MuscleMeat

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Hou je hoofd koel met alles wat je doet.

:rocker2:
"We hadden aanslagen op een moskee in Enschede, in Duitsland en nu in Londen. Het is een trend."

Welkom in onze wereld. :)
 
Ik wil het niet minimaliseren, maar had dit soort 'tegenacties' eerlijk gezegd al veel eerder verwacht. Vooral in Engeland en Duitsland.
 
Ik wil het niet minimaliseren, maar had dit soort 'tegenacties' eerlijk gezegd al veel eerder verwacht. Vooral in Engeland en Duitsland.
Dit is echt fucking niet normaal racistisch. Ik tel tot 10 en wacht op uitleg!!
 
Dit is echt fucking niet normaal racistisch. Ik tel tot 10 en wacht op uitleg!!


niet alleen uitleg ,ik eis een levenslange ban van dit racistisch blank Vlaams varken :trollface:
 
Met die dode was er al iets aan de hand, werd al eerste hulp gegeven voor busje komt zo eraan kwam. Mogelijk zelfs al overleden.
Het zou me niet verbazen als het helemaal geen attack was. Er wordt zo hard gepushed dat hij moslims wou moorden en dat riep terwijl hij verder niets deed niet eens terugvecht en op video iets lijkt te schreeuwen als "you're killing me."
 
Wapens en bommateriaal in woning Fransman die inreed op politie
De Franse politie heeft de woning onderzocht van de man die verantwoordelijk was voor de mislukte aanslag in Parijs gisteren. Ze vonden een grote hoeveelheid wapens.

Ook lag er volgens het Franse televisiestation BFM zijn munitie en materiaal voor het maken van bommen.

De dader, een 31-jarige man met de Franse nationaliteit, kwam om toen zijn auto na de aanrijding in brand vloog. In het voertuig vond de politie eveneens wapens, explosieven en busjes gas.
 
Las iets met onwel worden particulier. Maar is idd wel iets aan de hand.
 
Back
Naar boven