MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

:roflol:
Dat is wel een excuus. Ik ken zoveel kleinere gasten die gewoonweg gemiddeld wat buffer zijn..

En ga nu niet doen of 7 cm niks is...want van mijn piemel zou ik het niet af willen halen:trollface:

Ik denk eerder dat 41 cm om mijn lengte nog wat lijkt, en 44 cm op een gast van 2m helemaal niets meer....

Alles is relatief, 7 cm is daar 50% :D

Lekker gegeten zie ik weer.... gainszondertrainen
 
Damn, nu voel ik mij slecht :eek:
Hoeft niet hoor:aai:

Er is altijd nog synthol:D
Precies..of implantaten!

En synthol is geen hormoon. Dus je blijft gewoon natty!
Precies!!:woot:
:o
Ik denk eerder dat 41 cm om mijn lengte nog wat lijkt, en 44 cm op een gast van 2m helemaal niets meer....

Alles is relatief, 7 cm is daar 50% :D

Lekker gegeten zie ik weer.... gainszondertrainen
True, true! 41cm is wel echt nice hoor! Dat meten mijn kuiten alleen als ik echt bulk of laatst toen ik 4kg vocht vast hield:roflol:

Inderdaad #gainenzondertrainen

Weging en meting before:toilet:

Weging & meting 09-06-2017:
Gewicht: 83.2kg (+0.7kg t.o.v gister)
Taille: 77.0cm (+2cm t.o.v gister. klote vocht en maaginhoud!:roflol:)

Vandaag weer lekker Marvinnen:marvin: compenseren dus...eet vanavond bij een maat, maar ga proberen er een gezonde maaltijd in te pushen.. ;)

Voeding, vrijdag 09-06-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:30 2 koppen koffie:coffeepc:
11:00 45g whey isolaat (XXL) + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1750kcals, E/K/V = 185g (42%) / 105g (24%) / 65g (34%)
 
De ribs hebben zn werk gedaan dus. Lekker vochtballonnetje
 
Ach...als je overdag 900kcals eet en je doet daar 1500kcals McDonalds bij...heb ik nog steeds onder onderhoud gegeten...:trollface:
Onder onderhoud eten is één ding, maar of het ook gezond is en je aan je macro's én micro's komt, is maar de vraag (los van de hoeveelheid zout die je waarschijnlijk binnen krijgt).
 
zout moet je voor de gein eens bijhouden als je iifym eet.
Zoveel producten bevatten echt veel zout, niet normaal.
 
De ribs hebben zn werk gedaan dus. Lekker vochtballonnetje
Uhu..:rolleyes:
Onder onderhoud eten is één ding, maar of het ook gezond is en je aan je macro's én micro's komt, is maar de vraag (los van de hoeveelheid zout die je waarschijnlijk binnen krijgt).
Ik eet overdag kip, spinazie en noten..dus met de micro's zit het wel goed. Verder snap ik niet waarom iedereen zo spastisch doet over zout. Vergeet niet dat je door intensief sporten behoorlijk zweet en je dus wel wat meer zout kunt gebruiken dan 'het voedingscentrum' voorschrijft.

Ieder zijn ding natuurlijk en die McD vanavond was puur hypothetisch, maar ik ga mezelf niet in de weg zitten door een soort autistisch bro-food dieet met gekookte kip te volgen...

zout moet je voor de gein eens bijhouden als je iifym eet.
Zoveel producten bevatten echt veel zout, niet normaal.
Eet jij low-salt dan?

Ken genoeg bodybuilders (waaronder Arthur Groenefelt) die zelfs aanraad lekker zout te blijven eten. Of het in ieder geval op een gelijk niveau te houden..

Overigens eet ik niet zo IIFYM's als sommige doen. Overdag lekker mijn bro-meals en s'avonds variabel, maar dat is echt niet iedere avond friet of pizza:roflol: Al zitten die weken er ook weleens bij:rolleyes:

Ik kruid mijn kip trouwens wel met (veel) kipkruiden..
 
Uhu..:rolleyes:
Ik eet overdag kip, spinazie en noten..dus met de micro's zit het wel goed. Verder snap ik niet waarom iedereen zo spastisch doet over zout. Vergeet niet dat je door intensief sporten behoorlijk zweet en je dus wel wat meer zout kunt gebruiken dan 'het voedingscentrum' voorschrijft.

Ieder zijn ding natuurlijk en die McD vanavond was puur hypothetisch, maar ik ga mezelf niet in de weg zitten door een soort autistisch bro-food dieet met gekookte kip te volgen...

Eet jij low-salt dan?

Ken genoeg bodybuilders (waaronder Arthur Groenefelt) die zelfs aanraad lekker zout te blijven eten. Of het in ieder geval op een gelijk niveau te houden..

Overigens eet ik niet zo IIFYM's als sommige doen. Overdag lekker mijn bro-meals en s'avonds variabel, maar dat is echt niet iedere avond friet of pizza:roflol: Al zitten die weken er ook weleens bij:rolleyes:

Ik kruid mijn kip trouwens wel met (veel) kipkruiden..

Wat is low salt? Ik heb nog 3 boterhammen per dag waar wat zout in zit. Klein beetje kaas.
En voor de rest me ei/kip/beef/bambix/whey enz waar klein beetje in zit.

Ik voeg nooit zout toe aan me voeding. Ook nooit kruiden om eerlijk te zijn.
I just love the grind.
 
Wat is low salt? Ik heb nog 3 boterhammen per dag waar wat zout in zit. Klein beetje kaas.
En voor de rest me ei/kip/beef/bambix/whey enz waar klein beetje in zit.

Ik voeg nooit zout toe aan me voeding. Ook nooit kruiden om eerlijk te zijn.
I just love the grind.
Respect hoe toegewijd je bent aan bodybuilding. Ik zou het niet (meer) kunnen. Misschien als mijn relatie op de klippen zou lopen, maar dat zie ik niet gebeuren.

Vind het ook mooi om je log te lezen..de motiverende quotes, de hardcore instelling, voeding & training.:woot:

Alleen niks voor mij...en dat maakt mij ook een flutbodybuilder ;)
 
Respect hoe toegewijd je bent aan bodybuilding. Ik zou het niet (meer) kunnen. Misschien als mijn relatie op de klippen zou lopen, maar dat zie ik niet gebeuren.

Vind het ook mooi om je log te lezen..de motiverende quotes, de hardcore instelling, voeding & training.:woot:

Alleen niks voor mij...en dat maakt mij ook een flutbodybuilder ;)

zolang je maar plezier hebt in de dingen die je doet. Dat is belangrijkste.

Ik heb juist plezier in hard trainen en 'sober' eten.
 
18813735_1590498247654075_5347771329978858949_n.jpg
 
Back
Naar boven