AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

De comments weer hier *nohomo*

Shape oogt inderdaad harder!!

net als mijn piemel nu
*nohomo*
 
Camera iets meer naar beneden mag ook hoor :eyebrow:

Geen eer te behalen op deads...

You horny little devil.

Nah. Het is allemaal wat poep. Tja. Na de vakantie terug bouwen.

De comments weer hier *nohomo*

Shape oogt inderdaad harder!!

net als mijn piemel nu
*nohomo*

:lol:

Sta nu op een 94kg. Volgens de BFclipper en aan mijn belt te voelen, op dezelfde buikomtrek als vorig jaar op 91kg. En toch ziet het er allemaal minder uit. Tja.

27226521.jpg
 
Man, wat een massieve rug. Het helpt dus wel, die sups van je :D (en misschien ook het trainen :) )
Mooi om te zien hoe je helemaal leeg liep bij die laatste deads.... daar zat weinig meer in de tank.
 
Man, wat een massieve rug. Het helpt dus wel, die sups van je :D (en misschien ook het trainen :) )
Mooi om te zien hoe je helemaal leeg liep bij die laatste deads.... daar zat weinig meer in de tank.

Thank neet. Tja. Ik moet zelf nog een beetje zoeken hoe en wat werkt soms. En soms zit het mee, maar soms zit het tegen.

Ja. Dat was verschrikkelijk eigenlijk. Een tijdje enkel doubles en triples gedaan. En nu na de eerste paar setjes 5jes was ik gewoon helemaal kapot. Misschien toch nog eens droppen in gewicht en
wat meer reps gaan pakken komende tijd. Dat ik ook wat conditioning krijg op de compounds.
 
Thank neet. Tja. Ik moet zelf nog een beetje zoeken hoe en wat werkt soms. En soms zit het mee, maar soms zit het tegen.

Ja. Dat was verschrikkelijk eigenlijk. Een tijdje enkel doubles en triples gedaan. En nu na de eerste paar setjes 5jes was ik gewoon helemaal kapot. Misschien toch nog eens droppen in gewicht en
wat meer reps gaan pakken komende tijd. Dat ik ook wat conditioning krijg op de compounds.
Is helemaal niet verkeerd een beetje uithouding op de compounds.... maar trok het zelf ook niet vanmorgen in de warmte: 8x op DL :(
 
Gooi die t3 er nou eens uit dan
 
Is helemaal niet verkeerd een beetje uithouding op de compounds.... maar trok het zelf ook niet vanmorgen in de warmte: 8x op DL :(

Bwah. Vanmorgen om 5u was het lekker fris in mijn tuinhuis hoor :)

Gooi die t3 er nou eens uit dan

Die is er uit sinds vorige week dinsdag. Daarom dat ik terug wat meer vol sta. Maar het effect op mijn kracht is blijkbaar nog steeds gaande.
 
Bwah. Vanmorgen om 5u was het lekker fris in mijn tuinhuis hoor :)



Die is er uit sinds vorige week dinsdag. Daarom dat ik terug wat meer vol sta. Maar het effect op mijn kracht is blijkbaar nog steeds gaande.

eet je elke dag ook ver onder behoefte?
Geen refeed?
Dan gaat kracht ook maar minimaal omhoog, ook al gooi je de t3 eruit.
of is het nog steeds elke weekend 10.000 kcal? :P
 
eet je elke dag ook ver onder behoefte?
Geen refeed?
Dan gaat kracht ook maar minimaal omhoog, ook al gooi je de t3 eruit.
of is het nog steeds elke weekend 10.000 kcal? :P

Nah. Zit nu op een 2000kcal. Dus ongeveer 300 in de min. Cardio is ook grotendeels eruit.

En refeed is idd in het weekend. Maar enkel nog bij het avondmaal. Dus niet meer de hele dag :o
 
Nah. Zit nu op een 2000kcal. Dus ongeveer 300 in de min. Cardio is ook grotendeels eruit.

En refeed is idd in het weekend. Maar enkel nog bij het avondmaal. Dus niet meer de hele dag :o

Onderhoud is maar zo'n 2300 dan?
 
woensdag 05u30 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 36min
Bodyweight: ??kg

Comments: LISS @ +140hbpm

12min - Crosstrainer
12min - Stepper
12min - Fiets

Zooi schoudergedoe met weerstandsbanden en wat kneeling ab wheels

Extra comments: mooi zo. Vocht trekt meer en meer weg en ik zie er weer wat beter uit :)
 
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Nr1 All you need (1sc; XXL)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 94kg

Comments: 25gr om 5u? jijwatmaat? Nu ja, ging lekker in ieder geval :)

Untitled.jpg


20170622_062359.jpg
 
Dikke tricep kerel! :thumbs:

Koop nou eens een fatsoenlijke telefoon met dito camera man.. En lap de spiegels eens.. Helpt ook vast :D Smeerpijperij!
 
Dikke tricep kerel! :thumbs:

Koop nou eens een fatsoenlijke telefoon met dito camera man.. En lap de spiegels eens.. Helpt ook vast :D Smeerpijperij!

Haha. Dit is een Samsung A5 2017. Best ok toch. Ik ben gewoon geen held om dat ding stil te houden :p

:roflol:
 
Early onset Korsakov? :roflol:
 
Early onset Korsakov? :roflol:

:roflol:

Geen idee hoe het komt. En op mijn foon zien de foto's er gewoon goed uit. Maar ik knip ze wel bij. Anders staat heel mijn muur erop. Misschien daarom.
 
Back
Naar boven