Fitness Seller

Wat is je doel ?

Wat is je doel ?


  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidige shape, ik heb al lang niets meer zien voorbij komen...

ale dan... omdat jij het bent


157hovd.jpg
 
Bam !
 
Ik wil gerust droger zijn, maar ik wil niet cutten. Wat moet ik nu aanvinken?
 
Groter worden. Heb al gecut naar laag vetpercentage, nu ligt de focus op spiermassa.
 
Ik wil eigenlijk in zoveel mogelijk opzichten op hoger niveau komen, bewijzen dat je op meerdere vlakken kunt gaan "winnen".
Kracht is wel nr.1 & main priority!
 
Toen ik als jonge 20'er naar de gym ging en vele jaren lang aan competitie mountainbike had gedaan merkte ik hoe eenvoudig het was om het knapste lief die ik me maar kon inbeelden op exact 5 minuten in te pakken. Je ziet er veel beter uit.

Om eerlijk te zijn heb ik met 2 hogere diploma's vrij recent nog bijna 2 volledige jaren werkloos geweest. Dan wordt je dik, ga je er lui uitzien qua gelaatsuitdrukking net omdat je amper beweging hebt. Er is geen enkele baas die een wandelende bierton in zijn bedrijf wilt. Als je er sterk en niet te dik uitziet, gaan de HR mensen meteen al denken dat je een harde werker bent of toch ten minste actief bent.

Na een handvol maanden intens fitnessen waren er plots twee bedrijven die me een vast contract aanboden en nu heb ik eindelijk een vast contract en kunnen ze me er niet meer zomaar uit kicken. Heeft me wel bijna twee jaar tijd gekost: had ik het maar véél eerder gedaan. toch?


Verder moet ik hard trainen voor een mooie mannelijke borst. Ik hou van veel spiermassa als ze goed zichtbaar zijn en in proportie tot de lengte van het lichaam of de lichaamsdelen.
 
Spiermassa ontwikkelen, behouden en onderhouden in combinatie met algeheel gevoel van fit zijn. Ik doe aan zware krachttraining, cardio misschien een kwartier na de krachttrainin, maar niet altijd.
 
250 deadlift
200+ squat
140 bench

Als we het zo gaan bekijken zijn mijn doelen voorlopig tenminste;
- 150+ squat
- 200+ deadlift
- 100 kg bench

Als spiergeheugen echt bestaat en spiermassa/kracht niet snel word verloren (train nog wel), dan is die squat redelijk snel haalbaar :).
 
Back
Naar boven