Fitness Seller

Voorstellen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om nom nom nom
 
Jas erg netjes. Niet TE ver doorslaan he, hier op het forum denken ze er anders over maar in de normale wereld houden we van vrouwen met een heel klein beetje vet nog.
 
Jas erg netjes. Niet TE ver doorslaan he, hier op het forum denken ze er anders over maar in de normale wereld houden we van vrouwen met een heel klein beetje vet nog.

Jaaaa ben niet 24/7 zo droog :)
 
Jas erg netjes. Niet TE ver doorslaan he, hier op het forum denken ze er anders over maar in de normale wereld houden we van vrouwen met een heel klein beetje vet nog.

Who cares wat mensen in de "normale" wereld vinden. Als zij er haar goed bij voelt dan moet ze het vooral niet laten omdat mensen in de "normale"wereld er anders over denken.

De normale wereld loopt ook vol met obese mensen.
 
Jas erg netjes. Niet TE ver doorslaan he, hier op het forum denken ze er anders over maar in de normale wereld houden we van vrouwen met een heel klein beetje vet nog.
Leuk wat jij mooi vindt, maar gaat erom wat ze zelf mooi vindt en waar ze zich zelf goed bij voelt.
 
Leuk wat jij mooi vindt, maar gaat erom wat ze zelf mooi vindt en waar ze zich zelf goed bij voelt.

Uiteraard, het is alleen altijd goed om wat input van buitenaf te krijgen. Soms zit je in een tunnelvisie en kunnen opmerkingen van anderen je op een ander spoor zetten doordat je er op een andere manier naar gaat kijken.
Oke?
 
Uiteraard, het is alleen altijd goed om wat input van buitenaf te krijgen. Soms zit je in een tunnelvisie en kunnen opmerkingen van anderen je op een ander spoor zetten doordat je er op een andere manier naar gaat kijken.
Oke?

Waarom zou er imput moeten zijn van buitenaf? "normale" mensen hebben liever meer vet. proficiat voor hun.Das ook hun goed recht. Maar TS zou door normale mensen uit haar tunnelvisie gehaald moeten worden,zodat ze op het juiste spoor gezet kan worden. Het juiste spoor in de ogen van de normalen dan.

Niet al te vaak luisteren naar wat normalen vinden van iets.
 
Wat jij eigenlijk zegt is dat je zo min mogelijk input moet hebben zodat je niet van je spoor afwijkt.
Maar laten we het er verder hier bij laten want ik ben nu in een discussie aan het belanden die me eigenlijk niet zo veel interesseert. :)
 
Ik denk dat hij Hermiek alleen maar wilt behoedend niet te ver door te slaan, veel mensen die vroeger overgewicht hadden hebben nu eenmaal moeite om te stoppen met afvallen als ze eenmaal zijn begonnen. Ik ben van mening dat de staat waar in het lichaam van Hermiek verkeerd erg mooi is, maar wel op te randje zit van wat voor een vrouw gezond is als ze dat langere tijd wilt behouden.
 
Back
Naar boven