XXL Nutrition

Clenbutetol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cato

Cool Novice
Lid geworden
18 jun 2017
Berichten
133
Waardering
3
Lengte
1m65
Hallo ik zou graag beginnen met clenbutetol
Heb al wat u gelezen maar wat is nu beste 2dagen op 2 dagen niks of 2 weken op 2 weken niks
Heb tabletten van 40 mb
Moet nu opbouwen maar begin ik best met een kwart tablet 1 keer per dag
Graag hulp.thanks
Ik ben 163 groot en weeg 51 kg
 
Ik zou beginnen met een halve tablet, en dan opbouwen. Veel water drinken, en eventueel Taurine in huis halen, mocht je last van kramp krijgen. Langer dan 2 weken aan een stuk zou ik niet doen.
De bijwerkingen zijn erg persoonsafhankelijk de ene is een al wandelende vibrator bij 50mg, anderen kunnen prima 150mg hebben.

Clen is behoorlijk belastend voor je hart. Weet je zeker dat je voeding & training op orde zijn? Dit is geen wondermiddel!
 
En hoelang dan een halve tablet dag of 3
Ik zou het maar 2weken op en e weken af en zo nog eens doen dan stoppen
Voeding is ok en coach zegt training ook
Sms iets meer cardio doen als ik clen neem
 
Als het je eerste keer is, idd beginnen met een halve tablet voor 3 dagen. Tot je de gewenste hoeveelheid hebt. Ik zou niet hoger gaan dan 100 by the way. Als je goeie clen hebt, is dat ook niet nodig ;)
2 weken. En dan 2 weken off. De volgende cycle kan je eventueel dan sneller opbouwen. Of al gelijk met een hele beginnen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dank je wel
Gaat dit vlug werken ivm het verlies en gewicht verlies en hoeveel gemiddeld
 
Dank je wel
Gaat dit vlug werken ivm het verlies en gewicht verlies en hoeveel gemiddeld

Gaat er natuurlijk vanaf hangen hoeveel kcal je gaat eten ;) En de hoeveelheid cardio die je gaat doen.
 
Cato .
Je bent een vrouw van 48 die 51 kg weegt ?
Lengte 163 cm?

Ik weet niet wat ke kwijt wil ? Maar die 51 kg is al erg netjes hoor !

On topic : ik sluit me geheel aan bij robke78 .
 
Ik wil lager vet % nu 20
Ik doe normaal uur cardio en uur kracht 4 keer de week
Cardio nu opvoeren dan?
 
Dank je wel
Gaat dit vlug werken ivm het verlies en gewicht verlies en hoeveel gemiddeld

Als uw diet niet op orde is ga je niks merken van vetverlies.
 
Ik eet goed verl eiwitten weinig koolhydraten en vet
Zo 50% eiwit
30 koolhydraten
20 vet
 
Ik eet goed verl eiwitten weinig koolhydraten en vet
Zo 50% eiwit
30 koolhydraten
20 vet

Belangrijker is het aantal kcals die je eet. In % wordt er meestal niet meer gerekend voor de macros :)

2gr eiwit per kilo lichaamsgewicht,1gr ver per kilo lichaamsgewicht de rest aanvullen met koolhydraten.Dit wordt meestal aangeraden. Maar als je liever wat hoger in eiwitten zit kan je dat doen.
 
Ok ik denk dat ik aan totaal wel kom van 10o gr eiwit per dag het vet mis minder omdat ik skyr en.opyimrl eet en dat is 0% vet
 
Ok ik denk dat ik aan totaal wel kom van 10o gr eiwit per dag het vet mis minder omdat ik skyr en.opyimrl eet en dat is 0% vet

Als je 51 weegt zou je rond de 50 vet gr moeten zitten. Noten,vette vis e.d. zijn goede bronnen van vetten.
 
Bedankt ik ga mijn eetschema aanpassen
Maar hoe vlug zo ik met die clen resultaat hebben als voeding en training ok is
En als je bloed laten nemen vinden ze dat produkt terug
 
Bedankt ik ga mijn eetschema aanpassen
Maar hoe vlug zo ik met die clen resultaat hebben als voeding en training ok is
En als je bloed laten nemen vinden ze dat produkt terug

Gaat snel. Na een weekje scheelt je dat wel een % in bodyfat ;)

En ja. Dat vinden ze zeker terug ;)
 
Nee..hou ik lekker voor mezelf:roflol:

Ts: moet geen clen gebruiken met die stats.

+1

No offense TS, maar je zegt dat je voeding e.d. allemaal op orde is, maar de manier waarop je vertelt hoe en wat laat dat niet echt doorschemeren.
Ik denk dat je nog heel veel winst kunt behalen zonder clenbuterol.

Post bijvoorbeeld eens je complete plaatje: training, voedingsschema incl macro's/kcal en je onderhoud.

Je hebt het over vlug in vet dalen e.d. Maar ongeacht welke middeltjes je tot je neemt gaat het nog altijd om je kcalinname / verbruik.
 
Ik train normaal rond 120 hartslag voor vetverbranding door velen gaat dit omhoog wat is dan de hartslag waarin ik dan ga moeten trainen
 
+1

No offense TS, maar je zegt dat je voeding e.d. allemaal op orde is, maar de manier waarop je vertelt hoe en wat laat dat niet echt doorschemeren.
Ik denk dat je nog heel veel winst kunt behalen zonder clenbuterol.

Post bijvoorbeeld eens je complete plaatje: training, voedingsschema incl macro's/kcal en je onderhoud.

Je hebt het over vlug in vet dalen e.d. Maar ongeacht welke middeltjes je tot je neemt gaat het nog altijd om je kcalinname / verbruik.

Niet dat ik er ervaring mee heb,maar denk dat als je vet% relatief hoog tot hoog ligt je het beter kan laten en het dmv je dieet moet doen.

Vind het eerder iets als je echt laag in vet% wil gaan.
 
Back
Naar boven