AndroidHealthClinic

86 kilo afgevallen en nu aankomen.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
29 mrt 2017
Berichten
21
Waardering
8
Lengte
1m78
Massa
89kg
Van maart 2016 tot maart 2017 heb ik door een gastric sleeve 86 kilo weten af te vallen. Van 170 kg naar 84 kg. Ik ben echt tevreden. Nu mn volgende uitdaging!!!!! Kijken of ik mooi figuur kan krijgen met spiermassa. Zijn er toevallig ook ervaringsdeskundigen hier?
 
Is er een before after pic? Vind het wel knap hoor van 170 naar 84.

Wat is je vraag?
 
Wow, zoveel afgevallen... Hoe staat je lichaam er nu bij? Huid niet te los rond buik enzo?

Proficiat met het afvallen en succes met het opbouwen van spiermassa!
 
Is er een before after pic? Vind het wel knap hoor van 170 naar 84.

Wat is je vraag?

Mijn vraag is hoe ik mijn voeding er op moet aanpassen in combinatie met een kleine maaginhoud....

84 kg.jpg


170 kg.jpg
 
Dat is idd mooi resultaat! Ga je nog laten kijken voor je hangend vel?

Wat je voeding betreft, je moet even berekenen wat je onderhoud is (het aantal kcal wat je eet zonder aan te komen of af te vallen) Zoek maar op naar harris benedict formule.

Nadat je dat heb gedaan ga je kijken wat je wilt:
Afvallen of aankomen?
Afvallen doe je door minder kcal te eten dan dat je verbruikt. Eet ongeveer 200-300 kcal onder onderhoud om spiermassa verlies zo veel mogelijk te beperken.
Aankomen (spiermassa) Doe je door een kcal surplus te creeeren. Dus 200-300 boven je onderhoud eten. Dit wil je ook niet gelijk met 3000kcal verhogen omdat je anders te veel vet gaat aanzetten.

Onthoud er wel bij, bij afvallen ga je als natty (geen gebruiker van anabolen) Sowieso spiermassa verliezen, maar minimaal (mits goed voeding)
Bij het aankomen in spiermassa, ga je ook sowieso klein beetje vet aankomen. Want je eet boven je onderhoud natuurlijk. En alleen spiermassa aanzetten gaat helaas niet. Anders was fitness een te easy sport haha.

Maar de vet die je kweekt in je bulk(aankomen) Die haal je er later in je cut(afvallen) weer af.

Dus voor nu: Bulken of cutten?
 
Ja man ik ben een ervaringsdeskundige op het gebied van extreem afvallen en aankomen. Zelf in totaal ook rond de 80 kilo afgevallen en ook rond de 70 aangekomen door de jaren heen. Meeste in 1 keer was 40 kilo eraf in drie maanden en er weer aan in drie jaar. Qua eten, afvallen is makkelijker dan aankomen. Als je zware gewichten gebruikt, kweek je spier. Voor de rest gewoon melk drinken en wat creatine nemen misschien. En geduld. Ik zou wel ab training doen ivm vel. Dat moest ik ook. Is niet leuk, werkt wel. Ik raad de ab roller aan! Groetjes!!!
 
40 kilo in 3 maanden.....???
 
We hebben het hier over iemand met een maagverkleining toch. Hoeveel kun je dan überhaupt nog eten?
Boven onderhoud eten, dus spieren opbouwen, lijkt me erg lastig als je maar pak 'm beet zo'n 1200 kcals binnen kunt krijgen.
 
Iedere keer voor de spiegel heb je een andere look. Vertaal het eens naar kilo per week per dag. Gigantische impact op je lichaam. Betekent meer dan 23000 kcal verliezen per week, meer dan 3300 per dag. Wow.
 
Het gaat heel lastig worden om spieren aan te zetten met een maagverkleining. Dit wel om de volgende reden, je kan maar weinig eten. Hierdoor zal je niet voldoende schone voeding kunnen eten om boven je dagelijkse calorie inname te zitten. Je kan dus geen surplus aan calorieën creëren. Maar het lastigste is het volgende: onder normale omstandigheden worden alle voedingstoffen geabsorbeerd door de dunne darm, bij jou is die dunne darm behoorlijk ingekort. Dus dat is een probleem als je lichaam überhaupt niet voldoende voedingstoffen kan opnemen. Denk dat je wel met training en voeding je fysiek kan verbeteren maar je zal niet erg gespierd worden.
 
Goed gedaan! Hier 70 kilo afgevallen dmv crash dieet en inmiddels aan het terugveren van een slecht half jaar.
Houd je van vis in blik? Je hebt afdek-dekseltjes die hierop passen en kan je tussendoor of op stap toch je eiwitten binnenkrijgen. verder kan je je verdiepen in wat qua eiwitten hoog zit maar qua volume weinig plek inneemt. Vis of vlees geven qua verhouding meer eiwitten af dan een bak kwark. Eiwitshake wat minder met water/ melk vermengen of zelfs door eten heen(droog).
 
kan die maagverkleining niet ongedaan gemaakt worden?
 
kan die maagverkleining niet ongedaan gemaakt worden?

Kan gedaan worden maar doen ze alleen maar in uitzonderlijke gevallen ;) Het is (Zover ik weet) niet van: zo ik ben op gewicht laat ik nu maar weer een normale maag terug zetten ;)
 
Back
Naar boven