XXL Nutrition

Sticky Nieuwe Forum opties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vreemd, zoiets heb ik nog nooit gezien :)
 
Vreemd, zoiets heb ik nog nooit gezien :)
Ik ook niet, daarmee hoopte ik eigenlijk dat het ergens een foutje was in testen van het forum oid.
 
We gaan proberen te achterhalen wat het probleem kan zijn, maar vermoedelijk ligt het aan jou browser.
 
We gaan proberen te achterhalen wat het probleem kan zijn, maar vermoedelijk ligt het aan jou browser.
Lijkt mij ook het meest waarschijnlijke
 
Iemand een idee om welke reden dat al mijn tekst gecentreerd staat? Heb het enkel op dit forum, nergens anders...
Bekijk bijlage 320055
Ook gehad ongeveer een half jaar terug, gedurende een week. Op safari browser en alleen dit forum. Daarna nooit meer last van gehad.
 
Ook gehad ongeveer een half jaar terug, gedurende een week. Op safari browser en alleen dit forum. Daarna nooit meer last van gehad.
Ik heb erop andere sites ook geen last van
 
Ook gehad ongeveer een half jaar terug, gedurende een week. Op safari browser en alleen dit forum. Daarna nooit meer last van gehad.

Dat was toen vanwege een forum update en hebben we een correctie gedaan voor safari browser.
 
Ik heb erop andere sites ook geen last van

Alleen op het werk met internet explorer? Thuis ook geprobeerd? Op werk zijn er soms bepaalde instellingen die voor problemen kunnen zorgen.

Zoals The Donald aangeeft ook eens een andere stijl proberen. Bij safari browser was het bij de klassieke stijl alleen.
 
Ah dus wel, wist niet meer zeker of het verholpen was door een update. Thanks @piratos Sanca Saxon
 
Enkel met internet explorer. Met chrome lijkt het niet meer gecentreerd te staan maar kan dan niet inloggen op het werk.
Thuis nog geen idee want heb nog geen computer met internetverbinding thuis :p
 
Dan gaat het vrij zeker aan een instelling op het werk liggen.

Heb je ook al een andere stijl geprobeerd? Als dit bij klassieke stijl ook gebeurd kan je zeker zijn.
 
Meest bekeken profielen rechts in sidebar. Blijft maar even staan (te vol anders) en om de zoveel tijd weer zichtbaar.
 
Is er een update oid geweest?
Als ik een topic open bij 'nieuwe berichten' word ik steeds naar de eerste pagina van het topic gebracht.
 
Is er een update oid geweest?
Als ik een topic open bij 'nieuwe berichten' word ik steeds naar de eerste pagina van het topic gebracht.

We hebben het nog verder getest en nagevraagd bij de ontwikkelaar van de software. Zou niet aan de extensie liggen maar aan dat leesdata die maximum 1 maand bewaart wordt. Als je het topic dus langer dan 1 maand niet gelezen hebt kom je bij pagina/post 1 weer uit.
 
Sanca Saxon Bij leden online staan leden, gasten en robots. Wat houden die robots in?
Judgment days are comming?
 
Back
Naar boven