XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

Die vulling die in kinder bueno zit vind ik ook niks speciaals.

Doe mij maar een bros mmmm

Als ik er zo over na ga denken heb ik ze eigenlijk ook nooit echt super speciaal gevonden, vind ze wel lekker though.
Bros was ik altijd super verslaafd aan :heart:.
 
Deze wel eens gegeten? Zo ja, is dat wat? Ik snoep praktisch nooit (ben meer van het hartige), maar soms heb ik ineens zo'n behoefte aan zoetigheid en dan graai ik meestal een halve reep 85% pure chocolade weg. Zou die proteïne Mars/Snickers "beter" zijn?

Snickers-Protein_VIS.jpg
 
Er zijn toch genoeg lekkere eiwitrepen te vinden...

Ik heb nog nooit een eiwitreep gegeten. Maar is dat "beter" dan een paar stukjes pure chocolade? Als je van beter kunt spreken...je begrijpt wat ik bedoel :D
 
Het gaat om het gevoel dat je een snicker eet :D.

Eet dan gewoon een echte snicker :p

Ik heb nog nooit een eiwitreep gegeten. Maar is dat "beter" dan een paar stukjes pure chocolade? Als je van beter kunt spreken...je begrijpt wat ik bedoel :D

Bwah. Als je zo van chocolade houdt, eet dan gewoon chocolade. Zo'n eiwitreep is wel een goed ersatz middel, maar natuurlijk niet hetzelde
 
Niet om reclame te maken maar die crunchy eiwitrepen van XXL waren toch echt crimineel lekker :)

Je hebt trouwens idd eiwitrepen van snickers zelf, dus met +- dezelfde smaak. Wel duur...

Toch maar eens uitproberen dan :D?
 
Die wedstrijd-bodybuilders kunnen dan gemiddeld ook 3x zoveel op een dag eten dan ons, alhoewel niet iedereen van hun dat kan.
true, true...dan fit je er een hamburger toch makkelijker in..

Oké, oké! Dat is imo echt de perfecte chocoreep namelijk! :meal:
ho ho...witte choco is eigenlijk geen choco hè

Als ik er zo over na ga denken heb ik ze eigenlijk ook nooit echt super speciaal gevonden, vind ze wel lekker though.
Bros was ik altijd super verslaafd aan :heart:.
Bros is ook lekker..ik heb liever kindersurprise of kinder reepjes als ik toch wat van dat 'merk' moet eten..

Deze wel eens gegeten? Zo ja, is dat wat? Ik snoep praktisch nooit (ben meer van het hartige), maar soms heb ik ineens zo'n behoefte aan zoetigheid en dan graai ik meestal een halve reep 85% pure chocolade weg. Zou die proteïne Mars/Snickers "beter" zijn?

Bekijk bijlage 377815
Weleens op..ik vind ze overpriced! Je kunt op xxl tegenwoordig ook een taste box met repen bestellen..

en tja...de crunchy bars!!

Er zijn toch genoeg lekkere eiwitrepen te vinden...
Precies!
Het gaat om het gevoel dat je een snicker eet :D.
Ook wel belangrijk!:eating:
Ik heb nog nooit een eiwitreep gegeten. Maar is dat "beter" dan een paar stukjes pure chocolade? Als je van beter kunt spreken...je begrijpt wat ik bedoel :D
tja, wat is beter? Een eiwitreep bevat ook eiwitten. Maar pure choco heeft ook zijn benefits..

Ligt dus een beetje aan je macro's

Niet om reclame te maken maar die crunchy eiwitrepen van XXL waren toch echt crimineel lekker :)

Je hebt trouwens idd eiwitrepen van snickers zelf, dus met +- dezelfde smaak. Wel duur...
Crunchy bars :heart:

Eet dan gewoon een echte snicker :p

Bwah. Als je zo van chocolade houdt, eet dan gewoon chocolade. Zo'n eiwitreep is wel een goed ersatz middel, maar natuurlijk niet hetzelde
Precies! :thumbs:

Ik hield mn shirt aan om Marvin niet slecht over zichzelf te doen voelen :o
Bedankt daarvoor :woot:

Jij staat links op de foto?

Dan enkel nog de vraag wie de kerel uiterst rechts is dan weten we van iedereen wie het is :p
zie hieronder

Ik denk dat iedereen beter de trainingsmethode van Skatermarvin kan gaan volgen en ook het marvinnen kan gaan doen. :D
Is niet onverstandig :rolleyes:

Ik ben links, rechts is flexx123
:thumbs:
Rdchts ben ik ja:p
:cheer:
Toch maar eens uitproberen dan :D?
ja!

Ze zijn echt belachelijk lekker, daarom haal ik ze niet meer. :o
klopt:heart:

Ik eet 2 repen 85% pure chocolade per week :o
Twee repen...waarom?
Alsof de duvel ermee speelt...

[Link niet meer beschikbaar]
:woot: it is meant to be!

Vreet je zoveel choco joh?
Uh, vond het al best veel...Maar als men hier zegt (want dan is het zo :laugh:) dat ik er meer van kan eten...Hotsaaa, ga ik zo gelijk ff inslaan :D
Meer is beter!!!
 
Back
Naar boven