Fitness Seller

Kort voorstellen

Bezoekers in dit topic

horsewoman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2017
Berichten
321
Waardering
146
Hi there,

Altijd leuk om in contact te komen met andere fitnessliefhebbers.

Ik doe uitsluitend aan zware krachttraining. Oké, een training afsluiten met hooguit een kwartier cardio kan geen kwaad, maar ik ben van mening dat het onder de streep geen zin heeft om je op cardio te focussen als je spiermassa wilt kweken. Mijn doel is het kweken van spiermassa, behouden en onderhouden. Dat is voor mij hét recept voor een algeheel gevoel van fit en gezond zijn.

Het is voor mij altijd heerlijk om naar de sportschool te gaan en lekker actief bezig te zijn. Er zit geen promille 'moeten' aan, maar wel voor de volle 100% genieten. Momenteel luidt het schema driemaal per week FB, maar er zijn ook periodes waarin ik aan het splitten ben. Sowieso houd ik ervan om regelmatig het schema te wijzigen. Dat houdt het trainen afwisselend, zo wordt het nooit saai en eens in de vier weken een de-loadweek is part of the deal!
 
Welkom, goed om te lezen dat je zo fanatiek bezig bent! Je hebt een goede mindset.

Waarom zou je elke 4 weken deloaden? Dat doe je imo alleen als je een tijdje op een plateau zit of als wedstrijdvoorbereiding.
 
Welkom, goed om te lezen dat je zo fanatiek bezig bent! Je hebt een goede mindset.

Waarom zou je elke 4 weken deloaden? Dat doe je imo alleen als je een tijdje op een plateau zit of als wedstrijdvoorbereiding.

Het leuke op deze wereld is dat je in negen van de tien gevallen aan niemand enkele verantwoordelijkheid hoeft af te leggen voor wat je doet.
 
Het leuke op deze wereld is dat je in negen van de tien gevallen aan niemand enkele verantwoordelijkheid hoeft af te leggen voor wat je doet.

Het leuke op deze wereld is dat je je Eigen mening mag hebben. Niet dat dat altijd geaprecieerd wordt :D
 
Het leuke op deze wereld is dat je je Eigen mening mag hebben. Niet dat dat altijd geaprecieerd wordt :D
Ja johnny, hoe je het ook went of keert : een neger is zwart en zwart is een neger. Of men het nu wil of niet. ..... :D:D:D:D:D
 
Het leuke op deze wereld is dat je in negen van de tien gevallen aan niemand enkele verantwoordelijkheid hoeft af te leggen voor wat je doet.
Ik zou pas deloaden als ik wat ouder was, en opmerkte dat ik slechter herstel van de training OF als ik dusdanig sterk ben dat ik mijn systeem zo overbelast dat ik elke 4 weken moet deloaden :P Maar volgens mij kun je rustig doortrainen tot je echt beresterk bent vooraleer je echt moet gaan ''deloaden'' In mijn nieuwe routine zit ook elke 4 wk een deload maar ik ga die wel gewoon skippen en eens per 3 maanden doen of zo:-)
 
Ik zou pas deloaden als ik wat ouder was, en opmerkte dat ik slechter herstel van de training OF als ik dusdanig sterk ben dat ik mijn systeem zo overbelast dat ik elke 4 weken moet deloaden :P Maar volgens mij kun je rustig doortrainen tot je echt beresterk bent vooraleer je echt moet gaan ''deloaden'' In mijn nieuwe routine zit ook elke 4 wk een deload maar ik ga die wel gewoon skippen en eens per 3 maanden doen of zo:-)

Bij mij dus ook. Ik skip zelden, verkorten van de week doe ik geregeld. Dus ach, het is voor iedereen persoonlijk. Net hoe je je voelt, zoals met zo veel dingen.
 
Ik zou pas deloaden als ik wat ouder was, en opmerkte dat ik slechter herstel van de training OF als ik dusdanig sterk ben dat ik mijn systeem zo overbelast dat ik elke 4 weken moet deloaden :P Maar volgens mij kun je rustig doortrainen tot je echt beresterk bent vooraleer je echt moet gaan ''deloaden'' In mijn nieuwe routine zit ook elke 4 wk een deload maar ik ga die wel gewoon skippen en eens per 3 maanden doen of zo:-)

Nog ouder? ? ? TS is al 40 hoor. :D
 
Bij mij dus ook. Ik skip zelden, verkorten van de week doe ik geregeld. Dus ach, het is voor iedereen persoonlijk. Net hoe je je voelt, zoals met zo veel dingen.
Wat volg je dan voor iets?
 
Back
Naar boven