MuscleMeat

4,5 maand resultaat

Bezoekers in dit topic

Bench press met db's. 2-3 keer per week set of 3 met een rep of 8 maximaal. Zo zwaar tillen dat de uitvoering nog steeds correct blijft, maar je na je laatste set even bekaf bent. Goed voor lichaam en mentaal gewoon een kick.
De meeste gyms hebben niet zulke zware dumbells voor de gemiddelde forum-gebruiker hier. :P
 
Haha alleen doe ik niet aan ego liften .. het kan zijn dat mijn mind muscle connection niet helemaal lekker is maar ik train doorgaans heel gecontroleerd
Je kunt volledig correct pressesn, maar voel je ook echt je borst werken? Of neemt onbewust je tricep/schouder/lats het over?

Wat hier ook al gezegd was..echt knijpen die borst!
 
Je kunt volledig correct pressesn, maar voel je ook echt je borst werken? Of neemt onbewust je tricep/schouder/lats het over?

Wat hier ook al gezegd was..echt knijpen die borst!
ik ga komende chest workout nog eens lager in gewicht en echt heel goed nadenken over de beweging. ik kan ook overal pomp krijgen (zelfs met nul komma nul gewicht) behalve borst :(
 
De meeste gyms hebben niet zulke zware dumbells voor de gemiddelde forum-gebruiker hier. :P

Zwaar is uiteindelijk natuurlijk subjectief ;) Overigens hebben wij in onze Precor-reeks aan db's 2 t/m 40 kg. Ik waag mij vooralsnog alleen aan de eerste helft. :)
 
Zwaar is uiteindelijk natuurlijk subjectief ;) Overigens hebben wij in onze Precor-reeks aan db's 2 t/m 40 kg. Ik waag mij vooralsnog alleen aan de eerste helft. :)
Tot 50 wil ik minimaal eigenlijk. Gewoon omdat het kan..
 
haha stel je voor db press met 40 kg db's bij de vrouwen :P Dat zou wel raar zijn.
 
haha stel je voor db press met 40 kg db's bij de vrouwen :P Dat zou wel raar zijn.
Haha mijn gym heeft een womens corner waar de dumbells tot 38 gaan .. maar oké ik ga wel naar een hardcore gym waar ik me echt heel klein voel. Lopen vrouwen waar ik twee keer in pas :(
 
Haha mijn gym heeft een womens corner waar de dumbells tot 38 gaan .. maar oké ik ga wel naar een hardcore gym waar ik me echt heel klein voel. Lopen vrouwen waar ik twee keer in pas :(
perfect, mijn afdeling dus!
 
Hier geen women's corner. Nou ja, tenzij je de ruimte met crosstrainers neemt... wesleyb8 , dat je er 2 keer in past, heeft vast niets met spiermassa bij die vrouwen van doen, vrees ik...
 
Hier geen women's corner. Nou ja, tenzij je de ruimte met crosstrainers neemt... wesleyb8 , dat je er 2 keer in past, heeft vast niets met spiermassa bij die vrouwen van doen, vrees ik...
Helaas wel :( lopen hier vrouwen met armpjes van 44 cm .. al hebben die ook wel een bredere kaaklijn dan ik :p
 
Je moet ambiteus blijven in dit vak ;)
Ja maar das wel heel ambitieus :P ik weet wel paar vrouwen die gewoon 80 bb benchen maar dat zijn dan wel beesten ook:P
 
Damn wesleyb8 , maar die spuiten dan wel wat bij, lijkt mij. Tenminste, als we het over spieren hebben en niet over moddervet.

Brutushakt daar gaat dan ook wel wat testosteron in, lijkt mij. 80 bb bench ik echt niet. In geen 80 jaar, denk ik.
 
Damn wesleyb8 , maar die spuiten dan wel wat bij, lijkt mij. Tenminste, als we het over spieren hebben en niet over moddervet.

Brutushakt daar gaat dan ook wel wat testosteron in, lijkt mij. 80 bb bench ik echt niet. In geen 80 jaar, denk ik.
Haha ja trainen een hoop atleetjes van Nederlands en internationaal top niveau hier dus daar komen ongetwijfeld aas bij kijken .
 
Haha ja trainen een hoop atleetjes van Nederlands en internationaal top niveau hier dus daar komen ongetwijfeld aas bij kijken .
Waar train je dan als ik vragen mag...
 
Je kunt volledig correct pressesn, maar voel je ook echt je borst werken? Of neemt onbewust je tricep/schouder/lats het over?

Wat hier ook al gezegd was..echt knijpen die borst!
Vandaag borst getraind en alles veel lichter gepakt en extreem veel gefocust op contractie

Pomp als nooit te voren Haha dus wie weet werkt het !
 
Waar train je dan als ik vragen mag...
Vital gym Arnhem. Rinaldo visser traint hier (wereld niveau powerlifter), en aantal gesponsorde bodybuilders. Leuke mensen om van te leren
 
Damn wesleyb8 , maar die spuiten dan wel wat bij, lijkt mij. Tenminste, als we het over spieren hebben en niet over moddervet.

Brutushakt daar gaat dan ook wel wat testosteron in, lijkt mij. 80 bb bench ik echt niet. In geen 80 jaar, denk ik.
Haha nee hoor. Mijn vriendin drukt bijna 75 nu :-) En die traint nog maar een jaar, half serieus. Nu wel serieu(zer) Maar niet eens ECHT zo serieus als mij.. Die is gewoon sterk :) Dr squat is wel minder inverhouding denk ik(120 of zo) en dr dl is iets van 140
 
Back
Naar boven