XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eigen schoenzolen in je veiligheidsschoenen? Dat zal inhouden dat de leverancier van de veiligheidsschoenen de veiligheid niet meer zal garanderen en het is zelfs zo geregeld dat ze niet meer aansprakelijk zullen zijn. Je werkgever dient je te voorzien van de juiste werkschoenen. Succes man, want het is wel klote.
Volgens mij zijn ze ook verplicht voor een beetje een airco o.i.d., dat hebben we ook niet op de afdeling. Staande afdelingen hebben een ventilatortje, en dat is het. Zal het maandag dan even overleggen met het bedrijf, want het uitzendbureau kom ik niet verder mee.
 
Lijkt me wel lastig. Het is een vakantiebaantje voor nog 6 weken na vandaag. Heb pas 2 werkdagen er op zitten, dus zou niet weten wat ze er van vinden.
Misschien opperen dat je ze op hun kosten koopt en zij het inhouden op het salaris?
Of dat je ze afbetaald na het krijgen van je eerste salaris (bedacht me nl dat je via het uitzendbureau betaald zal worden).

Misschien zijn er opties.
 
Volgens mij zijn ze ook verplicht voor een beetje een airco o.i.d., dat hebben we ook niet op de afdeling. Staande afdelingen hebben een ventilatortje, en dat is het. Zal het maandag dan even overleggen met het bedrijf, want het uitzendbureau kom ik niet verder mee.

Airco is helaas geen verplichting....... Voor wat betreft de schoenen zou ik inderdaad ook even overleggen bij het bedrijf. Het bedrijf zal wel met het uitzendbureau de afspraak hebben gemaakt dat de nieuwe medewerkers die via hen komen al worden voorzien van veiligheidsschoenen. Dit zullen zeker de goedkoopst mogelijke zijn waarbij jij nou net last hebt van je voeten. Nadeel voor jou is dat je "maar" een uitzendkracht bent en ze zullen niet al teveel in je willen investeren, omdat je ook zo weer weg zou kunnen zijn........

Edit: Ik zie net dat het zelfs een vakantiebaantje is, tja dan zullen ze al helemaal niet teveel extra willen uitgeven aan mogelijk duurdere schoenen.
 
Misschien opperen dat je ze op hun kosten koopt en zij het inhouden op het salaris?
Of dat je ze afbetaald na het krijgen van je eerste salaris (bedacht me nl dat je via het uitzendbureau betaald zal worden).

Misschien zijn er opties.

Airco is helaas geen verplichting....... Voor wat betreft de schoenen zou ik inderdaad ook even overleggen bij het bedrijf. Het bedrijf zal wel met het uitzendbureau de afspraak hebben gemaakt dat de nieuwe medewerkers die via hen komen al worden voorzien van veiligheidsschoenen. Dit zullen zeker de goedkoopst mogelijke zijn waarbij jij nou net last hebt van je voeten. Nadeel voor jou is dat je "maar" een uitzendkracht bent en ze zullen niet al teveel in je willen investeren, omdat je ook zo weer weg zou kunnen zijn........

Edit: Ik zie net dat het zelfs een vakantiebaantje is, tja dan zullen ze al helemaal niet teveel extra willen uitgeven aan mogelijk duurdere schoenen.
Wat Marina zegt inderdaad, dat ze het gewoon van m'n loon afhalen. Zo is het ook met mijn huidige schoenen gegaan, voor 15 euro. Maar mijn voeten zijn altijd al wat problematisch, zou ook bij god niet weten waar ik naar moet kijken voor werkschoenen. Dus dan zou het mogelijk via het bedrijf kunnen gaan, maar dat ik wel zelf betaal.
 
Ik weet dat je wel 's bij mij in de buurt traint, je zou eens bij de Welkoop kunnen kijken. Heb ik de mijne ook vandaan en hebben ze aardig keuze. Mijne waren een keer 60 euro destijds geloof ik en heb ik inmiddels al een aantal keer meerdere dagen achtereen op gelopen.
 
Let wel heel goed op wat de veiligheidseisen zijn van het bedrijf zelf........S-klasse. Anders koop je straks schoenen die niet aan de eisen van het bedrijf voldoen en kan je opnieuw beginnen. (vermoed dat het S2 is btw, en anders kan je navragen/kijken wat voor klasse je huidige schoenen zijn). Daarbij gezien je problematische voeten toch handig om schoenen aan te laten meten misschien zelfs incl. inlegzooltjes (hierbij opletten dat ze gezamelijk gecertificeerd zijn, zoals eerder aangegeven).
 
Let wel heel goed op wat de veiligheidseisen zijn van het bedrijf zelf........S-klasse. Anders koop je straks schoenen die niet aan de eisen van het bedrijf voldoen en kan je opnieuw beginnen. (vermoed dat het S2 is btw, en anders kan je navragen/kijken wat voor klasse je huidige schoenen zijn). Daarbij gezien je problematische voeten toch handig om schoenen aan te laten meten misschien zelfs incl. inlegzooltjes (hierbij opletten dat ze gezamelijk gecertificeerd zijn, zoals eerder aangegeven).
De klasse weet ik wel, dat is S1. Maar dat kan ik allemaal nog wel even bespreken met het bedrijf zelf. Ik neem toch aan dat zij mij daar wel bij kunnen helpen. Maandag werk ik dan nog wel even met gewoon wat extra zolen.
 
Misschien heb je last van je voeten omdat je niet gewend bent om te staan de hele dag.

Werkschoenen zijn nu eenmaal geen air max...
 
Misschien heb je last van je voeten omdat je niet gewend bent om te staan de hele dag.

Werkschoenen zijn nu eenmaal geen air max...
Heb wel vaker lange periodes gestaan, ook met slechte schoenen, maar dit is niet normaal. Kan gewoon helemaal niets momenteel, zit de hele dag ook maar gewoon thuis. Een beetje last van je voeten oke, maar 2km/u mank lopen gaat toch wel te ver. De schoenen zijn ook aardig bekend als klote dingen, ook wel uitzendschoenen genoemd daar.
 
Heb wel vaker lange periodes gestaan, ook met slechte schoenen, maar dit is niet normaal. Kan gewoon helemaal niets momenteel, zit de hele dag ook maar gewoon thuis. Een beetje last van je voeten oke, maar 2km/u mank lopen gaat toch wel te ver. De schoenen zijn ook aardig bekend als klote dingen, ook wel uitzendschoenen genoemd daar.

Dan zou je dit dus kunnen rapporteren als een "bedrijfsongeval", ik zou dat dan ook zeker met het bedrijf zelf bespreken, want dit zal voor hen ook niet in het voordeel werken. Noem dan efficiency-verlies en de oren en ogen zullen hopelijk opengaan........ze hebben jou ook door moeten betalen terwijl je maar 2km/u kon lopen........
 
Dan zou je dit dus kunnen rapporteren als een "bedrijfsongeval", ik zou dat dan ook zeker met het bedrijf zelf bespreken, want dit zal voor hen ook niet in het voordeel werken. Noem dan efficiency-verlies en de oren en ogen zullen hopelijk opengaan........ze hebben jou ook door moeten betalen terwijl je maar 2km/u kon lopen........
Helaas hadden ze o.a. mij na de 2e pauze ergens anders geplaatst omdat we anders te vroeg klaar waren. Als ze dat niet deden was er een duidelijke afname in productiviteit te zien (van pauze tot pauze printen ze dat uit). Mocht vervolgens ook 15 min eerder weg toen ze zagen dat ik het écht niet meer kon verdragen. Maar dat waren de teamleiders, maandag kijken bij wie ik nog meer terecht kan.
 
Voeten gaat het al een beetje oke mee. Morgen aan het begin van de middag kan ik even trainen, flink ub knallen gezien ik nog zeker geen benen kan doen momenteel. Kuiten staan nog steeds op een dikke 46cm, en de rest wordt steeds minder. Armen zijn zelfs onder de 40cm gevallen, waren op z'n best 42 een paar maanden geleden en nu 39,5:(.

Heb overigens ook wat extra sups op het lijstje gezet:

Een potje ZMA; zink schijnt goed te zijn voor de prostaat en ik kreeg er epische dromen mee. Ook verlies je zink tijdens het zweten, dus is wat extra handig met werk. Helaas is mijn potje wel met maar 1,5mg vit. b6. Vorig jaar van myprotein gehad met 10,5mg, dat was feest tijdens het slapen. Morgen even bij de tuinen een potje vit. b6 van 100x50mg halen voor 2,50 oid. Vit. b6 is verantwoordelijk voor de heldere/vage/bizarre/gestoorde dromen en het beter onthouden daarvan. Leuk om eens te proberen als je van dromen houdt, uurtje voor het slapen en liggen maar:D

Ook een simpele multivit met alle vitamines/mineralen normaal gedoseerd (25-100%). Gezien ik nu flink ga werken en liters zweten is een beetje extra wel handig.

En pompoenpitten (20g ed), geen supplement, maar wel iets met wat bijzondere eigenschappen. Het bevat iets wat het 5a-reductase enzym blokkeert, waardoor er minder DHT gevormd wordt. Dit heeft ook een gunstig effect op de prostaat.

Al met al niet zo heel veel bijzonders. Een simpele multivit, wat pitjes en wat extra zink/magnesium/vit b6. Hoop dat het de prostaatklachten zal verminderen (veel plassen, snachts wakker om te plassen etc). Voordat ik een vinger in m'n achterste krijg wil ik eerst even zelf alle mogelijke stappen ondernemen. Als het niet werkt na een paar maanden dan ga ik wel voor een officiële diagnose:(
 
Laatst bewerkt:
11,5/10 training. Dikke pump zonder pwo!! Kracht/fysiek ratio is bagger, maar die pump felt goodd:cool:

Benchpress
1x15x40
1x15x60
4x8x80
Geen last van die kut onderarmen!!

Cable flyes
1x8x15
3x10x12,5

Chin ups
2x8xbw
1x6xbw

Db rows
3x10x40

Overhead db ext.
3x12x12

Concentration curls voor de gurls
1x6x14 lol rip kracht armen
1x8x12
1x6x12
Armen zijn dan ook flink gezakt in kracht en massa.

En ofc halfnudes want epic tren:
Screenshot_20170714-152627.png

Snapchat-2066720439.jpg

Screenshot_20170714-152531.png
Bij die side poz zou ik haast niet zeggen dat er 2,5 cm van m'n armen af is, maar de meetlint liegt niet:(
 
Heeerlijk getraind. Niet veel oefeningen gedaan, maar wel de beste oefeningen:D

Squaaaaats
Opwarmen
12x100
1x6x140
1x5x140
2x6x120

Deeaaaaaadlifttttt
12x60
2x10x100
2x8x100
Tfw je opwarmsetjes nu je werksetjes zijn geworden:(. Maar ben allang blij dat ik heb gesquat en gedeadlift zonder die klote backpumps. Het enige onderdeel waar natties voordeel op hebben:o

Plate-loaded calf raises
4x10x140

Ook nog even bij de sterkste ecto van Nederland finale gekeken. Ik liep het tegemoet met het lopen naar de sportschool, dus waarom ook niet even stil staan:o. Had stiekem wel gehoopt dat die minder sterke ecto met baard er was, maar die zit solo in z'n grot te dbben (Sanca Saxon):whiteknight:

Zag op de heenweg die ecto Alex Moonen nog even een vrachtwagentje slepen, best wel sterk. Op de terugweg ook nog even een boomstammetje zien tillen. Dat is een stevige ecto, die Alex.
Screenshot_20170716-161318.png
 
Valt me nu pas op dat ik volledig vrij van gyno ben:o. Denk dat het al wel een tijdje weg is, was het helemaal vergeten lol.
 
je deadlift heeft wel klappen opgelopen met off gaan
 
je deadlift heeft wel klappen opgelopen met off gaan
M'n deadlift heeft klappen opgelopen door on te gaan lol. Bij m'n eerste aas cycle was m'n pr 1x195. Door al die klote backpumps heb ik het uiteindelijk moeten kappen, gezien de lol er van af was. Dit was mijn eerste keer deadliften in 2017 volgens mij. Vorig jaar ook maar een paar keer gedaan.
 
Goede inlegzolen gekocht voor werk, minder last van m'n zolen heb ik nu last van m'n hiel. Vooral bij m'n achillespees. Heb me weer af moeten melden voor 2 dagen omdat ik weer niet kan lopen, fuck off. Vanaf volgende week parttime werken, en dan om de dag. Zodat er altijd een dag rust tussen het werken zit. Hoop morgen even te kunnen trainen.
 
hoeveel weeg je nu?
 
Back
Naar boven