Fitness Seller

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Je broertje had ook wel met contest mee kunne doen:p
Indd. Hij staat nu veel droger dan op de atlascup toen.
Maar hij had ook maar 4 weken gedieet.. En tja competen. Je moet er wat voor over hebben.(moneyzz)
Las laatst een brief waarin stond dat ze prof. camera's niet meer toelieten zonder toestemming.
= meer geld binnen harken door foto's te verkopen :roflol::roflol:
Ik doe een commerciële opleiding..maar dit...
Misschien ook maar iemand rond laten lopen die donuts verkoopt backstage voor extra volheid en pomp. 6,99 per donut.
Wc bezoeken 1 euro per keer maken. Bodybuilder pissen veel door alle vocht afdrijvers
Of wat dacht je van 100 euro laten rekenen voor iedereen die een 2e coach meeneemt...oh wait..dat is er al:roflol::roflol:
 
Volgens mij heeft je broertje ook stiekem in je nachtkastje gezeten
Dit had een comment van mij kunnen zijn.

Deze familie heeft gewoon goede (iron) genetics..
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Iemand toevallig nog goede eiwitrepen of eiwitshakes(in klein verpakking) die ik mee kan nemen op vakantie?
Liefste eentje die niet 100% gebaseerd is op whey.
Tot nu toe heb ik deze gevonden, maar het merk staat me niet zo aan:
bodyenshit.JPG


Btw:
20170621_134623(0).jpg

hamstrings stelen de show dit keer..
 
xxxl heeft ook sample packs.
Bedankt voor de tip maar heb niks kunnen vinden.. Whey delicious...hydrolisaat...allemaal te snelle eiwitten.
Is niet echt handig dat whey, binnen 45 minuten is dat zowat afgegeven en als je dan 3 meals per dag eet(zonder veel eiwit) dan zit je dus 4-5 uur zonder constante stroom van eiwitten...

Ik snap echt niet dat ze er nog niet mee gekomen zijn.(xxl, bodyenfit)
Single serving verpakkingen van 80% caseine en 20% whey genaamd "vacation protein"
 
Bedankt voor de tip maar heb niks kunnen vinden.. Whey delicious...hydrolisaat...allemaal te snelle eiwitten.
Is niet echt handig dat whey, binnen 45 minuten is dat zowat afgegeven en als je dan 3 meals per dag eet(zonder veel eiwit) dan zit je dus 4-5 uur zonder constante stroom van eiwitten...

Ik snap echt niet dat ze er nog niet mee gekomen zijn.(xxl, bodyenfit)
Single serving verpakkingen van 80% caseine en 20% whey genaamd "vacation protein"
:roflol: Meen je dit nu serieus?

Je gaat op vakantie man! Nu wil ik niet zeggen dat je net als ik 9kg moet aankomen, maar dit gaat IMO ook nergens over.

Er is toch altijd wel iets eiwitrijks te vinden..ook op vakantie. Anders zou ik gewoon een 500g zak of pot meenemen met de eiwit keuze naar jouw wens..
 
:roflol: Meen je dit nu serieus?

Je gaat op vakantie man! Nu wil ik niet zeggen dat je net als ik 9kg moet aankomen, maar dit gaat IMO ook nergens over.

Er is toch altijd wel iets eiwitrijks te vinden..ook op vakantie. Anders zou ik gewoon een 500g zak of pot meenemen met de eiwit keuze naar jouw wens..
Mn autistische trekjes komen een beetje naar boven:p
 
Refeed voedsel.
Macros zijn na het bekijken van myfitnesspall eigenlijk :
17.1 gram vet
32 gram eiwit
642 kcal
Screenshot_20170622-174429.png
 
Bedankt voor de tip maar heb niks kunnen vinden.. Whey delicious...hydrolisaat...allemaal te snelle eiwitten.
Is niet echt handig dat whey, binnen 45 minuten is dat zowat afgegeven en als je dan 3 meals per dag eet(zonder veel eiwit) dan zit je dus 4-5 uur zonder constante stroom van eiwitten...

Ik snap echt niet dat ze er nog niet mee gekomen zijn.(xxl, bodyenfit)
Single serving verpakkingen van 80% caseine en 20% whey genaamd "vacation protein"
Ik heb er geen ervaring mee, dus durf niets over kwaliteit te zeggen, maar dit kan ik vinden:
caseine variatie met 8 smaken, probeer het sample pack!
 
Doet me pijn een pizza te zien met zo'n zuinige hoeveeheid kaas.

Verder ziet het er prima uit!
 
Ik ga gewoon kwark op vakantie eten pre bed:)
 
Doet me pijn een pizza te zien met zo'n zuinige hoeveeheid kaas.

Verder ziet het er prima uit!
Hou zelf meer van een pizza met iets meer brood dan beleg.. Was ook maar 20 gram kaas ofzo ;)
Bestel ook afentoe wel eens new york pizza.. Vind dat 10x lekkerder dan zo'n typische Italiaanse pizza..
 
Back
Naar boven