MuscleMeat

Testbooster

Bezoekers in dit topic

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2014
Berichten
1.178
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
ben op zoek naar een goede testbooster.. helaas is die van xxl al een tijdje uitverkocht.

Iemand goede alternatieven?
 
Otc test boosters,waste of money.
 
Ik vraag niet of het waste of money is, ik vraag gewoon om alternatieven...
 
Ik vraag niet of het waste of money is, ik vraag gewoon om alternatieven...

Tja.

Als het toch gewoon rommel is dat haast niks doet dan zijn er imo geen goede alternatieven.
 
Misschien heb ik wel een goede reden, beetje kinderachtig voor iemand van jou leeftijd dit
 
Zeker, probleem is alleen dat zoiets vaak aan dovenmansoren is gericht. Gewoon blijven proberen. ;)

Dan probeer ik mensen geld te besparen en dan ben ik kinderachtig pffffff ;)
 
Ik vermoed, kan het niet argumenteren met wetenschappelijk onderzoek, dat testboosters idd dikke flauwekul zijn voor mannen met gezond testosteron niveau.

Ze hebben denk ik wel een nut voor mannen die uit een kuur komen en hun natuurlijke testosteron willen herstellen.

Als natty zou ik er ver vandaan blijven zoals johnyjordaan aangeeft ;-)
 
Ik vermoed, kan het niet argumenteren met wetenschappelijk onderzoek, dat testboosters idd dikke flauwekul zijn voor mannen met gezond testosteron niveau.

Ze hebben denk ik wel een nut voor mannen die uit een kuur komen en hun natuurlijke testosteron willen herstellen.

Als natty zou ik er ver vandaan blijven zoals johnyjordaan aangeeft ;-)

Ik betwijfel zelfs of het veel gaat doen voor mensen die bv van nature een lage test hebben. Of verlaagde test door ouder worden.

Op papier wel,maar wat ga je er van merken of mee winnen in de praktijk.
 
ik heb een onderdrukking door een sarm kuur vandaar de reden dat ik een testbooster wil gebruiken, dat het normaal weinig nut heeft ontken ik niet. echter in dit geval heeft het wel nut...
 
ik heb een onderdrukking door een sarm kuur vandaar de reden dat ik een testbooster wil gebruiken, dat het normaal weinig nut heeft ontken ik niet. echter in dit geval heeft het wel nut...
En na een sarm kuur ook niet. Waarom zou het na een AS kuur of sarm kuur nut hebben en niet in een ander geval?
 
Ik vermoed, kan het niet argumenteren met wetenschappelijk onderzoek, dat testboosters idd dikke flauwekul zijn voor mannen met gezond testosteron niveau.

Ze hebben denk ik wel een nut voor mannen die uit een kuur komen en hun natuurlijke testosteron willen herstellen.

Als natty zou ik er ver vandaan blijven zoals johnyjordaan aangeeft ;-)
Na een kuur. Ik geloof daar alleszins niet in.
 
Waarom zou het geen nut hebben? Zijn toch echt studies met een significante werking over verschillende ingrediënten
 
ik heb een onderdrukking door een sarm kuur vandaar de reden dat ik een testbooster wil gebruiken, dat het normaal weinig nut heeft ontken ik niet. echter in dit geval heeft het wel nut...

Voor onderdrukking door sarms of AAS zijn er wel nuttigere dingen denk ik als nakuur dan testboosters.
 
Na een kuur. Ik geloof daar alleszins niet in.

Ik ga binnenkort pct in en ga testbooster van xxl laten meelopen en high dose vitamine d. Ik verwacht geen wonderen maar misschien helpt het mijn herstel één of twee % :)
 
Waarom zou het geen nut hebben? Zijn toch echt studies met een significante werking over verschillende ingrediënten

Wil die studies wel eens zien. Zeker degene dan die gaan over testboosters na sarms.
 
Back
Naar boven