Fitness Seller

Air fryer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Berichten
5.202
Waardering
9.102
Lengte
1m80
Massa
89kg
Ik ben van plan om een air fryer aan te gaan schaffen. In prinicipe wilde ik gewoon de XL van Philips gaan halen. Maar na een beetje googelen zie ik dat er tientallen verschillende merken een dergelijk apparaat aanbieden. Zelfs de Lidl heeft ze regelmatig in het assortiment.

Wie heeft er een 'air fryer' van Philips, of een ander merk?

Ik ben benieuwd naar ervaringen, positief en negatief.
 
Ik kocht de mijne bij de action voor slechts een paar tientjes, gewoon om het eens uit te proberen. Tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over en maak er zeker een aantal keer per week m'n frietjes in klaar.
Je kan er ook cakes/muffins in bakken. Eigenlijk is het gewoon een soort van oventje:)
 
Ik volg ff. Ook geïnteresseerd
 
Tefal Actifry XL, nu sinds een jaartje. Apparaat schoonmaken en schoonhouden is een bitch, maar ben er echt zeer tevreden over :)

Gebruik het vooral voor kip, gehakt en snacks die je normaal moet frituren.
 
Philips hier, uit de tijd dat er nog niet echt clones waren. Fijn apparaat, gebruik het voor musclemeat loempia's en zoete aardappel. Af en toe op een verjaardag een zakje mora party mix.
 
Duurt het niet tieves lang voor je er iets in klaar hebt?
 
Mmm... zonder voorverwarmen ofzo?
Voorverwarmen is een minuutje bij die van ons. Sommige dingen komen er echt heerlijk uit en andere dingen zijn gewoon meh.
Zoete aardappel frites (zeker die van muscle meat), drumsticks zijn geweldig.
Kroketten, frikadellen zijn meh.

Zie het als een oventje, dus als je snacks hebt waarvan je twijfelt neem dan de over variant. Dan werkt het prima.
 
Voorverwarmen is een minuutje bij die van ons. Sommige dingen komen er echt heerlijk uit en andere dingen zijn gewoon meh.
Zoete aardappel frites (zeker die van muscle meat), drumsticks zijn geweldig.
Kroketten, frikadellen zijn meh.

Zie het als een oventje, dus als je snacks hebt waarvan je twijfelt neem dan de over variant. Dan werkt het prima.

Maar het is natuurlijk nog niet te vergelijken met frieten uit het lekkere blanc de boeuf :D
 
Mijn vader had de tefal airfryer en toen ik op mezelf ging ook maar meteen dezelfde gekocht, echt een super apparaat. Ik gebruik hem voor de verse frietjes van de ah en die zijn dan goed knapperig en durf met zekerheid te zeggen dat je nergens zon lekkere kippenpoten krijgt dan uit een airfryer.
 
heb ook al jaren die van philips (kocht em toen die net uit was en gaat nog steeds goed mee, ondertussen kost die wel nog maar 50% van de prijs waar ik em voor kocht :D), heel handig. Gebruik et voor "frieten" en af en toe voor kip.
 
Hier ook de Philips Airfryer XL thuis. Ben er zeer tevreden over en gebruik het voornamelijk voor: zoete/gewone aardappelen van Musclemeat, friet, snacks, maar vooral voor eieren 'koken'. Stop het mandje en de bak meestal in de vaatwasser als het smerig is.
 
Wij hadden zo'n ding ook een keer gekregen, nog nooit gebruikt. Zijn kippenpoten daar lekkerder uit dan de oven?
 
Wil nu zelf ook eentje aanschaffen, wel met een budgetprijsje.
Welke ziet dr volgens jullie beter uit van de volgende twee?

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Wij hadden zo'n ding ook een keer gekregen, nog nooit gebruikt. Zijn kippenpoten daar lekkerder uit dan de oven?

Het is gewoon een high speed oven, zelfde resultaat helft van de tijd.
 
zoete aardappel in alufolie doen we hier vooral
 
Back
Naar boven