MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nakuur zijn dan ook weer geen snoepjes :)
Dat bedoel ik niet met de post. Ik bedoel eigenlijk als je gaat voor een kuur dan heeft het geen zin om geen nakuur te doen. Anders was het zo goed als voor niets. Mocht er toch bijna geen onderdrukking zijn dan was het niet nodig maar het schaad de resultaten niet.
 
Precies. Ik zou altijd iets van een nakuurtje of zo doen. SARMs bedrukken een klein beetje en daar hoef je inderdaad niets van te merken maar het is beter om te voorkomen dan te genezen. Zowel op gebied van herstel als op het gebied van het libido.

Gelukkig heb ik de beste source van Nederland denk ik, dus ik weet altijd dat mijn SARMs zijn wat ik denk dat ze zijn en ik kan dus gewoon met alleen wat Clomid nakuren en dan is het helemaal top weer allemaal :)
 
Zeg uh...sinds wanneer ben jij de expert?? Fake-natty?? :hahaha:
Ik lees veel, vooral ervaringen... als er nog andere dingen zijn waar je iets over wilt weten zoals bijvoorbeeld een sex-change, dan laat het me maar weten... :D
 
Ik lees veel, vooral ervaringen... als er nog andere dingen zijn waar je iets over wilt weten zoals bijvoorbeeld een sex-change, dan laat het me maar weten... :D

Je was vroeger een vrouw?? :eek::eek: :roflol:

Ik kom voor de eerste keer in dit topic en ik was ook verbaasd RaceRookie hier die dingen te zien posten :laugh:

Echt hè? Ik vraag me af wat hij er intussen allemaal in spuit?! :laugh:
 
Je was vroeger een vrouw?? :eek::eek: :roflol:



Echt hè? Ik vraag me af wat hij er intussen allemaal in spuit?! :laugh:
Ik ben een mouw. half man, half vrouw. :D :roflol:
Ik gebruik tren, bold, test, etc... alleen word ik niets zwaarder of sterker... :scratch: :roflol:
 
Mijn ervaring is dat
1. Een SARM voor 4 weken echt totaal geen zin heeft.
2. 15mg van LGD-4033 teveel is, 10mg is de dosis die werkt en anders gooi je alleen maar product weg...
3. Nakuur van alleen Clomifeen (Clomid) van 4 weken is perfect. (Eerste week 50mg per dag en de 3 weken erna 25mg per dag)


Ik doe ook 8 weken als je goed leest, ik merk dat 15mg wel degelijk effectiever is als 10mg. Valt clomid ook onder medicatie voor borstkanker?
 
Ik weet niet hoe lang je kuur nog duurt, maar als je op dit moment (nog) geen last hebt van sides (onderdrukking), dan zou ik helemaal niet over Nolvadex nadenken. Dat lijkt me veel te zwaar...Kijk hoe je je voelt de komende tijd en bepaal tegen het einde van je kuur of je een nakuur nodig hebt. Ik denk dat een goede testbooster bij SARMs voldoende moet zijn. Je eigen test-productie zou na het stoppen direct weer op gang moeten komen.


Mijn kuur duurt nog 2,5 week heb geen merkend last of iets. Libido ligt ongeveer zelfde/welicht iets hoger als voor de kuur. Echter was deze 2 weken geleden nog hoger. Als het even kan blijf ik liever van de nolva af aangezien het interacties met mijn medicatie kan geven. Over clomid zal ik me even inlezen
 
Ik ben een mouw. half man, half vrouw. :D :roflol:
Ik gebruik tren, bold, test, etc... alleen word ik niets zwaarder of sterker... :scratch: :roflol:

Een mouw hahaha. Die bold dacht ik al hoor...de rest was ik niet zeker van :D

Mijn kuur duurt nog 2,5 week heb geen merkend last of iets. Libido ligt ongeveer zelfde/welicht iets hoger als voor de kuur. Echter was deze 2 weken geleden nog hoger. Als het even kan blijf ik liever van de nolva af aangezien het interacties met mijn medicatie kan geven. Over clomid zal ik me even inlezen

Ik zou persoonlijk, als ik serieus medicijngebruik had, nooit aan prestatie verhogende middelen gaan...Maar dat is mijn mening. Daar is het bij jou nu al te laat voor haha. Ik kan je helaas niet helpen met het Nolva/Clomid verhaal, in combinatie met je medicatie. Ik zou daar zeker volgen wat de huisarts je aanraadt.
 
Een mouw hahaha. Die bold dacht ik al hoor...de rest was ik niet zeker van :D



Ik zou persoonlijk, als ik serieus medicijngebruik had, nooit aan prestatie verhogende middelen gaan...Maar dat is mijn mening. Daar is het bij jou nu al te laat voor haha. Ik kan je helaas niet helpen met het Nolva/Clomid verhaal, in combinatie met je medicatie. Ik zou daar zeker volgen wat de huisarts je aanraadt.

Ja precies dit dus. Heel erg oppassen met medicatie en daarbij PED's... :(
 
Ik heb het duidelijke overlegd met de arts, die raadde het natuurlijk niet aan maar hij zag niet in waarom het niet samen zou kunnen met mijn medicatie. Een arts zal natuurlijk nooit een ped aanraden

Overigens prik ik ook vaak bloed en hebben ze ook geen afwijkende waarden gevonden


Overigens is het niet echt serieus medicijnengebruik, ik zit op een super lage dosering
 
Dat is eigenlijk best wel een compliment darude0306! :)
Even serieus, ik gebruik helemaal niets behalve een multivitamine en D3. :)

Je fysiek is er goed genoeg voor Rook! On a serious note; ik weet dat jij nog true natty bent hoor. No worries! :thumb:
 
Je fysiek is er goed genoeg voor Rook! On a serious note; ik weet dat jij nog true natty bent hoor. No worries! :thumb:
:thumb:
Als ik al zou gaan voor AAS dan zou ik het niet durfen zonder een topic te openen hier en de experts hier op het forum om hulp te vragen.
 
Back
Naar boven