Fitness Seller

BulkPowders.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BULK POWDERS was laatst gezien: 13 jun 2017, misschien is de vertegenwoordiger even op vakantie ;)

Klopt helaas. Met enkele vakanties was er tijdelijk geen opvolging op het forum. Maar we zijn terug en zullen vandaag de gestelde vragen opnemen en proberen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Excuses voor het ongemak! Voor dringende vragen kunnen jullie inderdaad steeds terecht bij de klantenservice op help@bulkpowders.nl
 
vanaf het begin altijd tevreden over BP, laatste tijd iedere keer winkelmand vol wil ik betalen is ineens de helft niet op voorraad..

Hi Bricone,
Het kan inderdaad wel gebeuren dat er wel eens producten niet op voorraad zijn, o.a. om verse producten te garanderen werken we soms met kleine stock. Maar we investeren volop in nieuwe technologieën om dit te minimaliseren. Dus we hopen dit in de nabije toekomst te kunnen verminderen zodat je steeds kan rekenen op je favoriete producten.
Met vriendelijke groet,
 
Bulkpowders, ik heb een zak VitaFiber poeder gekocht omdat ik graag mijn eigen proteïnebars wil maken (ben klaar met de te dure bars, ik lust trouwens alleen questbars, andere repen vind ik niet lekker of zijn loaded met carbs). De meeste recepten gaan uit van vloeibaar VitaFiber, enig idee hoeveel poeder ik moet mengen om bijv. 100 ml. Vitafiber siroop te krijgen? Ik kon het zo snel via Google niet vinden, ik kan zelf wel experimenteren dus is geen probleem ofzo maar misschien dat jullie dat weten. Ik zag wel iets ergens staan van een recept dat je voor één bar 50 gram nodig hebt en moet mixen met 15 ml water, maar geen idee dus of dat klopt.

Hi ilyasse,

VitaFiber poeder kan gebruikt worden om bars te maken als je water toevoegt, ongeveer in 2:1 verhouding poeder:water. Daarna dien je het te verwarmen zodat de ratio dichter bij 3:1 wordt.
Daar los van, zouden we wel aanraden om je proteïne te hydrateren voordat je die toevoegt aan de VitaFiber (als je dit niet doet zal het geheel hard worden, aangezien de proteïne water uit de Vitafiber zal opslorpen. Het kan ook aangewezen zijn om een vetbron toe te voegen.
Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag. Veel succes met je creatie!
 
Hi Bricone,
Het kan inderdaad wel gebeuren dat er wel eens producten niet op voorraad zijn, o.a. om verse producten te garanderen werken we soms met kleine stock. Maar we investeren volop in nieuwe technologieën om dit te minimaliseren. Dus we hopen dit in de nabije toekomst te kunnen verminderen zodat je steeds kan rekenen op je favoriete producten.
Met vriendelijke groet,
Hoi,

Ik snap dit wel maar misschien handig als er geen 5kg zakken op voorraad zijn evt 2x2,5kg of 5x1kg te geven ipv nu dat ik uiteindelijk me bestelling heb laten varen.

gr
 
Hi ilyasse,

VitaFiber poeder kan gebruikt worden om bars te maken als je water toevoegt, ongeveer in 2:1 verhouding poeder:water. Daarna dien je het te verwarmen zodat de ratio dichter bij 3:1 wordt.
Daar los van, zouden we wel aanraden om je proteïne te hydrateren voordat je die toevoegt aan de VitaFiber (als je dit niet doet zal het geheel hard worden, aangezien de proteïne water uit de Vitafiber zal opslorpen. Het kan ook aangewezen zijn om een vetbron toe te voegen.
Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag. Veel succes met je creatie!

Dank, ik zal het resultaat posten zodra het binnen is!
 
Bulkpowders,

Ik neem nu Bulkpowders Hydrobeef en vroeg mij af welke delen van het rund hierin verwerkt zitten. Moet ik denken aan separatorvlees?
 
Vind jullie Milk protein concentrate echt top! De enige shake die ik bij m'n vrienden aanraad om meerdere per dag te drinken.
:thumbup:

Die heb ik ook en gisteren weer 5 kg van besteld en drink daar 3 van op een dag, echt een heerlijke smaak ook!

BULK POWDERS heb jullie een mail gestuurd omtrent mijn bestelling van gistermiddag, helaas nog steeds geen track & trace van jullie gehad......
 
Die heb ik ook en gisteren weer 5 kg van besteld en drink daar 3 van op een dag, echt een heerlijke smaak ook!

BULK POWDERS heb jullie een mail gestuurd omtrent mijn bestelling van gistermiddag, helaas nog steeds geen track & trace van jullie gehad......

HI Sander,

Kan je mij in een privébericht je emailadres doorsturen waarmee je hebt besteld? Dit heb ik nodig om je bestelling terug te vinden. Dan bekijk ik het voor je.
 
Bulkpowders,

Ik neem nu Bulkpowders Hydrobeef en vroeg mij af welke delen van het rund hierin verwerkt zitten. Moet ik denken aan separatorvlees?
Hi,

Ik heb het even nagevraagd bij ons product team, en zij zeggen mij dat hiervoor de stukken vlees die rond het bot zitten worden gebruikt.
 
Hi ilyasse,

VitaFiber poeder kan gebruikt worden om bars te maken als je water toevoegt, ongeveer in 2:1 verhouding poeder:water. Daarna dien je het te verwarmen zodat de ratio dichter bij 3:1 wordt.
Daar los van, zouden we wel aanraden om je proteïne te hydrateren voordat je die toevoegt aan de VitaFiber (als je dit niet doet zal het geheel hard worden, aangezien de proteïne water uit de Vitafiber zal opslorpen. Het kan ook aangewezen zijn om een vetbron toe te voegen.
Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag. Veel succes met je creatie!

Ik heb een flinke bar gemaakt en ik moet zeggen: zeer geslaagd. Zeker vergelijkbaar met Questbars, minstens zo lekker en ook zeer snel/makkelijk te maken. De verhoudingen die je aangaf zijn prima, ik denk dat iets minder Vitafiber ook zou werken, want het was wel redelijk plakkerig, maar de bite en smaak was wel perfect! Voor degenen die het willen maken, ik heb zelf een flinke bar gemaakt met de volgende ingrediënten:

- Doe +-100 gram Vitafiber in een pan, gooi daar 50 gram water bij en verwarm op een (laag) vuurtje totdat de Vitafiber is opgelost. Het wordt wat stroperig en dat is de bedoeling.
- Vervolgens mengen met 50 gram whey (elke smaak kan, ik gebruikte zelf natural met een aantal vanilla flavour drops). Denk dat meer whey prima kan, maar even uitkijken dat je niet teveel doet, anders mengt het niet lekker.
- Goed blijven mengen/kneden totdat het een mooi deeg is geworden en klaar is de basisdeeg!
- je kunt ervoor kiezen om toppings te gebruiken, ik heb zelf wat amandelen en kleine stukjes chocola erin gedaan ik moet zeggen overheerlijk. Chocola afwachten totdat het mengsel enigszins is afgekoeld, anders smelt het en het wordt een bruine smurrie en is je reep bruin (niet erg, maar het chocolate chip idee gaat dan verloren)
- vervolgens goed laten afkoelen in de koelast voor 1-2 uur. Diepvries 30-40 minuten kan ook maar ik zou het gewoon in de koelkast doen.

Ik had dus een forse staaf met 100 gram vitafiber, met bijbehorende voedingswaarden. Zoals gezegd denk ik dat je met minder poeder kunt volstaan en ik ga volgende keer ongeveer 70 gram gebruiken voor twee bars met dezelfde hoeveelheid water. Anyway: voedingswaarden zijn als volgt (voor 1 flinke bar, incl. 20 gram amandelen en 20 gram chocola als topping/vulling):

Kcal 633, Eiwit 46 gram , KH 20.6 (geen suikers) gram, Vet 19 gram. Vezels 93.3 gram. Ik vraag me sterk af of zoveel vezels wel goed is want op 100 gram poeder zit er 91 gram aan vezels in...zou daar wel mee uitkijken dat je niet elke dag repen achter elkaar eet. Het basisdeeg - dus poeder + whey, zonder toppings - is wel stukken beter qua voedingswaarden: Kcal 402, Eiwit 40 gram, KH: 7.5 gram, Vet, 2.25 gram. Op 2 repen is dat 200 Kcal met 20 gram eiwit en weinig of geen KH/vet, keurige waardes denk ik zo. Een echt blijvertje en 1 ding weet ik zeker: ik koop nooit meer een reep :).
 
HI Sander,

Kan je mij in een privébericht je emailadres doorsturen waarmee je hebt besteld? Dit heb ik nodig om je bestelling terug te vinden. Dan bekijk ik het voor je.

Heb je een uur geleden een PB gestuurd :)
 
40% korting, code:VTAMDET40 staat er op de site van bulkpowders.
Maar als ik die code invoer krijg ik: De code 'vtamdet40' is verlopen.
 
40% korting, code:VTAMDET40 staat er op de site van bulkpowders.
Maar als ik die code invoer krijg ik: De code 'vtamdet40' is verlopen.
Alleen op afslankproducten, aminozuren en vitaminen he

bij mij doet ie het namelijk wel op vitamines bijvoorbeeld
 
Alleen op afslankproducten, aminozuren en vitaminen he

bij mij doet ie het namelijk wel op vitamines bijvoorbeeld


Ja dat wist ik, blijkbaar had ik niet het juiste product in mijn mandje. Nu doet ie het wel idd, thnx
 
Ja dat wist ik, blijkbaar had ik niet het juiste product in mijn mandje. Nu doet ie het wel idd, thnx

Klopt inderdaad Scarface17, deze code werkt enkel op afslankproducten, aminozuren en vitaminen.
Goed om te horen dat het probleem al opgelost is Colalime.

Vanaf vandaag begint ook onze Sale. Met kortingen die oplopen tot 60% (op geselecteerde producten). En wanneer je vandaag bestelt, krijg je ook nog 15% extra korting op je hele winkelmand.
De producten in sale kan je hier vinden: [Link niet meer beschikbaar]
130717_Extra15Off_NL.jpg
 
Klopt inderdaad Scarface17, deze code werkt enkel op afslankproducten, aminozuren en vitaminen.
Goed om te horen dat het probleem al opgelost is Colalime.

Vanaf vandaag begint ook onze Sale. Met kortingen die oplopen tot 60% (op geselecteerde producten). En wanneer je vandaag bestelt, krijg je ook nog 15% extra korting op je hele winkelmand.
De producten in sale kan je hier vinden: [Link niet meer beschikbaar]
Bekijk bijlage 377649
Om eerlijk te zijn is dit een andere naam voor hetzelfde beestje. De prijzen schommelen maar een paar procent. Met ander woorden, gemiddeld blijven de prijzen gelijk maar gevoelsmatig krijg je korting. Trouwens nog steeds goedkoper dan elders.
 
Waarom zijn jullie Liquiflav zo duur? 8 euro voor 50ml terwijl je hier bij myprotein 100ml voor hebt? Normaal zijn jullie ongeveer gelijk in prijs, tenzei het om een fout gaat en het wel degelijk 100ml betreft aangezien er wel gesproken wordt over 200 doseringen en volgens jullie site 10 druppels 1 dosering is
 
Waarom zijn jullie Liquiflav zo duur? 8 euro voor 50ml terwijl je hier bij myprotein 100ml voor hebt? Normaal zijn jullie ongeveer gelijk in prijs, tenzei het om een fout gaat en het wel degelijk 100ml betreft aangezien er wel gesproken wordt over 200 doseringen en volgens jullie site 10 druppels 1 dosering is
By MyProteine zijn wel bv. de verzendkosten hoger.
 
Waarom zijn jullie Liquiflav zo duur? 8 euro voor 50ml terwijl je hier bij myprotein 100ml voor hebt? Normaal zijn jullie ongeveer gelijk in prijs, tenzei het om een fout gaat en het wel degelijk 100ml betreft aangezien er wel gesproken wordt over 200 doseringen en volgens jullie site 10 druppels 1 dosering is

Hi Karon,
Het zijn gelijkaardige producten, maar niet helemaal hetzelfde. Onze porties (druppels) zijn kleiner, en gaan dus ook langer mee. Je krijgt evenveel smaak met minder product, om het zo te zeggen.
 
Om eerlijk te zijn is dit een andere naam voor hetzelfde beestje. De prijzen schommelen maar een paar procent. Met ander woorden, gemiddeld blijven de prijzen gelijk maar gevoelsmatig krijg je korting. Trouwens nog steeds goedkoper dan elders.
We doen natuurlijk dagelijks kortingen, is een beetje eigen aan de sector. Maar voor de sale zitten er toch wel - afhankelijk van wat je koopt - verschillen in. Zo worden er nu verschillende producten aangeboden met 50% en 60% korting aangeboden. Dat gebeurt enkel tijdens de sale. En met de 15% extra korting op de winkelmand, vind ik dat toch wel een behoorlijk mooie deal. Maar het verschil is inderdaad niet voor elk product even groot. We houden de prijzen wel steeds competitief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven