Fitness Seller

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Nieuwe emoticon die af en toe noodzakelijk is:

: whiteknight :

:whiteknight:

Galen euphorea
 
Recente/random afbeeldingen toegevoegd, deze veranderen bij elke vernieuwing van de pagina.

Uiteindelijk worden alleen recente afbeeldingen getoond maar omdat we oude hotlinked afbeeldingen aan het uploaden zijn staat het voorlopig op random ingesteld. Daar zijn we ongeveer nog 5 dagen mee bezig.

Het is nog niet zoals de image spy, maar al iets. Graag horen we wat jullie ervan vinden.
 
Ik zie het nut er persoonlijk niet van in. Vind het eerder storend.
 
Je kan het wegdoen/verkleinen via - rechts boven

Maar we vinden het zelf eigenlijk ook eerder storend ;) Dus wordt waarschijnlijk weer verwijderd.
 
Je kan het wegdoen/verkleinen via - rechts boven

Maar we vinden het zelf eigenlijk ook eerder storend ;) Dus wordt waarschijnlijk weer verwijderd.
Eerste wat ik dacht.... staat mijn ad-block nog wel aan :o
 
Toegevoegd:

- Aantal topics aangemaakt zichtbaar op popup ledenkaart en profielen.

- Leden met meeste topics lijst onder opmerkelijke leden.

- Aantal keer profiel bezocht (op profiel zichtbaar links onderaan sidebar).
 
Ook weer een nieuwe emoticon : wizard : :wizard:
 
: piraat : :piraat:

: piraat2 : :piraat2:
 
Kan er gekeken worden of filmpjes van zoomin.tv ook gelinkt kunnen worden op dbb?
Zoomin.TV

:thumbup:
 
Iemand een idee om welke reden dat al mijn tekst gecentreerd staat? Heb het enkel op dit forum, nergens anders...
DBB.jpg
 
Iemand een idee om welke reden dat al mijn tekst gecentreerd staat? Heb het enkel op dit forum, nergens anders...
Bekijk bijlage 320055
Doe eens ctrl + f5 paar keer, misschien een faulty CSS in je cache.

En gebruik gewoon Google Chrome godverdomme.
 
Iemand een idee om welke reden dat al mijn tekst gecentreerd staat? Heb het enkel op dit forum, nergens anders...
Bekijk bijlage 320055

Internet explorer :scratch:

We hebben het hier ook getest op internet explorer zonder problemen. Is je versie ook geupdate?
 
Doe eens ctrl + f5 paar keer, misschien een faulty CSS in je cache.

En gebruik gewoon Google Chrome godverdomme.

Internet explorer :scratch:

We hebben het hier ook getest op internet explorer zonder problemen. Is je versie ook geupdate?
Thuis gebruik ik firefox normaal, maar ben net gaan samenwonen en heb nog geen pc :p
Op het werk kan ik enkel internet explorer gebruiken, nog nooit problemen gehad tot deze week. Meerdere malen refreshen brengt niks op
 
Back
Naar boven