AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Ook al doe je nu carb cycling is dat geen excuus om maar half te trainen man, gewoon knallen.
Komt goed maat! Wat dat betreft waren de gewichten niet zo eens heel erg licht voor mijn doen. Was ook een snelle, lekkere training met relatief korte rustpauzes.

Veel hackintoshes gemaakt voor kenissen. Ook een tijdje Mac Pro's verkocht met een gemodificeerde boot.efi van pike. Nieuwe osx op niet ondersteunde mac's. Ook flash ik af en toe nog videokaarten voor de mac pro.
Cool! Hackintosch was volgens mij altijd wel wat lastiger om werkend te krijgen met bepaalde hardware. Vroeger redelijk werkend gekregen op een PC met een gigabyte mobo dacht ik. Heel veel tonymacx86.com gelezen toen.

de laatste loodjes voor die bulk he!
Lekker knallen in die carb cycle! Gaat je lukken! :thumb:
Ik ga mijn best doen Marina!

Die training is dus een soort cardio met gewichtjes :) :p


OK, jij wint de nerd award hier :D
Racerookie, onze OSX-geek! :D

Hahaha! :D
Niet erg stoer trouwens op een bb forum... :rolleyes: :D
Niks mis mee! Smart is the new sexy :D

Ik gebruik Windows.
Ik gebruik VMWare ESXi, CentOS 7, pfSense, Windows en Antergos :D

ik ook ,badass:cool:
Stoer hoor :cool:

Ik kijk ook wel eens naar buiten. Wat is je punt? :D
Lol :roflol:

Is Hackintosh een soort Kali Linux voor de Mac? Heb er srs nog nooit van gehoord.
Kali werd ook veel gebruikt in Mr. Robot, was wel cool om dat in een tv-serie terug te zien. Ik weet niet of er zo een dergelijk OS is voor Mac. Wat RaceRookie verder al aangeeft, je draait eigenlijk OSX op een "normale" PC. Wel een hoop gedoe met drivers van je hardware en het (handmatig) injecteren van zogenaamde kext files.

OSX op een standaard pc (je weet wel, windows machine ;) ).
Dit!

Ja, vooruit :laugh:

Gewicht vanmorgen 69.5kg, buikomtrek richting de 75cm. Zaterdag nog maar eens mijn vetpercentage laten meten, en die zaterdag erop nogmaals. Ben benieuwd!
 
Gewicht vanmorgen 69.5kg, buikomtrek richting de 75cm. Zaterdag nog maar eens mijn vetpercentage laten meten, en die zaterdag erop nogmaals. Ben benieuwd!
Gaat goed Freak!! Keep it up!!:cheer:
 
Goede source.
Yep yep!

Ik heb op het werk trouwens nog wel OSX Sierra draaien in een VM. We beschikken niet over Apple apparatuur, maar bieden wel telewerken aan voor de thuisgebruiker. Gebruik die VM om het telewerken zo nu en dan eens te testen onder OSX, zodat we de gebruiker daarbij kunnen ondersteunen wanneer nodig. (Nou ja niet ik, maar onze helpdesk).

Gaat goed Freak!! Keep it up!!:cheer:
Ja, deze week wat lager in carbs en hoge eiwitten lijkt aan te slaan. Vanmorgen alweer 69.2 en buikomtrek richting 74.5cm :eek:

Steady onder de 70, nice!
En we gaan richting 69! :D
 
Less software, more hardware... Weg van die pc, ijzer smijten. :D

Er moet natuurlijk wel geld verdiend worden.
 
Less software, more hardware... Weg van die pc, ijzer smijten. :D

Er moet natuurlijk wel geld verdiend worden.

Gister weer met ijzer gesmeten :)

benchpress
10x20kg (warmup)
8x35kg (warmup)
4x8x45kg

dl
5x50kg (warmup)
4x8x70kg

ohp
10x20kg (warmup)
4x4x30kg

close-grip t-bar row
4x8x35kg

calf raise (seated)
3x15x40kg

calf raise (standing)
4x8x150kg

leg raises
3x10

rope crunches
3x15x39kg

cardio
2x30 min fietsen

Reeting
Was redelijk warm in de gym. Beetje op het gemakje getraind, maar was wel lekkere training. Kuiten gaan lekker.
 
Dat is een flink gewicht op de calf raises. :eek:
 
Die rope crunches schijnen wel goeie ab burners te zijn he?
 
Warm in de gym? Niks van gemerkt haha.
 
Die deadlift voor je ohp en tbar, had je daar geen last van?
 
Dat is een flink gewicht op de calf raises. :eek:
Yep. Mijn kuiten hebben jaren lang extra gewicht mogen dragen en ik denk dat mijn kuiten wel potentie hebben haha.

Die rope crunches schijnen wel goeie ab burners te zijn he?
Yep, Basma is er ook fan van! :D

Warm in de gym? Niks van gemerkt haha.
Misschien had ik opvliegers lol.

Die deadlift voor je ohp en tbar, had je daar geen last van?
Nee ging prima eigenlijk!

What's up met al die kuitoefeningen? Wil je niet meer in team no calves?
Ik wil in team calves!

:roflol:

training van zondag:

bp:
10x20kg
10x30kg
8x40kg
4x4x50kg

squat:
10x20kg
8x30kg
4x40kg
4x4x50kg

ohp:
10x20kg
4x8x27.5kg

pullups
3x6

face pulls
3x12x23kg

side raises
3x12x5kg

Reeting
Degelijke training. Ben aardig futloos al de hele week. Zit al de hele week laag in carbs en wat hoger in eiwitten om dat laatste vet kwijt te raken. Ik moet ook als een malle naar het toilet om te zeiken, gister denk ik wel 15x :roflol:
Gewicht is wel hard gegaan. Vorige week maandag woog ik nog 70.3kg en vanmorgen alweer 68.8kg. Nog één weekje flink cutten en dan richting de clean bulk. Volgende week nog licht onder onderhoud (2250) en dan 2 weken op onderhoud eten (2500).
 
Reeting
Degelijke training. Ben aardig futloos al de hele week. Zit al de hele week laag in carbs en wat hoger in eiwitten om dat laatste vet kwijt te raken. Ik moet ook als een malle naar het toilet om te zeiken, gister denk ik wel 15x :roflol:
Gewicht is wel hard gegaan. Vorige week maandag woog ik nog 70.3kg en vanmorgen alweer 68.8kg. Nog één weekje flink cutten en dan richting de clean bulk. Volgende week nog licht onder onderhoud (2250) en dan 2 weken op onderhoud eten (2500).
Respect nogmaals voor hoe lang je al dedicated aan het cutten bent! Nog even volhouden!!
 
Respect nogmaals voor hoe lang je al dedicated aan het cutten bent! Nog even volhouden!!
Ik ben al 6 maanden die hard aan het cutten op 1800 a 1900 kcal. Soms zelfs op 1700kcal. Weinig cheatmeals al met al ook. Twee keer B&J, een pizza en een keertje sushi gegeten denk ik. Vrij dedicated voor mijn doen, 12kg afvallen in 6 maanden is ook pittig.
Gister was het ook alweer prijs. Ik bel aan bij mijn ouders, eerste reactie van mijn moeder: "Hé schrale!". Vanmorgen op mijn werk: "je wordt nu wel erg mager hoor."

Toon is in ieder geval weer gezet :roflol:
 
Rope crunches zijn fijn inderdaad! Al vind ik het vasthouden wel altijd wat oncomfortabel :o
 
Ik ben al 6 maanden die hard aan het cutten op 1800 a 1900 kcal. Soms zelfs op 1700kcal. Weinig cheatmeals al met al ook. Twee keer B&J, een pizza en een keertje sushi gegeten denk ik. Vrij dedicated voor mijn doen, 12kg afvallen in 6 maanden is ook pittig.
Gister was het ook alweer prijs. Ik bel aan bij mijn ouders, eerste reactie van mijn moeder: "Hé schrale!". Vanmorgen op mijn werk: "je wordt nu wel erg mager hoor."

Toon is in ieder geval weer gezet :roflol:
Wat een nuance weer..
 
Vanmorgen op mijn werk: "je wordt nu wel erg mager hoor."
Het is net of ik mijn familie hoor. :rolleyes:
Totdat je met de kids in het badje speelt bij mijn zus in de tuin, shirt uit en iedereen is stil...:D
 
Back
Naar boven