XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede progressie hoor! Had alleen wel verwacht dat je op je benen nog droger zou staan, maar kan aan de foto liggen natuurlijk..:o

Bedankt. Het valt mij qua fysiek allemaal mee/tegen, maar ik voel mij vooral een stuk beter dan pakweg een jaar geleden. Betere balans en vrijwel geen issues meer qua postuur.

Mijn benen, die moeten gewoon GROEIEN.

Nice! gaat lekker!

Dank je!

Bij de DL het gewicht 'dood' tillen. Dus niet min of meer stuiteren. Desnoods even de grip lossen...

Zoals je misschien weet deed ik dat eigenlijk altijd. Echter, geef dit maar eens een kans zou ik zeggen! Ik heb het min of meer afgekeken van Jesse Norris trouwens.


Zeau. 1200 kcal ontbijt zit er weer in. Koffie erachter aan en dan nog even naar de gym voor een squat sessie. Vervolgens naar mijn neef in Friesland om daar de hele tent af te breken. :bierbang:
 
Waar zou dat 'stuiteren' goed voor zijn, volgens jou (Norris)..?
 
Laatst bewerkt:
Benen zien er netjes uit Bas, ben ik met Stark eens. UB is iets minder droog dan vroeger, maar dat is toch geen achteruitgang?
T&G DL om er voortdurend spanning op te houden?
 
Waar zou dat 'stuiteren' goed voor zijn, volgens jou (Norris)..?

Je kan hierdoor meer volume draaien.
Meer volume = meer gains

Benen zien er netjes uit Bas, ben ik met Stark eens. UB is iets minder droog dan vroeger, maar dat is toch geen achteruitgang?
T&G DL om er voortdurend spanning op te houden?

Het gaat eindelijk goed nu. Ik heb er echt zo een spijt van dat ik in het verleden al die zware assistance oefeningen heb gedaan zonder enig resultaat.. Het voelde wel hardkoor om helemaal dood te gaan op lunges en de pomp was altijd lekker, maar gek genoeg heb ik er eigenlijk niets aan gehad. Ik had al die energie beter kunnen steken in het fixen van mijn squat- en deadlift techniek.

UB is inderdaad minder droog. Dit komt natuurlijk doordat ik eindelijk een klein beetje vet heb aangezet en door het feit dat ik simpelweg wat spiermassa ben verloren afgelopen tijd als gevolg van die k*tschouder.
 
14/7
Squats 4x8x80
GHR 4x8-10
Strict leg raises 4x8-10
Paloff press

15/7 (Gevoed door bier en patat)
OHP 8x35 4x6x40 Sinds tijden weer eens geprobeerd. Ging technisch beter dan ooit tevoren. Nek alleen nog niet 100% rustig
Pull-ups 3x8 1x6
Push-ups 3x10 1x8
Reverse flyes 3x10-15
Unilateral landmine presses 3x8x52.5
Unilateral cable rows 3x12
Curls 10x12 10x10
Unilateral side raises 3x12x6
 
DL doe je voor hypertrofie..
 
Hey Basma, ik ben het met deadlift wel eens met Eleiko.

Voorheen deed ik ook alleen maar touch n go omdat ik niet beter wist. Ik had altijd moeite als ik zwaar ging om de 1e rep omhoog te krijgen. Nu ik echt "deadlift" is de oefening vele malen zwaarder en kan ik meer liften.

Pete rubbish zei ook dat touch n go een variatie van de deadlift zoals de stiffed leg deadlift was. Maar als je echt veel progressie wilt maken, is de deadstop deadlift een goed idee!

Maar als jij je fijner voelt bij touch n go, dan moet je dat gewoon blijven doen. Het is al goed dat je nu veel bezig houdt met compounds in tegenstelling tot de pump :thumbs:
 
Na mijzelf gisteren te hebben gedragen als een hoor varken en met maagkrampen m'n bed in te zijn gedoken, was ik vanmorgen toch weer mooi 88.4 kg. Nice! Ik vermoeden dat het feestje van zaterdag mij toch wel een kg had gekost namelijk :P
 
17/07
Squat 4x8x82.5
DL 6x110 5x120 6x110
Toes-to-bar 12 10 8
Rope crunches 3x12

Magnesium kwijt geraakt in de gym vorige week. Helemaal kut :P.
Ik moest nu mixed grip gebruiken bij 120 en dat was ik niet meer gewend. Als ik die eerste set met 110 mixed grip had gebruikt, dan had ik er met 120 ook ez 6 gepakt waarschijnlijk.

 
Met die gladde stangen wordt het lastig idd. Doen ze niet moeilijk over magnesium bij BigGym? Of doe je het stiekem? :P
 
Met die gladde stangen wordt het lastig idd. Doen ze niet moeilijk over magnesium bij BigGym? Of doe je het stiekem? :P

Ze deden er inderdaad moeilijk over. :/ Fucking kansloos, maar goed.

Echter, nu heb ik het potje per ongeluk laten staan en ik ben er vrij zeker van dat de manager het spul heeft weg geflikkerd.
 
Ja het is zonde als de handkracht, en niet je benen of rug de beperkende factor voor DL zijn...
 
17/07
Squat 4x8x82.5
DL 6x110 5x120 6x110
Toes-to-bar 12 10 8
Rope crunches 3x12

Magnesium kwijt geraakt in de gym vorige week. Helemaal kut :P.
Ik moest nu mixed grip gebruiken bij 120 en dat was ik niet meer gewend. Als ik die eerste set met 110 mixed grip had gebruikt, dan had ik er met 120 ook ez 6 gepakt waarschijnlijk.

Looking good:meal:

Lekkere tren ook! Gebruikte je liquid chalk?
 
Ja het is zonde als de handkracht, en niet je benen of rug de beperkende factor voor DL zijn...

Inderdaad.
Nu maar flink oefenen met mixed grip en straps proberen.

Looking good:meal:

Lekkere tren ook! Gebruikte je liquid chalk?

Ja, inderdaad. Ik had zo een flesje chalk bij Myprotein besteld. Prima spul, maar die ben ik dus kwijt.
 
Verdomme. Ik voelde het vannacht al een beetje aankomen en vanmorgen wakker geworden met buikpijn/krampen. Gisteren duidelijk iets verkeerd gegeten.
Ik wil aan de ene kant heel graag m'n ontbijt naar binnen schuiven, maar aan de andere kant weet ik niet of het verstandig is. Helemaal k*t dit.. :(
 
Back
Naar boven