Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik praat niet meer met jou! :D

Ik rond de 24% :o

J/k...

Cardarine toevoegen schijnt je zeker te kunnen helpen bij het verlagen van je vet%. Wanneer je toe moet voegen? Geen idee, sorry...


ja jij komt er ook zeker kerel gewoon lekker doortraine! ik kom juist erg moeilijk massa aan dat is voor mij dan weer een nadeel.
 
Ohh oke. Ik zou na die LGD kuur helemaal geen Nolvadex doen. Heb je al last van onderdrukking? Testbooster zou met 8 weken genoeg moeten zijn.

Gevalletje winstrol. sommigen zeggen wel anderen niet. Als je moe, laag libido etc krijgt zou ik wel denken aan een goeie serm.
 
oke duidelijk, ik heb 30 gratis caps gekregen ivm te late verzending. wat is de meerwaarde van 15mg per dag ten opzichte van 10mg lgd per dag. doen of niet? zou dat dan van week 4-8 doen zit nu in week 2 nergens last van
 
oke duidelijk, ik heb 30 gratis caps gekregen ivm te late verzending. wat is de meerwaarde van 15mg per dag ten opzichte van 10mg lgd per dag. doen of niet? zou dat dan van week 4-8 doen zit nu in week 2 nergens last van
Week 5-8 denk ik? Anders kom je 5 te kort
 
oke duidelijk, ik heb 30 gratis caps gekregen ivm te late verzending. wat is de meerwaarde van 15mg per dag ten opzichte van 10mg lgd per dag. doen of niet? zou dat dan van week 4-8 doen zit nu in week 2 nergens last van

Ik zou 15mg doen. Vond dat beter werken als 10mg
 
ik begin met een nakuur na een kuur van 10maanden 450test e per week en ik heb nog 80 caps ostarine (20mg) liggen wanneer zal ik deze beginnen na de nakuur of tijdens? ik begin maandag met nakuur.
 
ik zit momenteel net in de 5e week van mijn 8 weken lgd kuur, eerste 2 a 2,5 weken gingen erg lekker, echter heb ik sinds week 3 ongeveer het gevoel dat het minder gaat. in week 4 verhoogd van 10 mg/d naar 15mg/d. Gain nog wel in gewicht maar wel minder, en meer vet als daarvoor zonder dat ik gekke weizigingen heb gemaakt in de voeding. had in het begin echt een scherp gevoel alsof ik helemaal wakker was en kwam makkelijk uit bed, dat is nu minder geworden. Ook is mijn libido wat lager als 2 weken geleden heb ik het gevoel (toen ik begon met 15mg schoot dit juist omhoog maar nu daald het weer) Is dit normaal? doe ik iets verkeerd?

mijn voeding is in orde, vitamines zijn meer dan voldoende en gebruik ook zma voor het slapen.

het is mijn eerste sarm cycle
 
ik zit momenteel net in de 5e week van mijn 8 weken lgd kuur, eerste 2 a 2,5 weken gingen erg lekker, echter heb ik sinds week 3 ongeveer het gevoel dat het minder gaat. in week 4 verhoogd van 10 mg/d naar 15mg/d. Gain nog wel in gewicht maar wel minder, en meer vet als daarvoor zonder dat ik gekke weizigingen heb gemaakt in de voeding. had in het begin echt een scherp gevoel alsof ik helemaal wakker was en kwam makkelijk uit bed, dat is nu minder geworden. Ook is mijn libido wat lager als 2 weken geleden heb ik het gevoel (toen ik begon met 15mg schoot dit juist omhoog maar nu daald het weer) Is dit normaal? doe ik iets verkeerd?

mijn voeding is in orde, vitamines zijn meer dan voldoende en gebruik ook zma voor het slapen.

het is mijn eerste sarm cycle

Klinkt als eerste verschijnselen van onderdrukking...je zou kunnen beginnen om een testbooster mee te laten lopen. Vet vasthouden lijkt toch op een ding in je voeding. Succes ermee!
 
Klinkt als eerste verschijnselen van onderdrukking...je zou kunnen beginnen om een testbooster mee te laten lopen. Vet vasthouden lijkt toch op een ding in je voeding. Succes ermee!

ja vet vasthouden, merk dat mijn metabolisme ook lager is man. minder honger etc, doe al wat extra cardio erbij.

enige aanraders voor een testbooster?

las ooit in dit topic dat deze wel goed was : Xtreme Test 2.0

echter is die uitverkocht en aardig prijzig, dus als je goede alternatieven weet hoor ik dat graag, zo niet dan word het toch die.
 
ja vet vasthouden, merk dat mijn metabolisme ook lager is man. minder honger etc, doe al wat extra cardio erbij.

enige aanraders voor een testbooster?

las ooit in dit topic dat deze wel goed was : Xtreme Test 2.0

echter is die uitverkocht en aardig prijzig, dus als je goede alternatieven weet hoor ik dat graag, zo niet dan word het toch die.
er komt een nieuwe verbeterde versie dacht ik
(misschien is dat deze) ff xxl bellen
 
oke man ff afwachten, las ergens dat die deze vrijdag zou komen. als ik nu al een testbooster ga doen, is dan voor de nakuur alleen testbooster voldoende of zou ik dan toch voor een pct gaan?
 
testbooster kun je evt erbij nemen maar is geen vervanger voor n pct
 
testbooster kun je evt erbij nemen maar is geen vervanger voor n pct

nee dat weet ik, maar eerder werd er gezegd dat alleen een testbooster voldoende zou zijn. maar denk dat een pct nu ook wel verstandig is?
 
ik zou persoonlijk geen testbooster naast n pct nemen heeft niet veel toegevoegde waarde
 
ik zou persoonlijk geen testbooster naast n pct nemen heeft niet veel toegevoegde waarde

maar nu dan nog 3 weken een testbooster, en dan na mijn cycle 2 weken pct? of helemaal geen testbooster?
 
ik ken je kuurtje niet ...heb niet alles gelezen
mijn voorkeur isniet
kijk voor voorbeelden op cools topic pag.1
 
je heb een sarm cycle zie ik...ik dacht n test kuur...met sarm
daar heb ik geen ervaring mee....sorry voor het ongemak
 
Back
Naar boven