MuscleMeat

DieNase's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes, dat beloofd veel goeds voor de komende tijd :cool:
 
Netjes, dat beloofd veel goeds voor de komende tijd :cool:
Lange weg nog, werk capaciteit is nog laag, serieus zweten en moe na deze training, maar begin is er.
Focus op techniek dus echt zwaar en strict programmeren wordt het nog niet.
 
Lange weg nog, werk capaciteit is nog laag, serieus zweten en moe na deze training, maar begin is er.
Focus op techniek dus echt zwaar en strict programmeren wordt het nog niet.
Prima toch! Hoe gaat het shape-wise? Nog steeds een beetje op het 'dieet' welk je toen omschreef?

Ga je overigens helemaal stoppen in Dort al? (:sad:)
 
Prima toch! Hoe gaat het shape-wise? Nog steeds een beetje op het 'dieet' welk je toen omschreef?

Ga je overigens helemaal stoppen in Dort al? (:sad:)
Komende 2-3 maanden ben ik er nog wel en daarna lekker naar het zonnige zuiden! #Vlaaigains
 
Komende 2-3 maanden ben ik er nog wel en daarna lekker naar het zonnige zuiden! #Vlaaigains
:sad: en je collega kent de kunstjes ook hoop ik. Want steeds naar limburg voor fysio is wat te gek.. :o
 
Woensdag 28-06-2017

Snatch pull to hold

30x3
40x3x3

Tall Snatch

BARx1x3
30x1
40x1

Panda pull

40x3
60x3x3

1 1/4 Squat

80x3x2

Stuk voor stuk nieuwe oefeningen. Tijd om weer wat dingen te proberen voor mijn techniek, lekkere training, flink gezeten ondanks de baby weights. :thumbup:
 
weer tijd om te loggen na wat je geleerd hebt van een weekje trainen te Armenië?

Jij bent zijn vrouw... Moet je dat serieus aan hem vragen in een log op een website? Praten jullie niet met elkaar??? :roflol:
 
giphy.gif
 
Begin weer eens met loggen man!
 
Back
Naar boven