AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

Zoveel gepomp en :fire: in 1 training en dan maar 3 apenkoppen.. Was ist los?
 
Bent over row of T-bar row misschien?

Ik ben er trouwens ook wel benieuwd naar, dus als er iemand goede oefeningen weet ... :)
Eerder hyperextensions ...

Zou kunnen...maar ga niet hardlopen..

Verder scheelt het ook dat manlets vaak wel betere calfs hebben..:rolleyes:
Gast, we schelen maar 7 cm, das geen excuus :D
Obese mannen hebben wel weer dikke kuiten :)
 
Eerder hyperextensions ...

Het was een retarted ondoordachte post van mezelf deze ochtend. Ik bedoelde oefeningen voor een zo breed mogelijke rug.

Good mornings, rack pulls en hyperextensions idd voor erectors.

Thanks!
 
Misschien is dat mijn geheim wel :)
Hiit met sprints van 100 meter doet ook wonderen voor je kuiten trouwens. Misschien is dat wat voor Skatermarvin. Binnen een kwartier ben je klaar. 3km waarvan 200 meter hardlopen en 100 meter sprinten om en om. POWER WORKOUT!
 
Hiit met sprints van 100 meter doet ook wonderen voor je kuiten trouwens. Misschien is dat wat voor Skatermarvin. Binnen een kwartier ben je klaar. 3km waarvan 200 meter hardlopen en 100 meter sprinten om en om. POWER WORKOUT!
Zeker, omdat je bij sprinten automatisch al meer op je voorvoeten gaat lopen en afzetten. Net als wanneer je hardloopt op blote voeten. Eigenlijk is de manier waarop de meeste mensen rennen heel onnatuurlijk en wordt dit alleen maar mogelijk gemaakt doordat veel hardloopschoenen demping in de hakken hebben. Je ziet tegenwoordig steeds meer minimalistische schoenen en zeker profs lopen op lichte schoenen met weinig demping, en op hun voorvoet / bal van de voet. Dit is wel even wennen, maar met interval/HIIT kun je dit perfect trainen omdat je niet gelijk kilometers lang op je voorvoet hoeft te lopen. De eerste keer dat ik zo trainde had ik megaspierpijn in m'n kuiten, wat al aangeeft dat je je kuiten goed belast. Toen ik er eenmaal aan gewend was, had ik alleen nog spierpijn na wedstrijden en zeer intensieve intervaltrainingen of viaducttrainingen. Heuveltjes/viaduct snel omhoog rennen, langzaam terug dribbelen, is ook een perfecte intervaltraining voor de kuiten.
 
Elke oefening is vervangbaar.. Al helemaal als het om hypertrofie gaat.
True true
Neuh..
Zoveel gepomp en :fire: in 1 training en dan maar 3 apenkoppen.. Was ist los?
Was niet allemaal even spannend en kon eigenlijk nog wel wat meer doen...echter mijn collega niet:roflol:
Gainen heb ik net gedaan..
Tja pompen is ook niet alles ;)
Jawel..
:roflol:

Huh. Gebeuren hier ook andere dingen dan op trainingsgebied? :D
Ja. Of denken jullie echt dat ik alleen maar lig te pompen..

Zie veel gasten met fancy programering ook bijster weinig progressie boeken...
Enkel vakantiegains :roflol:
Die zijn alweer voor de helft weg ;)
Nope vaak niet :D
:roflol:
Eerder hyperextensions ...
Gast, we schelen maar 7 cm, das geen excuus :D
Obese mannen hebben wel weer dikke kuiten :)
Dat is wel een excuus. Ik ken zoveel kleinere gasten die gewoonweg gemiddeld wat buffer zijn..

En ga nu niet doen of 7 cm niks is...want van mijn piemel zou ik het niet af willen halen:trollface:

Het was een retarted ondoordachte post van mezelf deze ochtend. Ik bedoelde oefeningen voor een zo breed mogelijke rug.

Good mornings, rack pulls en hyperextensions idd voor erectors.

Thanks!
Ik vind rows altijd wat meer voor wijdte..maar in hoevere dat bro-science is...
Hiit met sprints van 100 meter doet ook wonderen voor je kuiten trouwens. Misschien is dat wat voor Skatermarvin. Binnen een kwartier ben je klaar. 3km waarvan 200 meter hardlopen en 100 meter sprinten om en om. POWER WORKOUT!
Dat is cardio...BAH!
Wanneer gaan we nou daten ? :heart:
:heart:
Volgende week heb ik wel wat tijd.
Samen deadliften? :heart:
:heart:
Samen deadliften is de nieuwe sex :heart:
Trainen jullie je erectoren...ik mijn erectie:wanker:
Zeker, omdat je bij sprinten automatisch al meer op je voorvoeten gaat lopen en afzetten. Net als wanneer je hardloopt op blote voeten. Eigenlijk is de manier waarop de meeste mensen rennen heel onnatuurlijk en wordt dit alleen maar mogelijk gemaakt doordat veel hardloopschoenen demping in de hakken hebben. Je ziet tegenwoordig steeds meer minimalistische schoenen en zeker profs lopen op lichte schoenen met weinig demping, en op hun voorvoet / bal van de voet. Dit is wel even wennen, maar met interval/HIIT kun je dit perfect trainen omdat je niet gelijk kilometers lang op je voorvoet loopt. De eerste keer dat ik zo trainde had ik megaspierpijn in m'n kuiten, wat al aangeeft dat je je kuiten goed belast. Toen ik er eenmaal aan gewend was, had ik alleen nog spierpijn na wedstrijden en zeer intensieve intervaltrainingen of viaducttrainingen. Heuveltjes/viaduct snel omhoog rennen, langzaam terug dribbelen, is ook een perfecte intervaltraining voor de kuiten.
Nee. Spierpijn is geen indicatie van groei.

Maar geef toe dat helling lopen ook mijn kuiten goed stimuleerde...groeien daarentegen! En dat doet me weer denken aan het onderzoek dat vanmorgen gepost werd (in een ander log) en aan alle Nederlandse top bodybuilders zonder kuiten...:sad:

Enfin..de kaart bij Copper was veranderd..geen Ribbetjes vooraf, maar een salade met pulled chicken

Salade met pulled chicken
19029422_1572261609514148_9149962553964647472_n.jpg


Spareribs cajun style (heb nog 1.5 rib extra op van collega's):roflol: Kwaliteit was wel wat minder deze keer:sad:

19029412_1572261519514157_4844898962193591903_n.jpg


En omdat de toetjes kaart ook veranderd was en iedereen liever een ijsje bij de Italiaan ging halen..een ijsje met 3 bolletjes (appeltaart/twix/cheesecake)

19029290_1572281189512190_2224003053276981831_n.jpg
 
Back
Naar boven