Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Momenteel bij B&F te halen met voor 26,- per 100g: Phenibut
Kortingscode DISCOUNT12 gebruiken en ff in notities zetten dat ze er iets moois van moeten maken :thumb:
 
Maat van mij had dit staan. Eens geprobeerd op 500 mg en 1gr en 1.3 gr. Ik merk niks precies.

Op een nuchtere maag.
 
Als je er een aantal bakken koffie bij drinkt wordt je actiever. Ik voel me eigenlijk relax maar toch actief, zit dan extra goed in me vel.

Maar als je er teveel van verwacht zal het tegenvallen.

Ik gebruik trouwens 1,75 gram, voor mij is dit het lekkerst. 2x in de week en er zit sowieso een dag tussen. Af en toe een week niets.
 
Bij mij is 2gr heel subtiel. Koffie overpowered het zelfs. Als ik het echt recreatief gebruik neem ik 3-4gr. Eerder richting de 4 gram. Vaak voel ik me dan de dag erna iets minder, maar dat is het me wel waard. Full effects van phenibut zijn heel fijn, soort milde GHB, maar dan smooth en zonder pieken/dalen. Urenlang goed in je vel zitten.

Tot 1gr is goed voor slaap. Richting de 2gr is functioneel, bijv bij presentatie geven. Vanaf 3gr wordt recreatief. Dosering zal per persoon wel verschillen.
 
Bij mij is 2gr heel subtiel. Koffie overpowered het zelfs. Als ik het echt recreatief gebruik neem ik 3-4gr. Eerder richting de 4 gram. Vaak voel ik me dan de dag erna iets minder, maar dat is het me wel waard. Full effects van phenibut zijn heel fijn, soort milde GHB, maar dan smooth en zonder pieken/dalen. Urenlang goed in je vel zitten.

Tot 1gr is goed voor slaap. Richting de 2gr is functioneel, bijv bij presentatie geven. Vanaf 3gr wordt recreatief. Dosering zal per persoon wel verschillen.
Wat is je gewicht en lengte als ik vragen mag?
 
Hoi allen, ik ben van plan om een hoeveelheid F.A.A. van Liftmode.com te halen uit de VS omdat in Nederland naar mijn weten alleen de HCl variant verkrijgbaar is.
Echter zijn de verzendkosten fors (35$) en ik vroeg me af of iemand (of meerdere personen) ook wil bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen.
Ik woon overigens in Utrecht, dus als je daar in de buurt woont is het handiger.

(Trouwens als iemand wel een dealer in F.A.A. kent in Nederland, geef dat aan :))
 
Let op dat als je bij liftmode koopt je 75% kans hebt dat de postbezorger nog even 30% van de kosten van je pakketje moet hebben (C.O.D.) anders krijg je het niet.

Invoerrechten en belasting. Je kan je rekeningnummer achter laten bij de bezorger en dan wordt het netjes af geschreven.

Dat is ca 40-50 euro als je een kg besteld.

Nog een tip: doe betaling met bitcoin. Als je dan betaalmethode bitcoin heb geselecteerd dan kan je kortingscode 'BITCOIN' invoeren. Hiermee krijg je 25% korting op je bestelling.

Nog een tip: als je de 3 dollar duurdere bezorging kiest (UPS express volgens mij) is het pakket er binnen 3 dagen en doen ze de douane check tijdens transport ipv in magazijn. De naheffing is dan minder (geen belasting wel invoer scheelt ca. 50%).

Maak er wat moois van.
 
2 gr nu en merk nog steeds niks.
 
Let op dat als je bij liftmode koopt je 75% kans hebt dat de postbezorger nog even 30% van de kosten van je pakketje moet hebben (C.O.D.) anders krijg je het niet.

Invoerrechten en belasting. Je kan je rekeningnummer achter laten bij de bezorger en dan wordt het netjes af geschreven.

Dat is ca 40-50 euro als je een kg besteld.

Nog een tip: doe betaling met bitcoin. Als je dan betaalmethode bitcoin heb geselecteerd dan kan je kortingscode 'BITCOIN' invoeren. Hiermee krijg je 25% korting op je bestelling.

Nog een tip: als je de 3 dollar duurdere bezorging kiest (UPS express volgens mij) is het pakket er binnen 3 dagen en doen ze de douane check tijdens transport ipv in magazijn. De naheffing is dan minder (geen belasting wel invoer scheelt ca. 50%).

Maak er wat moois van.

Thanks man, handige tips, Bitcoin is sowieso wel chill om mee te betalen inderdaad, alleen die kortingscode werkt volgens mij niet meer.

Is er trouwens een kans dat je problemen krijgt omdat je het spul in kwestie (een 'drug') importeert, ook al is het legaal in Nederland?
Ik weet niet precies hoe de wetgeving momenteel hiermee omgaat.
Was trouwens van plan om 200g te bestellen, geen hele kilogram.

EDIT: Kortingscode BITCOIN doet het nog wel!! Zeer handig.
 
Laatst bewerkt:
Let op dat als je bij liftmode koopt je 75% kans hebt dat de postbezorger nog even 30% van de kosten van je pakketje moet hebben (C.O.D.) anders krijg je het niet.

Invoerrechten en belasting. Je kan je rekeningnummer achter laten bij de bezorger en dan wordt het netjes af geschreven.

Dat is ca 40-50 euro als je een kg besteld.

Nog een tip: doe betaling met bitcoin. Als je dan betaalmethode bitcoin heb geselecteerd dan kan je kortingscode 'BITCOIN' invoeren. Hiermee krijg je 25% korting op je bestelling.

Nog een tip: als je de 3 dollar duurdere bezorging kiest (UPS express volgens mij) is het pakket er binnen 3 dagen en doen ze de douane check tijdens transport ipv in magazijn. De naheffing is dan minder (geen belasting wel invoer scheelt ca. 50%).

Maak er wat moois van.
Die bitcoins nooit vertrouwd en dus ook nooit naar gekeken. Zie echter tal van bestelsites waar je tot 25%+ korting krijgt als je met betaald.

Vraag 1: is het makkelijk om je euro's om te zetten naar bitcoins?

Vraag 2: is het überhaupt veilig?

Dikke thanks mocht je me kunnen helpen :D
 
Die bitcoins nooit vertrouwd en dus ook nooit naar gekeken. Zie echter tal van bestelsites waar je tot 25%+ korting krijgt als je met betaald.

Vraag 1: is het makkelijk om je euro's om te zetten naar bitcoins?

Vraag 2: is het überhaupt veilig?

Dikke thanks mocht je me kunnen helpen :D

Bitcoin (of een andere cryptocurrency zoals Ethereum) is de toekomst van geld, en zeer veilig.

Het makkelijkst is om een Bitcoin portemonnee ('wallet') te downloaden (bijvoobeeld Electrum) en even een guide lezen of tutorial bekijken.
Daarna kun je je Bitcoins inkopen bij bijvoorbeeld Bitonic.nl (een zeer betrouwbare website, en officieel)
Je krijgt ze dan in je wallet.
Op Liftmode komt als je moet betalen hun Bitcoin adres (kun je zien als een soort rekeningnummer) te staan en je moet vervolgens de prijs in Bitcoins via jouw wallet met de optie 'send' naar hun versturen.
Als je eerst wat gelezen hebt over Electrum en hoe het werkt is het allemaal vanzelfsprekend.
 
Bitcoin (of een andere cryptocurrency zoals Ethereum) is de toekomst van geld, en zeer veilig.

Het makkelijkst is om een Bitcoin portemonnee ('wallet') te downloaden (bijvoobeeld Electrum) en even een guide lezen of tutorial bekijken.
Daarna kun je je Bitcoins inkopen bij bijvoorbeeld Bitonic.nl (een zeer betrouwbare website, en officieel)
Je krijgt ze dan in je wallet.
Op Liftmode komt als je moet betalen hun Bitcoin adres (kun je zien als een soort rekeningnummer) te staan en je moet vervolgens de prijs in Bitcoins via jouw wallet met de optie 'send' naar hun versturen.
Als je eerst wat gelezen hebt over Electrum en hoe het werkt is het allemaal vanzelfsprekend.
Thx zal het even op zoeken!
 
Die bitcoins nooit vertrouwd en dus ook nooit naar gekeken. Zie echter tal van bestelsites waar je tot 25%+ korting krijgt als je met betaald.

Vraag 1: is het makkelijk om je euro's om te zetten naar bitcoins?

Vraag 2: is het überhaupt veilig?

Dikke thanks mocht je me kunnen helpen :D

Gewoon naar deze site en met je ideal bitcoins over maken:

[Link niet meer beschikbaar]

Je krijgt van liftmode het wallet adres, copy pasten en klaar. Net zo snel als internet bankieren.

Natuurlijk willen websites dat je met bitcoin betaald, dat is wat makkelijker met de boeken.

Qua veiligheid, tja je hebt wat minder terugval op je bank etc. Maar hoe vaak heb jij je al moeten beroepen op je bank om transacties terug te draaien oid? De websites die legit zijn die hebben er geen baat bij je te naaien.

Als je geen 25% korting krijgt, en nog invoer belasting, en vervoerskosten, kan je beter in nederland bestellen.
 
Ik heb 200g bij Liftmode besteld en met Bitcoin betaald. Ik kreeg een track&trace code die foutieve informatie vermeldde (bijv. dat de bestelling al afgeleverd was terwijl dat niet zo was). Postbedrijf UPS heeft mij na een belletje persoonlijk verteld dat ze het pakketje nooit in handen hebben gekregen van Liftmode en dat de informatie op de traceer-pagina vooraf automatisch gegenereerd is. Na 10 e-mails contact met Liftmode zijn ze uiteindelijk akkoord gegaan om mijn Bitcoins terug te storten, die heb ik zojuist ontvangen.

TLDR;
Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen van Liftmode, maar wel mn geld terug en ze zijn dus geen scam (wsl ging er iets fout)
 
Net mn oma van 87 een gram gegeven. Ze blijft maar lullen. Nu maar hopen dat ze over een paar uurtjes de coming-down overleeft.
 
Back
Naar boven