XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

image.jpeg
Door zooi K omstandigheden gisteren nergens trek in en totaal geen zin om te koken....
Dan maar even zo.. :o
Burgertje wel vers gemaakt. Ruim 2 ons en daarbij zelfgemaakte sesam satehsaus (niet op de pica). Frietjes met mayo en curry en wat salade. Smaakte wel redelijk :)
 
Bekijk bijlage 377821 Door zooi K omstandigheden gisteren nergens trek in en totaal geen zin om te koken....
Dan maar even zo.. :o
Burgertje wel vers gemaakt. Ruim 2 ons en daarbij zelfgemaakte sesam satehsaus (niet op de pica). Frietjes met mayo en curry en wat salade. Smaakte wel redelijk :)

Ziet er goed uit hoor! drool: Frietjes uit de airfryer of gewoon ouderwets uit 't vet?! :fries:
 
Waarom kijk ik in dit topic :treuren:
Ziet er allemaal lekker uit zeg!
 
Bij gebrek aan meer ingredienten (salami was over datum :( ) een kaaspizza gemaakt van een magioni bloemkoolbodem.

Tomatenpuree, geitenkaas, goudse kaas en parmezaanse kaas. Omggg zo lekker!

Bekijk bijlage 378195

drool:

Enig idee hoeveel calorieën dit ongeveer is? Die bloemkoolbodem is top hè?
 
Zelf gemaakt? Benieuwd wat erop zit, ziet er goed uit!

De bodem is deze
Verder wel zelf gemaakt!

- 100gr kipfilet koken, kruiden met italiaanse kruiden en knoflookpoeder
- 1 rode ui + 10gr spekreepjes bakken, beetje balsamico-azijn erover
- Pizzabodem 3 min in de oven
- Bodem besmeren met 10gr kruidenkaas
- Bodem beleggen met de kip, ui, spekjes, 25gr geitenkaas en een half plakje van dit

Spekreepjes zou ik zeker het dubbele van nemen, want viel nu een beetje weg. Maar had de kcals er niet echt voor :p
Die raclette kan je ook prima vervangen voor andere kaas als je die niet hebt
drool:

Enig idee hoeveel calorieën dit ongeveer is? Die bloemkoolbodem is top hè?

Die bodem is echt geweldig voor zulke kcals :D

Dit was 633 kcals, ekv 29/78/22 & dat voor lekker veel kaas
 
Op aanbeveling van ProudPizza een burger gaan bouwen bij Epic Burger. Mijn concoctie bestond uit een volkoren broodje met kipfilet, cheddar, aioli, gekaramelliseerde uitjes, sla, tomaat, augurk, rood uitje.
Dit was helemaal mooi:eating:

Kcals: Ruim voldoende
E/K/V: Mwaaah/Aardig wat/Poeheeeee:D

Bekijk bijlage 378300

Dan ben je hem snel wezen opzoeken zeg, goedzo :D

Lekkere combi heb je ervan gemaakt. Ze zijn ook niet gierig met de porties vind ik.
 
Vandaag voor de "Gezonde Kapsalon" gegaan, de kaas eruit gelaten omdat ik anders met mijn macro's in de knoei kwam.

Schermafbeelding 2017-07-31 om 19.49.29.png


Ingrediënten: (+ "Kapsalon": Rode ui / Champignons / Sla. + "Knoflooksaus": Knoflook / Bieslook).

Schermafbeelding 2017-07-31 om 19.50.19.png


Voor de liefhebbers: Aardappels in friet snijden en even in de Airfryer, vervolgens de Kipfiletreepjes, Rode ui en Champignons toevoegen. Daarnaast de Knoflooksaus aanmaken met 50 gram Kwark, Knoflookteentjes en Bieslook.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven