MuscleMeat

Ik wil mijn buikje (en de rest) kwijt

Bezoekers in dit topic

Meningen zijn er over verdeeld..toen ik zelf op 500kcal per dag leefde kon ik nog spieren opbouwen. Ik ben een vrouw en wss redelijk makkelijk in spieropbouw. Ging niet in stappen van 5k de week maar toch.. daarbij gaat ook het gerucht dat je boven ×% vet je spierafbraak minimaal is. Probeer het anders 3-4week op -700 kcal en zie wat er gebeurt.

500kcal per dag? Dat je nog leeft.

Op 500kcal per dag ga jij echt geen spieren opbouwen. No way, volstrekt ongeloofwaardig.
 
Cambridge dieet, 3 shakes op een dag totaal 500kcal op een dag. Zo op te zoeken alleen mag het volgens mij niet meer aangeboden worden vanwege eu-wetgeving. Als je 80 kilo overgewicht hebt en ook nog eens nooit grondig aan de gewichten heb gehangen kan het, in mijn geval, wel spier opbouwen. Niet met grote stappen maar geleidelijk. Verder ga ik de discussie niet aan wat dit is volledig off topic van ts
 
Volstrekt ongeloofwaardig verhaal en idd geen verdere discussie waard.

Next.
 
Ik zou de melk uit de koffie weglaten, dat soort kleine details. Olijfolie lijkt me prima, beter dan al die botertroep om je vlees in te braden. Kwark, is dat magere kwark? Hoe is het met frisdrank? Slaappatroon? Welke boter op je brood (waarom überhaupt boter op je brood, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur)? Banaan, lekker, maar ook weer veel suikers. Kaas mag ook naar 20+. Boterhammen bruin of wit? Ik zou die donkerbruine volkoren dingen nemen, zit je in no-time vol.
 
Wat is de verdeling van je macro's (eiwitten, koolhydraten en vetten). Zo op het oog lijkt het me dat je te weinig eiwit en vet binnen krijgt op een dag.
 
Ik drink toch wel 4 bakken koffie dus dat word uiteindelijk toch nog 32 calorieën dus beter toch er in laten. Ja magere kwark inderdaad (meestal met een beetje slimpie 0 calorieën). Qua frisdrank drink ik in de avond 1 a 2 glazen crystal clear of cola light oid (allemaal 0 cal), de rest van de dag alleen water dus neem ik niet op in mijn schema.

Tjah slaappatroon word wel eens verstoord met een baby van 6 maanden haha hoewel hij meestal doorslaapt van 7 tot 6.
Light boter heel dun gesmeerd, anders vind ik het zo'n droge meuk haha. Volkoren brood inderdaad.

Veel suikers of 20+ kaas? Tjah ik heb zo iets van als dan maar iets minder eten wat tenminste nog enigszins eetbaar is. Eet liever een plakje minder gewone kaas dan van die droge 20+ kaas te gaan eten haha. Het gaat uiteindelijk om de totale hoeveelheid calorieën per dag. Ik vind dat ik nu al erg veel mag eten eigenlijk.

Ik zou die cola light en Crystal Clear schrappen. Ook die zoetstoffen zijn bedrieglijk. En ja, je mag nog steeds veel eten. Helemaal waar!

Je komt er wel. Houd vol.
 
Ik zou die cola light en Crystal Clear schrappen. Ook die zoetstoffen zijn bedrieglijk. En ja, je mag nog steeds veel eten. Helemaal waar!

Je komt er wel. Houd vol.
Melk uit de koffie halen, bedrieglijke zoetstoffen. Stop anders ff met het proberen van iedereen een paranoïa neuroot met een eetstoornis te maken.
 
Ik zou die cola light en Crystal Clear schrappen. Ook die zoetstoffen zijn bedrieglijk. En ja, je mag nog steeds veel eten. Helemaal waar!

Je komt er wel. Houd vol.
Hoezo schrappen? Kcal in vs kcal out. Als hij dat te lekker vind, gewoon er in laten. Anders maak je het dieten alleen maar moeilijker voor je zelf.

En leg eens die zoetstoffen uit? Ik eet het al bijna een jaar lang elke dag emt brinta, en ik leef nogsteeds en maak gains.
 
Hoezo schrappen? Kcal in vs kcal out. Als hij dat te lekker vind, gewoon er in laten. Anders maak je het dieten alleen maar moeilijker voor je zelf.

En leg eens die zoetstoffen uit? Ik eet het al bijna een jaar lang elke dag emt brinta, en ik leef nogsteeds en maak gains.
Ik denk dat ze bedoelde dat kunstmatige zoetstoffen ook niet deugen = ongezond zijn, bestaat denk ik nog steeds geen doorslaggevend wetenschappelijk bewijs voor dat er effectief ongezonde effecten van zijn. Maar zowiezo zit coca cola light ed nog steeds vol met rotzooi dat je kunt missen. Maar dat is weer een ander verhaal. Als je denkt dat je het niet gaat volhouden als je jezelf niks gunt dan is het best dat je dit wel doet ;)
 
Als je nu al vol zit is het misschien een goed idee om wat noten te gaan eten, deze bevatten veel eiwit en vet en ik vind ze niet echt vullend werken.
 
Ik denk dat ze bedoelde dat kunstmatige zoetstoffen ook niet deugen = ongezond zijn, bestaat denk ik nog steeds geen doorslaggevend wetenschappelijk bewijs voor dat er effectief ongezonde effecten van zijn. Maar zowiezo zit coca cola light ed nog steeds vol met rotzooi dat je kunt missen. Maar dat is weer een ander verhaal. Als je denkt dat je het niet gaat volhouden als je jezelf niks gunt dan is het best dat je dit wel doet ;)

Goed onder woorden gebracht. Scheelt mij weer. Thanks. :)
 
Ik denk dat ze bedoelde dat kunstmatige zoetstoffen ook niet deugen = ongezond zijn, bestaat denk ik nog steeds geen doorslaggevend wetenschappelijk bewijs voor dat er effectief ongezonde effecten van zijn. Maar zowiezo zit coca cola light ed nog steeds vol met rotzooi dat je kunt missen. Maar dat is weer een ander verhaal. Als je denkt dat je het niet gaat volhouden als je jezelf niks gunt dan is het best dat je dit wel doet ;)
Het klopt dat cola ed vol zit met rotzooi, toch geld de regel kcal in vs kcal out nog steeds. :p als ts wilt drinken, gewoon lekker doen dus.
 
Back
Naar boven