MuscleMeat

Bosco's Ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt maar pijnlijk als het er vanbinnen allemaal niet zo stevig vast zit :eek:.
wellicht dat ik wat meer ruimte krijg als het osteosynthese materiaal is verwijderd in Aug-Sept...ik hoop het echt
 
wellicht dat ik wat meer ruimte krijg als het osteosynthese materiaal is verwijderd in Aug-Sept...ik hoop het echt

Hoop het ook voor je man.

Hoe is je herstel eigenlijk vanaf het begin gegaan en hebben sommige dingen je ook echt daadwerkelijk geholpen? Of is het nog steeds een grote zoektocht naar een goed hulpmiddel :D?
 
Hoop het ook voor je man.

Hoe is je herstel eigenlijk vanaf het begin gegaan en hebben sommige dingen je ook echt daadwerkelijk geholpen? Of is het nog steeds een grote zoektocht naar een goed hulpmiddel :D?

verminderde doraalflexie is vanaf ht begin de grote beperking
kuitbeen is redelijk hersteld...zie foto
maar botdichtheid van het scheenbeen ziet er uit als gatenkaas...zal nog zeker wel n paar jaartjes duren..maar das een schatting
 
Tjonge... het blijft ook maar behelpen hier. Gelukkig ben je er (meestal) wel positief mee bezig. :thumb:
 
Tjonge... het blijft ook maar behelpen hier. Gelukkig ben je er (meestal) wel positief mee bezig. :thumb:
Het is en blijft een hoopje ellende Neet
Gelukkig heb ik wel voldoende afleiding met de rest...
 
ja er zijn meerdere manier om ze te verkrijgen - de een nog duurder dan de ander :(

en heb gelezen dat dit kraakbeen weer kan laten aangroeien
zelfs zenuwen kan laten herstellen

maar vind het moeilijk goede info te vinden
ook HGH voor gewrichten is nergens te vinden.

Dokter heeft gezegd dat het voor mij `wachten op artrose` is, verwacht binnen paar jaar dat ik er echt last van ga krijgen.
looking for miracle cure :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Goedemiddag,
ik heb in 2011 soortgelijk onderbeen gehad en ben nog steeds geen 100%
spieren zijn ondertussen weer redelijk terug maar inderdaad het kraakbeen...

was aan t zoeken naar ondersteunende middelen en kwam je log tegen, goed om te lezen dat het `redelijk vlot` hersteld.
kraakbeen herstel ben ik steeds meer over aan het inlezen en de middelen die ik op je log heb gevonden, is in al die tijd nooit door een dokter genoemd, dus bedankt !

zat zelf meer te kijken naar GH of stamcel injecties, heb je hier ook al naar gekeken?

sterkte!
Erasmus MC : Stamceltherapie straks mogelijk effectieve behandeling artrose
 
Het is en blijft een hoopje ellende Neet
Gelukkig heb ik wel voldoende afleiding met de rest...
Hoopje ellende... dat klinkt wel heel treurig :(
[Link niet meer beschikbaar]
Ik ben ervan overtuigd dat dit soort materialen, collageengels met signaalmoleculen die specifieke celtypen aantrekken (zoals proteoglycanen), de toekomst gaan zijn voor heel veel soorten weefsel regeneratie. Ik hoop dat je er nog van kan profiteren.

Die stamcellen ben ik minder van overtuigd. Er circuleren altijd wel stamcellen rond, de uitdaging is om ze een gunstige plek aan te bieden waar ze zich kunnen nestelen en uitgroeien tot het gewenste weefseltype. Maar misschien in combinatie met bovenstaande injecteerbare gels :)
 
verminderde doraalflexie is vanaf ht begin de grote beperking
kuitbeen is redelijk hersteld...zie foto
maar botdichtheid van het scheenbeen ziet er uit als gatenkaas...zal nog zeker wel n paar jaartjes duren..maar das een schatting

Ik wens het beste voor je man ;).
 
Ik hoop dat er een keer een mogelijke oplossing komt voor dit soort problemen.
Maar belangrijkste in alles blijft... die 200% doorzettingsvermogen van je! Dat is uiteindelijk ook een groot deel van wat je resultaat gaat geven!
Rustig aan doorgaan Bos!
 
Alweer wat updates?
 
mijn slaaptraining heb ik afgerond op doorverwijzing vd KNO arts...maar helaas zonder resultaat met doorslapen.

Morgen opnieuw een slaaptest ondergaan.
Gelukkig kan ik thuis slapen.
Er wordt een registratiekastje opgeplakt die verschillende funkties registreert o.a beweging ivm woelen..hartslag..ademhaling
1e keer was in dec. 2016 toen heeft ze me een MRA beugel geadviseerd..die hielp wel voor het snurken alleen

Ik verwacht niks bijzonders want ik slaap nog steeds niet door
 
mijn slaaptraining heb ik afgerond op doorverwijzing vd KNO arts...maar helaas zonder resultaat met doorslapen.

Morgen opnieuw een slaaptest ondergaan.
Gelukkig kan ik thuis slapen.
Er wordt een registratiekastje opgeplakt die verschillende funkties registreert o.a beweging ivm woelen..hartslag..ademhaling
1e keer was in dec. 2016 toen heeft ze me een MRA beugel geadviseerd..die hielp wel voor het snurken alleen

Ik verwacht niks bijzonders want ik slaap nog steeds niet door
Herkenbaar... ben ook zo een kerstboom geweest die thuis mocht slapen... Kwam ook niets uit... behalve dat ik maar 30 minuten slaap en verder niet...
Hoop toch dat je er wat verder mee komt... als snap ik je twijfel...
 
Morgenvroeg om 10.05u weer foto's maken op de Radiologie
Aansluitend een gesprek met Orthopeed Dr. Eggen om het resultaat van de foto's te bespreken
Tevens een afspraak maken om operatief het osteosynthese materiaal te verwijderen....eindelijk.
Daarna weer terug naar af en weer met krukken lopen...en rustig de belasting weer opvoeren

Kijken of ik n foto kan plaatsen
 
Ik ben erg benieuwd! Heel veel succes morgen. De duimen draaien hier!
 
succes morgen, en hopelijk gaan ze het snel afronden nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven