AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°8 Push ups

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.307
Waardering
65.411
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

We zijn alweer reeds toe aan onze 8ste challenge, deze maand gaan we terug naar de basis met push ups, wie kan er het meeste opdrukken binnen 90 seconden ?
De winnaar zal hiervoor een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een symbool langs hun username kunnen krijgen).

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 augustus zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-Volledige herhalingen, dwz, zakken tot de borst de grond raakt en volledig uitstrekken
-Zoveel mogelijk reps, 90 seconden time cap
-Op de knieën zitten = einde set
-*BONUS* elke rep met 1 hand telt als 2 reps
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.

BB_ 69 reps :1e:


P1030399

Onslow 69 reps :1e:

Opdrukken

BB_ 65 reps


Liempje 62 reps


BB_ 57 reps


Liempje 55 reps


Webby 30 reps


Aanmelden kan via de inschrijf button:

[RSVP=409885]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

Cool Novice - 1 - Lang niet gedaan, haalde vroeger > 90 in 2 minuten.
Liempje - 0 - After sushi AYCE
nlbramnl - 50 - in voor minimaal 50 reps
psycomantje - 1 - In!

Totaal: 4
 
Nice. Challenge wel lastig borst tot grond om dat te controleren rug recht enz ?
 
70 moet toch wel te halen zijn denk ik
 
Tijdje terug 55 in een minder dan minuut ofzo, maar dat was wel tot vuist onder borst.
 
Nou, kom maar op allemaal!
 
Nice. Challenge wel lastig borst tot grond om dat te controleren rug recht enz ?
Als het geen hele reps zijn krijg je een ban ipv een Elite account dus ik zou met de borst tegen de grond gaan als ik meedeed.
 
70 moet toch wel te halen zijn denk ik

Denk het niet hoor. Ik als bw bench winnaar en dips winnaar zou in theorie ook hier bij de beste moeten horen maar zou op dit moment eerder op de 50 zitten. 70 is wel een mooi streven.
 
Bij deze challenge zullen er denk wel heel veel aanmeldingen komen.
 
Waar moeten de handen staan. Onder de schouders of mag het breder. Ik pomp met handen op schouderbreedte maar vind het wel gemakkelijker indien ik de handen verder uit elkaar zet.
 
Waar moeten de handen staan. Onder de schouders of mag het breder. Ik pomp met handen op schouderbreedte maar vind het wel gemakkelijker indien ik de handen verder uit elkaar zet.
Je mag de stand kiezen waarbij je het sterkste bent.
 
Waar moeten de handen staan. Onder de schouders of mag het breder. Ik pomp met handen op schouderbreedte maar vind het wel gemakkelijker indien ik de handen verder uit elkaar zet.

Alleen vragen als je ook echt mee doet skydirk. Ik ben benieuwd naar jouw inzending!
 
Alleen vragen als je ook echt mee doet skydirk. Ik ben benieuwd naar jouw inzending!
Ik ben erover aan het nadenken maar ik heb alleszins geen kans om te winnen. Gewoon deelnemen om te zien waar ik uitkom. Nog wat geduld want ik zit voor het ogenblik met een oorontsteking en die zal binnen een paar dagen wel over zijn.
 
ik ga hem donderdag denk ik even proberen 50-60 moet ik toch wel kunnen halen verwacht ik zo, maar gaan het zien
 
Doet Tymboo eigenlijk mee, dit is een mooie voor hem. Ik denk dat hij bij de favorieten zal behoren.
 
Back
Naar boven