AndroidHealthClinic

Boek over bodybuilding en motivatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.187
Waardering
44.846
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

onlangs heb ik Burn the fat, feed the muscle gelezen, een zeer goed boek met veel (basic) info. Ik ben nu op zoek naar een boek wat net wat dieper gaat en prima als vervolg hierop te lezen is. Ik weet dat er een sectie is met aanbevolen boeken, maar weet niet echt welk boek uit die waslijst geschikt is. Een boek dat wel enigszins vlot leest heeft de voorkeur, dus liever niet een te wetenschappelijk studieboek of naslagwerk. Ik heb niet echt (wetenschappelijk) voorkennis, maar vind het geen probleem als het wat dieper gaat, zolang er maar niet met scheikundige termen gesmeten wordt zonder uitleg. Heeft iemand tips?

Daarnaast zou ik ook graag een biografie of ander boek ter motivatie lezen; ik heb bijv. Arnold: The education of a bodybuilder gelezen. Vond dit wel een aardig boek. Iemand een aanrader?

Alvast dank!
 
Volgens mij heb je de 2 beste boeken al gelezen. Krachttraining, een anatoische benadering vond ik ook wel goed. Gaat wat dieper op de materie in.
Er is ook een opvolger op burn the fat, feed the muscle. Dat heb ik echter niet gelezen dus ik kan er niets over zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Volgens mij heb je de 2 beste boeken al gelezen. Krachttraining, een anatoische benadering vond ik ook wel goed. Gaat wat dieper op de materie in.
Er is ook een opvolger op burn the fat, feed the muscle. Dat heb ik echter niet gelezen dus ik kan er niets over zeggen.
Dank. Dat boek heb ik een kopie van liggen; dat is toch een boek met oefeningen, dus niet echt om te lezen?
 
Zo kun je het ook bekijken. Ik vond het vooral leuk om te lezen om mijn oefeningen te verbeteren en uit te breiden.
 
Back
Naar boven