Hey..dat rijmt:o
Cut natuurlijk(see what i did there?)
Paar dagen op 1650 gezeten omdat het me niet hard genoeg gaat maar gaat nog langzaam. Onder de 1650 wil ik ook weer niet gaan:p
1650kcals..wat??? Dat doe ik zelfs niet..:o Hoe is je shape nu dan?

Zoals op je avatar?:rolleyes:
Damn 1650 kcal is wel heel sick, hoe houd je het vol haha
Dit..

Enfin..de voeding tot nu toe!

Voeding zondag 04-06-2017:
7:30 2 koppen koffie
8:45 1 monster caps + 10g BCAA (XXL)
11:00 2 pistoletjes + 110g rosbief + ei + duo penotti* + pindakaas (uiteraard niet op elkaar..) + 2 koppen koffie + multivit & vit D
13:00 Verse smoothie van halve banaan/twee sinaasappels/100g aardbeien + 30g whey isolaat
14:00 1 strawberry daiquiri
15:00 1 pina colada + 150g kipfilet #healthy
??
18:00 BBQ

E/K/V, geen idee..

* nomnom:meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn 1650 kcal is wel heel sick, hoe houd je het vol haha
2 low 1650 en 1 high 2850
Dan is het wel redelijk vol te houden maar elke dag 1650 word ik ook gek hoor.

Skatermarvin shape is nogsteeds niet droog genoeg. 11/12% denk ik.
 
Deze is in jouw duo penotti gevallen.

8xjmxakyu1eso.png
 
Laatst bewerkt:
Die duo penotti lijkt me best gruwelijk :D
 
Waarom doe je eigenlijk niet mee aan de contest..goede motivatie toch?

:woot:

Jazeker, echter zie ik niet kans om te winnen, tegen die tijd zal ik eens mee doen. (Pic is niet mijn fysiek).
 
Je zegt wel uiteraard niet op elkaar... Maar obesitas-collega smeert rustig twee broodjes met de helft pindakaas, andere duo en doet ze op elkaar. Onder het mom van; broodje snicker.
 
Je zegt wel uiteraard niet op elkaar... Maar obesitas-collega smeert rustig twee broodjes met de helft pindakaas, andere duo en doet ze op elkaar. Onder het mom van; broodje snicker.
Klinkt wel lekker!
 
Je zegt wel uiteraard niet op elkaar... Maar obesitas-collega smeert rustig twee broodjes met de helft pindakaas, andere duo en doet ze op elkaar. Onder het mom van; broodje snicker.
Had dat geen betrekking op rosbief/ei met duo pennotti/pindakaas? Dat zou een rare combo zijn. Pinkaas en Duo Pennotti is een goddelijke combo, maar de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in m'n kindertijd volgens mij. Pindakaas met hagelslag vond ik ook super. Nu geen chocopasta en hagelslag meer, alleen maar clean en laag in de suikers.
 
Had dat geen betrekking op rosbief/ei met duo pennotti/pindakaas? Dat zou een rare combo zijn. Pinkaas en Duo Pennotti is een goddelijke combo, maar de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in m'n kindertijd volgens mij. Pindakaas met hagelslag vond ik ook super. Nu geen chocopasta en hagelslag meer, alleen maar clean en laag in de suikers.
Hagelslag met boterhamworst is ook goeie
 
Hagelslag met boterhamworst is ook goeie
Pindakaas met sambal. Smeerkaas met sambal.

Zeeuwse rijsttafel: rijst, diverse soorten bonen (bruine bonen, kidneybonen, chilibonen), spek, ui, Amsterdamse uitjes en daarop een flinke klodder piccalilly en een lading stroop. drool:Nu ga ik wel een beetje off-topic.
 
Back
Naar boven