AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voor alles wat de één beweert (ook wetenschappelijk) is er een ander die dit tegenspreekt (ook wetenschappelijk).

Ik ben nog niemand tegengekomen die na een jaar of vier dedicated trainen, eten en rusten nog significant spiermassa aanzet (natural en in de volwassen leeftijd).

Ik beroep me dan ook liever op ervaring dan op wat guru's en andere (veelal gebruikers) beweren, maar wens je uiteraard veel succes. ;)
 
Voor alles wat de één beweert (ook wetenschappelijk) is er een ander die dit tegenspreekt (ook wetenschappelijk).

Ik ben nog niemand tegengekomen die na een jaar of vier dedicated trainen, eten en rusten nog significant spiermassa aanzet (natural en in de volwassen leeftijd).

Ik beroep me dan ook liever op ervaring dan op wat guru's en andere (veelal gebruikers) beweren, maar wens je uiteraard veel succes. ;)
Thanks ik blijf nog wel even in het "geloof" hangen. Ook omdat ik deze sport gewoon heel leuk vind. ;)
En met support zal ik eerst nog veel over moeten leren en daar heb ik dan weer geen tijd voor.
 
Ray ziet toch ook nog steeds potentie in je...dus lekker doorbuffelen Ron...
 
Thanks ik blijf nog wel even in het "geloof" hangen. Ook omdat ik deze sport gewoon heel leuk vind. ;)
En met support zal ik eerst nog veel over moeten leren en daar heb ik dan weer geen tijd voor.

Trainen is ook leuk, sterker nog, een prettige levensstijl. Ook als je het besef eenmaal hebt dat er geen groei meer in zit is het leuk. Leuk omdat je je gezond voelt, het besef dat je waarschijnlijk prettiger oud wordt (minder klachten in het bewegingsapparaat) en er beter uitziet dan de gemiddelde man van je (onze) leeftijd.

Van de gear 'moet' je afblijven, geeft een tijdelijke bevrediging en als je dan de door juice verkregen massa weer moet inleveren word je daar niet vrolijk van.
 
Even over de training van gisteren. Hier wat foto's.

210eues.jpg

Easy 100kg
iyj18j.jpg

Bidden voor de start met 170kg
4hqjio.jpg

Even Smithen 7 seconde down en 7 seconden up.
dcyczm.jpg

Legextensions unilateral zwaar deze.
11h547m.jpg

Pijnlijk ook.
2hdqov7.jpg

Even persen en nee broek bleef leeg. hahaha
2wggdft.jpg

Even hangen anders val ik.
 
Ik heb mijn korte broek aan. Stretch spijkerstof ala joggingstof zeg maar.
Maar fuck hey die pijpen zitten een partij strak om mijn poten heen. Love it :p:p:p:p:p
Maar het zal wel vocht zijn. :(:(:(:(:(
 
Tuurlijk is dat vocht...wat dacht jij dan.....:D
 
Gewoon lekker blijven wandelen voor een optimale bloedcirculatie...pijn krijg je toch wel...alleen meer wanneer je niks doet...was ook wel n beetje te heftig toch?
 
Gewoon lekker blijven wandelen voor een optimale bloedcirculatie...pijn krijg je toch wel...alleen meer wanneer je niks doet...was ook wel n beetje te heftig toch?
Wandelen doe ik elke ochtend. En heftig, soms moet je iets doorbreken om verder te gaan.
 
Wandelen doe ik elke ochtend. En heftig, soms moet je iets doorbreken om verder te gaan.
Het levert altijd weer wat op...
Leuk zo'n motivational treen...
 
Wat ik afgelopen zaterdag meemaakte is te leuk om voor mezelf te houden.
Ik liep naar de stad. Mooi weer dus korte spijkerbroek, stretch en zit wat strakker. Gaan mijn benen dan toch groeien.
Anyway blauw v-hals Aestetixs shirtje erop. Gewoon nice.
Ik loop naar de notenbar en er zitten drie Antiliaanse vrouwen keurig gekleed en gekapt op een bankje.
Zegt de rechtse "Zo jij ziet er goed uit hoor" :eek: Ik wist niet wat ik hoorde, een schamele "uhhhh dankjewel" volgde.
En vol ongeloof liep ik naar de notenbar.

Na een rondje stad liep ik richting huis. Kom ik een ik-werk-wel-maar-ben-altijd-vrij bekende tegen.
"Hey je hoeft niet meer te trainen zeker" roept hij naar me. Nog steeds die Antilliaanse in mijn hoofd, begon nu mijn kop wel te spinnen.
Man wat voelde ik me top. :p
 
Die drie pakken jouw helemaal in.....wahaha
 
Wedstrijd in de planning gezet, eind september is het plan.
Pfff ... weer een shred-plan. Jij liever dan ik :) Maar vind het wel tof dat je er zo voor gaat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven