AndroidHealthClinic

Nieuws Floyd Mayweather vs. Conor McGregor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ThaWasteland

Enormous Athlete
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
40.351
Waardering
64.407
Lengte
1m85
Massa
93kg
O shit.... hoop dat fox dit mag uitzenden. Nu al zin in.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wow vet dat dit toch echt gaat gebeuren.
 
Ik hoop stiekem dat McGregor tijdens het gevecht zijn beheersing verliest en Mayweather neerhaalt (MMA style) en in een wurggreep neemt tot hij KO is met een diskwalificatie als gevolg.

Als ze echt gaan boksen dan is de winnaar natuurlijk nu al gekend...
 
Natuurlijk is Floyd favoriet. Maar Conor heeft echt wel een kans. Nou ben ik ook een Conor fan dus ja haha..
 
Ik las ergens alweer theorieën dat Conot Floyd zou laten winnen op punten zodat ze kunnen rematchen en nog even een paar vrachtwagens vol geld kunnen verdienen want hoeveel zouden ze verdienen aan dit gevecht per persoon?
 
Ziet er naar uit dat het een ppv 100€ gaat worden. Nog geen een zender heeft de rechten gekocht. Hoop toch nog dat Ziggo sports het gaat uitzenden.


Ppv Europa zijn dus goedkoper dan in USA hoor ik net meestal rond 20 a 30 euro. Dat is een mooie meevaller dan.
 
Laatst bewerkt:
Anders RTL5 wel, die zenden tegenwoordig het boksen vaak uit. Ook Floyd vs. Pacman en Klitscko vs Joshua (waar een rematch van komt btw)
 
Anders RTL5 wel, die zenden tegenwoordig het boksen vaak uit. Ook Floyd vs. Pacman en Klitscko vs Joshua (waar een rematch van komt btw)
Dit is dan van rtl7 maar denk dat ze er wel hetzelfde instaan.

“We gaan het niet uitzenden omdat het tijdstip ongelukkig is in Nederland. Het is vroeg in de ochtend en met een relatief klein budget vinden wij andere investeringen belangrijker.” – aldus een communicatie medewerker van RTL7
 
Ha ok, dan maar hopen op Ziggo.
 
Ik las ergens alweer theorieën dat Conot Floyd zou laten winnen op punten zodat ze kunnen rematchen en nog even een paar vrachtwagens vol geld kunnen verdienen want hoeveel zouden ze verdienen aan dit gevecht per persoon?

Floyd heeft gegarandeerd 100Mil, Conor zal daar iets onder zitten.
 
Floyd heeft gegarandeerd 100Mil, Conor zal daar iets onder zitten.

En de laatste jaartjes van Conor als mma vechter zijn geteld. Die komt zijn bed niet meer uit voor enkele miljoenen in de UFC.
 
En de laatste jaartjes van Conor als mma vechter zijn geteld. Die komt zijn bed niet meer uit voor enkele miljoenen in de UFC.

Zeker wel. Zijn ego is te groot om te stoppen. The notorious will be back. Die man leeft voor het vechten.
 
Morgen live

 
In dat eerste filmpje op die site heeft hij net iets meer dan $ 50.000 cash. Veel geld inderdaad, maar natuurlijk lang niet genoeg om zijn belasting te betalen. Het zou best kunnen dat hij niet genoeg liquide heeft om dat te kunnen betalen op dit moment.
 
Persconferentie was wel lachen al :D
 
Fuck You. Op conor zijn pinstripe lol

IMG-20170712-WA0000.jpg
 
Back
Naar boven