AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Had al foto,s gezien van vorige week toen ze rug deden. Pijnlijke gezichten...dus geen training voor watjes. Tjee Ron dat je dat gewicht kon squaten..respect man.
Nou kan je morgen echt niet lopen
 
grenzen verleggen?

Dus je moet eerst kotsen om je grens op te zoeken? :p

Hard gewerkt Ron!!

Hahaha dat lijkt er wel op he. Niet mijn idee. Het kon ook aan de pre-workout hebben gelegen. :barf:

Vervolgens



Niet sportmensen zouden hier wel eens met verbazing mee kunnen lezen :D

Ik vertelde thuis dit verhaal en niet veel later, "maar Ron dat is toch niet goed".
"Je kan toch ook een hartstilstand krijgen". Dan houdt ik gewoon maar mijn mond en incasseer de liefde die erachter steekt. :aai:

Had al foto,s gezien van vorige week toen ze rug deden. Pijnlijke gezichten...dus geen training voor watjes. Tjee Ron dat je dat gewicht kon squaten..respect man.
Nou kan je morgen echt niet lopen

Man ik kan nu al niet normaal gaan zitten. :janken: Opstaan en lopen gaat wel. De rit naar huis was killing.
Ik moest piesen dus even bij de Texaco stoppen, nou dan ben je nog niet uit je auto. :haar:
 
Zal ik een 6 planken kistje voor je timmeren...dan kun je uitrusten :D
 
Maar Ron, wat was nou het doel van deze 'coaching'..?
 
Maar Ron, wat was nou het doel van deze 'coaching'..?
Geen speciaal doel. Een mogelijkheid om te trainen met LBM en zijn manier, methodiek te leren kennen.
En voor mezelf had ik een doel om te voelen wat het verschil op mijn spieren is.
Maar het belangrijkste is eigenlijk dat je eerst je CNS een giga opdonder geeft.
En het is ook gewoon leuk om met andere te trainen en elkaar tot grotere prestaties te pushen.
Normaal train ik altijd alleen. Heeft meer te maken met het feit dat als er al iemand met me mee traint ik meer met die persoon bezig ben dan met mijn eigen training.
En ze houden het niet vol.
 
Maar het belangrijkste is eigenlijk dat je eerst je CNS een giga opdonder geeft.

Wat is hier de meerwaarde van (vraagt "een leek" :p)
 
Jouw kennende heb je ook vast rekening gehouden met de herstelcapaciteit (o.a. leeftijd) en eventuele herstelsupplementen van jezelf en de andere partij...
 
Laatst bewerkt:
Jouw kennende heb je ook vast rekening gehouden met de herstelcapaciteit (o.a. leeftijd) en eventuele herstelsupplementen van jezelf en de andere partij...
Een week geen benen, training daarna op max 75%. Elke dag strechen. Ga iets hoger in de khd. Regelmatig vit C (10gr per dag) en magnesium voor het slapen.
Zo pak ik dat aan.
 
Doe je wel voorzichtig met jezelf ouwe :D
Super man dit gewicht! Maar het laat weer zien dat goeie techniek, anaeroob vermogen, CNS ook heel veel kunnen bijdragen behalve gewoon grote poten. Al had jij natuurlijk het liefst dat laatste gehad ...
 
Doe je wel voorzichtig met jezelf ouwe :D
Super man dit gewicht! Maar het laat weer zien dat goeie techniek, anaeroob vermogen, CNS ook heel veel kunnen bijdragen behalve gewoon grote poten. Al had jij natuurlijk het liefst dat laatste gehad ...
Doe mij maar inderdaad die grote poten. Damn ik werk daar zo lang zo hard aan. :scold:
 
Doe mij maar inderdaad die grote poten. Damn ik werk daar zo lang zo hard aan. :scold:

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van een zgn genetisch potentieel, iets wat je na een jaar of vier dedicated trainen hebt bereikt. Niet om pessimistisch te zijn, maar ik denk dat je een onrealistisch doel nastreeft.

En vwb de vitamine C misschien een tip, calcium ascorbaat (Ester-C®) ipv ascorbinezuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je op de hoogte bent van een zgn genetisch potentieel, iets wat je na een jaar of vier dedicated trainen hebt bereikt. Niet om pessimistisch te zijn, maar ik denk dat je een onrealistisch doel nastreeft.

En vwb de vitamine C misschien een tip, calcium ascorbaat (Ester-C®) ipv ascorbinezuur.
Ik lees en begrijp wat je zegd. Maar ik laat het nog niet los. :woot:Keihard trainen en dedicaties moet uiteindelijk groei brengen. De weg naar groei is voor iedereen anders en dat maakt deze sport zo lastig.
En ik weiger me neer te leggen bij genetische beperkingen, pas als ik in een kist lig mogen andere die conclusie trekken. :p
Die calcium ascorbaat ga ik eens bekijken.
 
Ik lees en begrijp wat je zegd. Maar ik laat het nog niet los. :woot:Keihard trainen en dedicaties moet uiteindelijk groei brengen. De weg naar groei is voor iedereen anders en dat maakt deze sport zo lastig.
En ik weiger me neer te leggen bij genetische beperkingen, pas als ik in een kist lig mogen andere die conclusie trekken. :p
Die calcium ascorbaat ga ik eens bekijken.

Dan kan men niet zeggen dat het aan je inzet gelegen heeft :p
 
De weg naar groei is voor iedereen anders en dat maakt deze sport zo lastig

Dat is nou net niet mijn ervaring in de afgelopen 35+ jaar dedicated met de sport bezig te zijn geweest.

Het is juist heel simpel:
IMG_0175.JPG

Progressive overload, goede voeding en voldoende rust. Daarbij 100% consistentie. Dat is wat tot maximale groei leidt en voor iedereen gelijk. De uiteindelijke groei is voor een ieder anders, maar dat is genetisch. En na een jaar of vier ben je (natural) toch echt uitgegroeid...(helaas).
 
Dat is nou net niet mijn ervaring in de afgelopen 35+ jaar dedicated met de sport bezig te zijn geweest.

Het is juist heel simpel:
Bekijk bijlage 300020

Progressive overload, goede voeding en voldoende rust. Daarbij 100% consistentie. Dat is wat tot maximale groei leidt en voor iedereen gelijk. De uiteindelijke groei is voor een ieder anders, maar dat is genetisch. En na een jaar of vier ben je (natural) toch echt uitgegroeid...(helaas).

Daar kan ik niet mee eens zijn. ;) Er is zat te lezen dat dit ook tegenspreekt net zoals er zat te lezen valt dat dit bevestigt. :dunno:
Wat ik bedoel met methodiek is dat een bepaalde methode niet voor iedereen werkt. bv de diepte van de squat.
Door de bouw van je lijf, pezen, gewrichten is ATG niet per definitie de juiste manier om je spieren te ontwikkelen.
Als je de uitleg van Ben Pakulski erbij pakt volg je wellicht wat ik bedoel.
Zo ook de ontwikkeling van de biceps voor de een zal een normale curl voldoende zijn en weer een ander zal andere oefeningen moeten doen om de groei te activeren.
De leer van beweging is gebaseerd op een gemiddeld lijf en dat zijn we geen van allen.
Bijvoorbeeld de KNAU gaat ervan uit dat iedereen 10km/u hardloopt en daar zijn alle technieken op gebaseerd.
Ik liep 8,7km/u en heb het door training kunnen rekken naar 9,9km/u, om maar even wat te noemen.

En als je na 4 jaar uitgegroeid bent dan heb ik mijn max bereikt.
Maar ik ben nog niet klaar, ik vind dit veel te leuk.
Moet ik dan aan de extra middelen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven