MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die is al het hele wk echt afschuwelijk
    had een paar dagen geleden ook een stukje van de 83 meegepikt. Die vrouw noemde de hele tijd elke lifter behalve gibbs gewoon naar het land van afkomst, lekker respectloos imo.
     
    De game Verdun/5 weken gestopt met roken/Snor verzorgd vandaag.
     
    de 105 was echt heel vermakelijk maar godverdomme wat was die commentatrice irritant zeg. heb halverwege het geluid maar uitgezet :roflol:
    Maar goed dat Maaike erbij kwam zitten dan

    :(
     
    Zelfgemaakte roti kip met aardappel, kouseband en ei. 10/10

    20170625_201950.jpg
     
    Cocktail met gin, tonic, serafijntje likeur en golden power, not bad :)
     
    vanmorgen om 4.55 op de fiets gestapt om te gaan werken. En zowaar een keer wind mee de dag nadat ik savonds flink gesquat heb. (is een rechte weg van bijna 15km meestal wind tegen)
     
    vanmorgen om 4.55 op de fiets gestapt om te gaan werken. En zowaar een keer wind mee de dag nadat ik savonds flink gesquat heb. (is een rechte weg van bijna 15km meestal wind tegen)


    En na je werkdag is de wind gedraaid heb je weer wind tegen. Had ik wel vaak.
     
    Ondanks dat alles buiten die pan er maar ranzig uit ziet, ziet dat eten er wel lekker uit.
    Ja t was een beetje een slachtveld op het fornuis. Alles is nu weer spik en span.

    En die linker pan ziet er goor uit omdat daar het gekookte ei in is gebakken met massala. Hierdoor werd alles donker.
     
    Laatst bewerkt:
    Ja t was een beetje een slachtveld op het fornuis. Alles is nu weer spik en span.

    En die linker pan ziet er goor uit omdat daar het gekookte ei in is gebakken met massala. Hierdoor werd alles donker.
    Bij mij hangt ook altijd de halve keuken vol. Misschien toch eens met minder boter bakken en mijn vlees ed er niet ingooien :p
     
    Wat zal jij goed getrainde kaken hebben zeg.
    Of gewoon een goed stel hersens en gedisciplineerd.
    Jammer dat je het lastig vindt om iemand te feliciteren en blij te zijn voor die persoon, want afgunst maakt een mens niet aantrekkelijker.
     
    Of gewoon een goed stel hersens en gedisciplineerd.
    Jammer dat je het lastig vindt om iemand te feliciteren en blij te zijn voor die persoon, want afgunst maakt een mens niet aantrekkelijker.

    Huh, ik bedoelde door de honderden uren lange presentaties die je hebt moeten geven :S:S
     
    Back
    Naar boven