XXL Nutrition

Simultaan kickboksen en krachttraining of eerst aan de gewichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon beide tegelijk,

laat je qua trainingsschema wel begeleiden door iemand met kennis van beide sporten,

en veel massa natty gainen i.c.m met kickboksen op redelijk niveau is praktisch onmogelijk
 
en veel massa natty gainen i.c.m met kickboksen op redelijk niveau is praktisch onmogelijk

onzin, ik heb wedstrijden gedraaid en gewoon gewicht erbij gepakt, zelf toen in op uitzendingen was! Gewoon eten en drinken!
 
onzin, ik heb wedstrijden gedraaid en gewoon gewicht erbij gepakt, zelf toen in op uitzendingen was! Gewoon eten en drinken!


welk niveau ? nieuwelingen of c-klasse zeker

en hoe vaak deed je kickbokstraining per week,



ik denk dat je jezelf een beetje overschat,

je kan bij serieus kickboksen( 4 a 5 keer per week ) niet natty van 80 kg naar 100 kg gaan,

dat komt uit je dikke duim ;)
 
Tijdens mijn defensie tijd deed ik buitenom mijn reguliere sport 3x in de week kickboxen, na mijn defensie tijd ruim 6mnd in thailand bij fairtex getraind..... dus ik steek mn duim wel ergens anders oke?
 
Tijdens mijn defensie tijd deed ik buitenom mijn reguliere sport 3x in de week kickboxen, na mijn defensie tijd ruim 6mnd in thailand bij fairtex getraind..... dus ik steek mn duim wel ergens anders oke?


in Thailand gaan trainen is een kwestie van veel vrije tijd en geld ,daar heb je geen

speciale vaardigheden of niveau voor nodig:dunno:



dus waar toptalenten als Hari en Overeem zwaar aan de AAS moeten om boven de 100 kg te geraken

is er weer een DBB 'r die het beter weet en kan dan de pro's :roflol:



ik zou zeggen stap in wereldje en schrijf een boek en ga les geven,kun je veel

geld gaan verdienen(pm me maar ,ik ken aardig wat toptrainers persoonlijk)


(edit,en als je dan toch zo'n uitzonderlijk lichaam met veel aanleg hebt om aan te komen

waarom heb je dan nu zo'n beperkte stats ?)
 
Laatst bewerkt:
Gezien je post verleden geef ik je een kusje, en kan je iemand anders gaan zoeken om je dagelijks behoefte te gaan voldoen.
 
1.85 lang en 97kg is flink voor een redelijk fanatiek kickbokser, alles behalve beperkte stats. In de tijd dat ik fanatiek kickbokste en amper krachttraining deed ben ik ook nooit veel lichter geworden omdat ik flink bleef eten. Spiergains gaan wel wat langzamer en als je doel is zo zwaar mogelijk te worden moet je stoppen met KB maar progressie maken is absoluut mogelijk.
En een Mark Hunt blijft ook altijd lekker op gewicht zonder AAS dus er zijn ook andere voorbeelden.
 
Hou het fijn jongens
 
Gezien je post verleden geef ik je een kusje, en kan je iemand anders gaan zoeken om je dagelijks behoefte te gaan voldoen.




nou sla me maar om de oren met feiten waarom ik het compleet mis heb ,sta ik altijd voor open,ik ben niet zo arrogant om mijn eventuele ongelijk toe te geven ;)



en doe aub niet zo neerbuigend als mensen je er op wijzen dat je grote onzin verkoopt op een



serieuze vraag van TS , arrogantie is misplaatste domheid ,defensielulletje :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
1.85 lang en 97kg is flink voor een redelijk fanatiek kickbokser, alles behalve beperkte stats. In de tijd dat ik fanatiek kickbokste en amper krachttraining deed ben ik ook nooit veel lichter geworden omdat ik flink bleef eten. Spiergains gaan wel wat langzamer en als je doel is zo zwaar mogelijk te worden moet je stoppen met KB maar progressie maken is absoluut mogelijk.
En een Mark Hunt blijft ook altijd lekker op gewicht zonder AAS dus er zijn ook andere voorbeelden.




ben je in die periode van "fanatiek" trainen ook zonder AAS boven de 100kg geraakt of ben je

toen wel 15 kg aangekomen ,zoals TS wil ,want daar gaat de vraag over :dunno:


was het als hobby 1 of 2 keer in de week of als wedstrijdvechter op serieus niveau = B- of A-

klasse ,waardoor je de gehele week heel veel verbrand en aankomen bijzonder moeilijk is

(4 of 5 keer trainen en 2 x hardlopen in de week)


(tussen 1 of 2 keer in de week 3km hardlopen en serieus voor marathons trainen

zit ook een wereld van verschil vandaar de vraag over het niveau ,ik geef hier verder

geen waardeoordeel over )



en onze stoere soldaat was geen 97 kg in zijn periode als succesvol wedstrijdkickbokser,

dat weegt hij nu en dat zijn karige stats icm zijn beweerde superfysiek die gemakkelijk

en veel aankomt ondanks zeer intensieve vechtsport ;)



en hoe de fuck weet je 100% zeker dat Mark Hunt nooit geen AAS heeft gebruikt, omdat hij

dat ooit heeft gezegd zeker ,nou dan ben je echt grenzeloos naief, heel de K1 zat destijds aan

de AAS of andere stimulerende middelen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Niet makkelijk kickboxen en simultaan krachtraining. Ik zou het op andere dagen doen.
 
Als je de hedendaagse vechtsport zou volgen, zou je die opmerking over Hunt niet gemaakt hebben denk ik.
 
Als je de hedendaagse vechtsport zou volgen, zou je die opmerking over Hunt niet gemaakt hebben denk ik.


karige reactie op een fucking lange en serieuze onderbouwde reactie van mij,

je geeft nergens antwoord op ,

laatste keer dat ik ooit reageer in het vechtsporttopic ,

wat een arrogant en ..... volk komt hier op af :mad:
 
Laatst bewerkt:
Het was een opening naar een verdere discussie, geen stress.
Maar prima, laten we het hierbij.
 
En waarom wil je zwaarder worden?? je denkt als je meer ga wegen dat je kracht ook veel beter ga zijn??
Ik ken veel wedstrijdboksers die ook verzwaard zijn doormiddel van krachttraining maar die niet het gewenste effect hebben gehad dan wat ze dachten.
Het wil niet altijd zeggen dat als je zwaarder word dat je punchkracht ook harder word.
waarom gewoon niet geleidelijk aan verzwaren en of miss op dit gewicht blijven?
 
Dit topic heeft potentie zo te zien!

please-dont-fight-memes-com-14922460.png
 
En waarom wil je zwaarder worden?? je denkt als je meer ga wegen dat je kracht ook veel beter ga zijn??
Ik ken veel wedstrijdboksers die ook verzwaard zijn doormiddel van krachttraining maar die niet het gewenste effect hebben gehad dan wat ze dachten.
Het wil niet altijd zeggen dat als je zwaarder word dat je punchkracht ook harder word.
waarom gewoon niet geleidelijk aan verzwaren en of miss op dit gewicht blijven?

Zal wel persoonlijk zijn,maar bij mij werkte het wel zo :)
 
Zal wel persoonlijk zijn,maar bij mij werkte het wel zo :)
iedereen verschilt natuurlijk , maar uit mijn ervaringen heb ik nog niet veel boksers gezien die echt super veel stootkracht bijgekregen hebben door te verzwaren.
 
Ik zou zeker niet wachten met kickboksen tot je die 15kg bent aangekomen. Dan ben je zeker een jaar bezig, zonde van de tijd.

Ik kan me verder wel vinden in Vieze jij zijn standpunt. Ik beoefen ook beide en gewicht aankomen kan wel, maar het is zeker moeilijk en die 15kg erbij duurt dan zeker langer als een jaar!
 
Back
Naar boven