XXL Nutrition

4,5 maand resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn wesleyb8 , maar die spuiten dan wel wat bij, lijkt mij. Tenminste, als we het over spieren hebben en niet over moddervet.

Brutushakt daar gaat dan ook wel wat testosteron in, lijkt mij. 80 bb bench ik echt niet. In geen 80 jaar, denk ik.
Zij heeft overigens ook wel écht hele goede aanleg voor spieropbouw. Want ik zeg.. Ze traint niet half zo serieus als mij.. Nu doet ze powerlifting maar daarvoor rotzooide ze maar wat aan en ze groeide als kool. Hoeft nog maar naar een gewicht te kijken :P
 
Haha nee hoor. Mijn vriendin drukt bijna 75 nu :-) En die traint nog maar een jaar, half serieus. Nu wel serieu(zer) Maar niet eens ECHT zo serieus als mij.. Die is gewoon sterk :) Dr squat is wel minder inverhouding denk ik(120 of zo) en dr dl is iets van 140
Dat zijn serieuze stats voor een vrouw dam
 
Zij heeft overigens ook wel écht hele goede aanleg voor spieropbouw. Want ik zeg.. Ze traint niet half zo serieus als mij.. Nu doet ze powerlifting maar daarvoor rotzooide ze maar wat aan en ze groeide als kool. Hoeft nog maar naar een gewicht te kijken :P

Ook jaren gedaan, beetje rotzooien met gemiddelde kt en vooral veel cardio. Werd ik niet happy van. Sinds begin dit jaar aan de zware kt, omdat het enorm veel concentratie vergt. En concentratie is je kop weg bij al het andere, heerlijk. In het prille begin deed in een cardio-warmingupje van een minuut of 10. Dat werden er al snel 5 en toen 2,5. Inmiddels weet ik na binnenkomst niet hoe snel ik het krachthonk moet in rennen. Minuut of 20 cardio (roeien) vind ik heerlijk. Gewichten zijn verslavend. Ik was altijd een magere lat, maar dat groeien staat me ook wel aan. Geeft tenminste vorm, wat de meeste vrouwen willen, maar zonder te snappen dat je daarvoor het krachthonk in moet. Zware kt, had het eerder moeten ontdekken.
 
Ook jaren gedaan, beetje rotzooien met gemiddelde kt en vooral veel cardio. Werd ik niet happy van. Sinds begin dit jaar aan de zware kt, omdat het enorm veel concentratie vergt. En concentratie is je kop weg bij al het andere, heerlijk. In het prille begin deed in een cardio-warmingupje van een minuut of 10. Dat werden er al snel 5 en toen 2,5. Inmiddels weet ik na binnenkomst niet hoe snel ik het krachthonk moet in rennen. Minuut of 20 cardio (roeien) vind ik heerlijk. Gewichten zijn verslavend. Ik was altijd een magere lat, maar dat groeien staat me ook wel aan. Geeft tenminste vorm, wat de meeste vrouwen willen, maar zonder te snappen dat je daarvoor het krachthonk in moet. Zware kt, had het eerder moeten ontdekken.
Ze rommelde dan wel aan met ´´zware´´ krachttraining ±P Ze kon al wel gewoon boven de 110 deadliften en dr bench WAS al 60... Eigenlijk al vrijwel direct. Na een paar maanden training. Ze deed eerst gewoon dingen als stronglifts bijv. en dan wat andere schema´s maar nooit echt zo vol passie.... Nu traint ze sinds kort wel meer serieus . Maar niet met de passie die de mensen op het forum hier hebben.... Vaak trainingen overslaan etcetcetc
 
Gave progressie!

Hoe zien je trainingen eruit? UB/LB, PPL, Bro-split?
 
Gave progressie!

Hoe zien je trainingen eruit? UB/LB, PPL, Bro-split?


Eigenlijk constant PPL gevolgd

Ma: Push kracht
Di: pull kracht
wo: leg kracht
Do: Push hypertrofie
vr: pull hypertrofie
 
Ze rommelde dan wel aan met ´´zware´´ krachttraining ±P Ze kon al wel gewoon boven de 110 deadliften en dr bench WAS al 60... Eigenlijk al vrijwel direct. Na een paar maanden training. Ze deed eerst gewoon dingen als stronglifts bijv. en dan wat andere schema´s maar nooit echt zo vol passie.... Nu traint ze sinds kort wel meer serieus . Maar niet met de passie die de mensen op het forum hier hebben.... Vaak trainingen overslaan etcetcetc

Tja, ik weet niet of iedereen hier echt zo fanatiek traint als dat men beweert. Gaat het ook verder niet om. Belangrijkste is dat je het leuk vindt om hier voldoening uit te halen, maar ook dat je het goed doet.
 
Tja, ik weet niet of iedereen hier echt zo fanatiek traint als dat men beweert. Gaat het ook verder niet om. Belangrijkste is dat je het leuk vindt om hier voldoening uit te halen, maar ook dat je het goed doet.
Als je niet echt fanatiek bent behaal je natuurlijk nooit een dergelijk fysiek. Nu heeft niet iedereen hier een dergelijk fysiek maar ik denk wel dat je gewoon niet veel zal bereiken als je maar ''wat'' gaat doen. Je zult denk ik toch minimaal moeten weten wat je eet, waarom je het eet en wanneer je het tot je neemt, hoe je traint en ook nog een beetje aan je rust denken :P
Meeste mensen die ik tegenkom op de gym.. Zeg 99 procent heeft daar no clue van.. En de rest een heel erg klein beetje verstand van.. Maar dan een beetje half om half.
 
Eigenlijk constant PPL gevolgd

Ma: Push kracht
Di: pull kracht
wo: leg kracht
Do: Push hypertrofie
vr: pull hypertrofie

Netjes man! Misschien nog tof om wat over je voeding te vertellen.
 
Als je niet echt fanatiek bent behaal je natuurlijk nooit een dergelijk fysiek. Nu heeft niet iedereen hier een dergelijk fysiek maar ik denk wel dat je gewoon niet veel zal bereiken als je maar ''wat'' gaat doen. Je zult denk ik toch minimaal moeten weten wat je eet, waarom je het eet en wanneer je het tot je neemt, hoe je traint en ook nog een beetje aan je rust denken :P
Meeste mensen die ik tegenkom op de gym.. Zeg 99 procent heeft daar no clue van.. En de rest een heel erg klein beetje verstand van.. Maar dan een beetje half om half.

Maar ook waarom je het doet. Wat is je doel? Mijn doel is spiermassa bijkweken, behouden en onderhouden. Waarom? Oogt beter, voelt beter, zowel fysiek als mentaal. Denk dat het doel wel nummer 1 is en dan volgt de rest uiteindelijk.
 
Netjes man! Misschien nog tof om wat over je voeding te vertellen.

hoeveelheden weet ik zo even niet uit mijn hoofd allemaal maar het is als volgt(zo goed als)

ontbijt: 3 eieren, 450 ML magere yoghurt met een scoop whey, 300 ML verse sinaasappelsap, Crea zinc en magnesium.
meal 1: spelt brood met leverworst, 3 gebakken eiwitten en 300 ml melk
meal 2: volkoren crackers, cottage cheese met komkommer en een banaan 300 ML melk
Meal 3: 100 gram rijst , 150 gram broccoli en 150 tilapia
Meal 4: 140 gram pasta, 150 gram kip, rode ui, cherry tomaatjes, gepureerde tomaten , olijfolie , 60 gram geraspte kaas.
Meal 5 : 500 gram kwark

tussendoor eet ik ook nog 40 gram cashew noten en een handje walnoten
 
hoeveelheden weet ik zo even niet uit mijn hoofd allemaal maar het is als volgt(zo goed als)

ontbijt: 3 eieren, 450 ML magere yoghurt met een scoop whey, 300 ML verse sinaasappelsap, Crea zinc en magnesium.
meal 1: spelt brood met leverworst, 3 gebakken eiwitten en 300 ml melk
meal 2: volkoren crackers, cottage cheese met komkommer en een banaan 300 ML melk
Meal 3: 100 gram rijst , 150 gram broccoli en 150 tilapia
Meal 4: 140 gram pasta, 150 gram kip, rode ui, cherry tomaatjes, gepureerde tomaten , olijfolie , 60 gram geraspte kaas.
Meal 5 : 500 gram kwark

tussendoor eet ik ook nog 40 gram cashew noten en een handje walnoten


vaak eet ik ook nog een sinaasappel tussendoor :P

en ik drink veel water :D

Alles bij elkaar kom je op 3650 kcal wat 400 boven mijn onderhoud is :).
 
Kleine kink in de kabel... gescheurde ellepijp :( tijdje niet trainen dus :'(

IMG_3445.JPG
 
Oei:/ hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Zijn geen leuke blessures zo vroeg in je carriere

Goed fysiek verder!
 
Je zou ook eens db hexa press kunnen gaan doen, hierdoor word je geforceerd om je chest aan te spannen.
 
Oei:/ hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Zijn geen leuke blessures zo vroeg in je carriere

Goed fysiek verder!
Gevallen tijdens het schoonmaken van de spiegels in de sportschool :p

Heb vandaag heel licht getraind pull bewegingen gaan pijnloos push gaat helaas niet , word een beetje experimenteren dus :p
 
wat een manier om geblesseerd te raken hey.
Motivatie iig niet kwijt, dat scheelt.
Succes dan maar
 
sterkte met je herstel
 
Je zou ook eens db hexa press kunnen gaan doen, hierdoor word je geforceerd om je chest aan te spannen.
doe ik al met grote regelmaat en squeeze zo hard als ik maar kan ..
 
Back
Naar boven