Fitness Seller

Legaliteit supplement

Bezoekers in dit topic

katanga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
53
Waardering
7
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Bestaat er ergens een lijst met supplementen die illegaal zijn in België?
Ik ben op zoek of er een probleem is voor de invoer van MK677 of Yohimbe.
 
Neem aan dat die allebei verboden zijn net als in NL
 
Beide niet toegelaten idd.
 
Eerste post op de forum en meteen over zaken waar het antwoord meer dan duidelijk is. Enige voorwaarde is het gebruik van eigen hersenen. Permaban IMO.
 
Beide niet toegelaten idd.
Bedankt, dat verklaart waarom ze in beslag genomen zijn. Hopelijk krijgt dit geen staartje. Soms heb je pech :)

Eerste post op de forum en meteen over zaken waar het antwoord meer dan duidelijk is. Enige voorwaarde is het gebruik van eigen hersenen. Permaban IMO.
Ik heb op het forum gezocht en vond niets via de search engine, daarna via Google wel een post gevonden met een lijst, maar niet voor die sups.
Chill man.
 
Bedankt, dat verklaart waarom ze in beslag genomen zijn. Hopelijk krijgt dit geen staartje. Soms heb je pech :)


Ik heb op het forum gezocht en vond niets via de search engine, daarna via Google wel een post gevonden met een lijst, maar niet voor die sups.
Chill man.
Really? Als je op wikipedia de eerste 10 regels leest dan weet je dat het niet om eiwit poeder gaat.
 
Really? Als je op wikipedia de eerste 10 regels leest dan weet je dat het niet om eiwit poeder gaat.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat enkel eiwit poeder toegelaten wordt?
Ik vind nergens iets over het verbieden van ibutamoren of Yohimbine extract. Beiden zijn in "mijn ogen" vrij onschuldig.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, dat verklaart waarom ze in beslag genomen zijn. Hopelijk krijgt dit geen staartje. Soms heb je pech :)
Als je een beetje nadenkt, weet je toch waar je deze middelen wel kan bestellen zonder douanecontrole en waar je ze niet moet bestellen.
 
Wat wil je daarmee zeggen? Dat enkel eiwit poeder toegelaten wordt?
Ik vind nergens iets over het verbieden van ibutamoren of Yohimbine extract. Beiden zijn in "mijn ogen" vrij onschuldig.
Er is een verschil tussen yohimbine en yohimbe extract. Ik heb vroeger beiden genomen. Yohimbe heb ik niet uitgenomen, want daar voelde ik mij zeer onrustig op. Ik weet niet of dat echt zo onschuldig is. Bij yohimbine HCL wat je bij de apotheker kan kopen (sommigen gebruiken dat om gemakkelijker buikvet te verliezen) heb je dat vervelend gevoel niet. Ik kon dat bij sommige apothekers in België zonder voorschrift kopen. Achteraf bekeken een waste of money wat vet verliezen betreft.
 
Lol, je gaat pas op onderzoek uit nadat je besteld hebt :roflol:.
 
Back
Naar boven