Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Hey cools, wat denk jij dat een geschikte hoeveelheid anavar is bij:

125mg Test E
400mg Primo
500iu HCG 2x

Ik zit zelf aan 20/30mg te denken, hoewel dit mijn eerste kuur is.... Of zou het dan overkill zijn voor een eerste kuur? En dus beter anavar weglaten?
Zou ik eventueel ook alleen Primo en HCG kunnen zetten, aangezien hcg meegerekend voor 100mg test telt?

Alvast bedankt man. Ik vind je topics echt te gek, leer er zoveel shit van;)
 
hoezo waren die sarms onder gedoseerd? van focused nutrition.
 
Cools

Wegens verschillende kleine blessures heb ik 6 weken lang Ostarine gebruikt (wk 1-4 50mg, wk5-6 25mg van Focused Nutrition, waarschijnlijk onderdosed) tijdens een kleine cut.

Nu ben ik benieuwd hoelang ik moet wachten om aan 6 weken 250 test/ 333 primo te kunnen beginnen om mijn cut een vervolg te geven. Online heb ik verschillende antwoorden gevonden over de offtime na Ostarine gebruik; van 1 tot 4 weken.

Wat is jouw opinie hierover? Hoelang zal ik wachten voordat ik aan 6 weken test/primo kuur kan beginnen? Ik heb overigens ook toegang tot hcg
 
Cools ik ben klaar met mijn 6 weekse kuur 300 mast 100 test, maar heb toch een schijfje onder mn linker tepel gekregen. Vorige keer had ik dit ook (en wat heftiger) na 250 test 150 tren 6 weken. Hoe kan het dat ik dit in het vervolg voorkomen? Ik maak me er verder niet druk om, omdat het na 10 dagen nakuur altijd wel weg is. Maar ik vind die gevoelige tepel wel vervelend.
 
Een van je kuurvoorstellen is Test 375 plus Mast 200. vind je 125 mg deca erbij ook nog "verantwoord" voor 8 weken?

Test verlagen naar 250mg dan.
 
Cools ik ben klaar met mijn 6 weekse kuur 300 mast 100 test, maar heb toch een schijfje onder mn linker tepel gekregen. Vorige keer had ik dit ook (en wat heftiger) na 250 test 150 tren 6 weken. Hoe kan het dat ik dit in het vervolg voorkomen? Ik maak me er verder niet druk om, omdat het na 10 dagen nakuur altijd wel weg is. Maar ik vind die gevoelige tepel wel vervelend.

Dat is kunnen op 100mg test :p Volgende keer misschien naar 75mg verlagen om eens te proberen. Je aromatisatie enzym werkt iets sneller tijdens een kuur en je kan dus gevoeliger zijn.

Maar wat ook kan is dat je mast geen mast is of geen 100% mast.
 
Hey cools, wat denk jij dat een geschikte hoeveelheid anavar is bij:

125mg Test E
400mg Primo
500iu HCG 2x

Ik zit zelf aan 20/30mg te denken, hoewel dit mijn eerste kuur is.... Of zou het dan overkill zijn voor een eerste kuur? En dus beter anavar weglaten?
Zou ik eventueel ook alleen Primo en HCG kunnen zetten, aangezien hcg meegerekend voor 100mg test telt?

Alvast bedankt man. Ik vind je topics echt te gek, leer er zoveel shit van;)

0 mg, is voldoende de rest. Primo is 300mg voldoende.

Ik zou er test bij zetten omdat dit de immuunstimulerende werking van hcg of niet-aromatiserende aas zoals primo compenseert (minder kans op ontstekingen bv.)

Dus 125mg test - hcg 500iu 2x/week (bij 6 weken niet nodig, dan 250mg test) en primo 300mg.

Graag gedaan ;)
 

Ik zou 8 weken wachten.
 
Vraag mbt schijfje achter tepel. Gisteren laaste inject gezet maar nu dus 3 weken wachten tot nakuur. Als nakuur gebruik ik clomid. Kan ik vandaag starten met clomid om de dag om het oestrogeen te verlagen ? Of dien ik nolvadex te nemen? Groetjes alvast erg bedankt.
 
Vraag mbt schijfje achter tepel. Gisteren laaste inject gezet maar nu dus 3 weken wachten tot nakuur. Als nakuur gebruik ik clomid. Kan ik vandaag starten met clomid om de dag om het oestrogeen te verlagen ? Of dien ik nolvadex te nemen? Groetjes alvast erg bedankt.
Nolva, direct mee starten.
 
Om de dag neem ik aan ipv gelijk als nakuur?
 
Gebruiken tot het weg is op een dosering van 20mg? Nakuur dan starten over 3 weken op 40mg 4 weken?
Ik snap hem even niet helemaal mijm excuses.
 
cools ik zit te denken aan mijn 2de kuur eind van het jaar test 250
nandrolon 250
winstrol 20mg per dag
dit voor 9 weken winstrol 50 dagen.

Wat vind jij van deze kuur ik heb al ervaring met test winstrol en dit gaf mooie resultaten op 300mg test en 40mg winstrol per dag.
Hoe is de balans tussen anabool androgeen en oestrogeen hiermee?
Van 500mg test krijg ik gyno verschijnselen van 450mg niet.
 
cools ik zit te denken aan mijn 2de kuur eind van het jaar test 250
nandrolon 250
winstrol 20mg per dag
dit voor 9 weken winstrol 50 dagen.

Wat vind jij van deze kuur ik heb al ervaring met test winstrol en dit gaf mooie resultaten op 300mg test en 40mg winstrol per dag.
Hoe is de balans tussen anabool androgeen en oestrogeen hiermee?
Van 500mg test krijg ik gyno verschijnselen van 450mg niet.
Je hebt pas 1 kuur gedaan; 300mg Test met 40mg winny. Maar je weet wel dat je van 500mg Test gyno krijgt en van 450mg niet? Los van dat het verhaal raar is vind ik het ook frappant dat die 50mg Test verschil maakt. Gyno heeft met meerdere factoren te maken zoals vp. Of het puur door die 50mg(!) Test komt is nauwelijks te tracken kan ik je vertellen.
 
ik heb ook op 500 mg test gezeten, daarnaast is er zoiets als een threshold, dit betekent dat als je 450mg test pakt je bv geen gyno krijgt en van 470 ook niet maar van 472mg wel.

Jij zult dit concept waarschijnlijk niet begrijpen, dat kan ik je wel vertellen.
 
ik heb ook op 500 mg test gezeten, daarnaast is er zoiets als een threshold, dit betekent dat als je 450mg test pakt je bv geen gyno krijgt en van 470 ook niet maar van 472mg wel.

Jij zult dit concept waarschijnlijk niet begrijpen, dat kan ik je wel vertellen.

Krijg je dan van 472mg bijvoorbeeld gyno maar van 521mg ofzo dan niet?
 
Cools hoe sta je tegenover sarms gebruik? Heb je je daarin al verdiept toevallig?
 
Back
Naar boven