AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En dat op een bruiloft, respect :p
Bij binnenkomst kreeg ik al direct een glas alcohol aangeboden om te proosten op het paar. Uit fatsoen wel aangenomen, maar vervolgens op tafel weg gezet :cool:

Ik ben expres uit de buurt gebleven van die kar, verleiding was groot :rolleyes:

Respect dat je dat lukt op een BBQ... helemaal na zo'n pot zaalvoetbal, zou zelf dan wel echt iets hebben "van nu heb ik dat vlees wel verdiend" haha. En onder de 70kg gemeten.. Dat is een flinke mijlpaal of niet?
Het hele weekend was eigenlijk gekkenwerk, een en al lekker voedsel gezien! Toen ik zaterdag bij mijn schoonouders kwam begon het al met grote plakken cake op tafel :roflol:. Zondag tijdens het zaalvoetbal had men ook van die wafels meegenomen die bomvol suiker zitten en van die mierenzoete oranje energydrank. Ik had daar al rekening mee gehouden en dus een bidon meegenomen die ik kon vullen met water en zelfs mijn eigen cherry zero blikjes meegenomen :D

Thanks!

Respect bro, whatever it takes!
Thanks mate!

Dat is wel zelfbeheersing, man .... :bow:
Het was anders bijna mis gegaan! Ik wilde mijzelf belonen omdat ik niets had gepakt op de bruiloft door in het restaurant later die avond een dikke beefburger te nemen van 200gram. Uiteindelijk toch de wijze beslissing genomen door een maaltijdsalade te nemen met kalfsribeye. D

Snoepkraam op de bruiloft?

Dan wil ik ook wel weer trouwen... :D

Astu!
Knap gedaan! Je weet waar je het voor doet! :thumb:
De laatste loodjes zijn het zwaarst! :D

Zoals beloofd zou ik nog even loggen. Moest overwerken op mijn werk tot 18.30 ivm nog wat firewall-issues en toen kreeg ik thuis het briljante idee om weer een linux te installeren op mijn PC ipv Windows en daar ben ik net pas mee klaar! :D

KPIKKvE.png

pNUZvuB.png


Reeting:
Deadlift gaat de laatste weken echt aardig goed. Ik verhoog vrij wel elke week! Te bedenken dat ik in januari pas ben begonnen met deadliften, mag ik niet klagen dat ik binnen een half jaartje (bijna) 100kg deadlift.
Supersetjes met de front squats (zowel t-bar als chins) waren best pittig, maar ik moest wel aangezien ik op tijd op de bruiloft moest zijn :D

Ook blij dat zondag de bench stukken beter ging dan de zondag ervoor, maar toen had ik gewoon een off-day :)

De komende 2 weken geen cheats en erg strict aan de macro's houden. Ivm drukte op het werk deze week en ook nog een verjaardag ga ik 3x trainen deze week. (3x fullbody).
Ik heb de afgelopen 6 weken 28x getraind, dus wat dat betreft vind ik wel dat dat kan :)
 
Mooi die DL, bijna op de magische 100 :) En idd een heel vlotte progressie in een half jaar :thumb:

Waarom geen virtualbox? Dan kan je ieder OS installeren (mits er ruimte is....)
 
Doe ik toch :D

Mooi die DL, bijna op de magische 100 :) En idd een heel vlotte progressie in een half jaar :thumb:

Waarom geen virtualbox? Dan kan je ieder OS installeren (mits er ruimte is....)
<insert nerdtalk>
Ik heb thuis zelfs een VMWare ESXi server draaien met een aantal virtual machines, dus die mogelijkheid is er. Ik vind het gewoon leuk om de zoveel tijd thuis een ander OS te proberen op een fysieke PC. Zo leer je nog eens wat :D
</insert nerdtalk>

Juistem! :D
 
<insert nerdtalk>
Ik heb thuis zelfs een VMWare ESXi server draaien met een aantal virtual machines, dus die mogelijkheid is er. Ik vind het gewoon leuk om de zoveel tijd thuis een ander OS te proberen op een fysieke PC. Zo leer je nog eens wat :D
</insert nerdtalk>
Cool, ik draai hier op ESXi ook nog OSX El Capitan, loopt prima.
 
Cool, ik draai hier op ESXi ook nog OSX El Capitan, loopt prima.
Cool! Hackintosch niks voor je? Wel een heel gedoe, ooit eens geprobeerd maar niet al mijn hardware was toen compatible.

Ha ha, er blijken nog meer nerds te zijn .... :cool: Ben van ESXi ook wel gecharmeerd :)
ESXi is wel cool. Nu meer into Hyper-V en Azure op het werk :)

Nerdheaven hier! :)
Geeks united!

Net een lichte full-body gedaan met niet al te zware gewichten omdat ik deze week weer aan carb-cycling doe om dat laatste beetje vet weg te krijgen (hopelijk). Carbs vrij laag, eiwitten stuk hoger dan normaal.

benchpress
10x20kg (warmup)
8x35kg (warmup)
4x4x50kg

squat
10x20kg (warmup)
8x30kg (warmup)
4x8x40kg

ohp
10x20kg (warmup)
4x8x25kg

chinups
4x6

facepulls
3x12x17kg

lateral raises
3x12x5kg

cardio
2x30 min fietsen

Reeting:
Niet zo heel bijzonder. Squats gingen eigenlijk best soepel, was alweer een tijdje geleden dat ik een 4x8 setje had gedaan.
 
Ook al doe je nu carb cycling is dat geen excuus om maar half te trainen man, gewoon knallen.
 
Cool! Hackintosch niks voor je? Wel een heel gedoe, ooit eens geprobeerd maar niet al mijn hardware was toen compatible.
Veel hackintoshes gemaakt voor kenissen. Ook een tijdje Mac Pro's verkocht met een gemodificeerde boot.efi van pike. Nieuwe osx op niet ondersteunde mac's. Ook flash ik af en toe nog videokaarten voor de mac pro.
 
de laatste loodjes voor die bulk he!
Lekker knallen in die carb cycle! Gaat je lukken! :thumb:
 
Die training is dus een soort cardio met gewichtjes :) :p

Veel hackintoshes gemaakt voor kenissen. Ook een tijdje Mac Pro's verkocht met een gemodificeerde boot.efi van pike. Nieuwe osx op niet ondersteunde mac's. Ook flash ik af en toe nog videokaarten voor de mac pro.
OK, jij wint de nerd award hier :D
 
Is Hackintosh een soort Kali Linux voor de Mac? Heb er srs nog nooit van gehoord.
 
Back
Naar boven