MuscleMeat

alléén buikvet verbranden

Bezoekers in dit topic

Timmies1959

Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
Hoi Mannen en lady's

FF een vraag: ik wil alleen buikvet verbranden....ik hoor tegenstrijdige adviezen

Daarom bij dit forum want waar weten ze het beter..;-)

Wat doe ik om alléén buikvet te verbranden en kán dat ook ?

gr
tim
 
nee, buikvet krijg je als eerste en verdwijnt als laatste :loopband:
 
Er zijn hier velen die goede resultaten hebben geboekt met het insmeren van hun buik met pindakaas en er dan huishoudfolie omheen te wikkelen.
 
Ga hier ff op onderzoek uit...veeeel info
 
De enige manier om enkel buikvet te verliezen is door een liposuctie te laten uitvoeren. Je hebt 0,0 inspraak over waar je lichaam vet gaat verbranden.
 
Je hebt 0,0 inspraak over waar je lichaam vet gaat verbranden.
Dat is ook niet helemaal waar. Het is alleen niet realistisch.

Als voorbeeld zal ik nemen dat een vrouw van 20 als ze zwaarder wordt bijv dit vet opslaat op de heupen en bovenbenen. Diezelfde vrouw zal op haar 50e dat vet eerder op de romp opslaan. Het verschil zijn hormonen en dat zou je in een vacuum aan kunnen sturen. Dit heeft niet echt een praktische toepassing als je aan je lichaamscompositie wilt werken, maar om te zeggen dat er helemaal geen logica of invloed bij komt kijken, dat is niet helemaal waar.
 
Gewoon fik erin.
 
Schijnt dat als je middernacht in een bos zes rondjes om een paddestoel loopt, je buikvet verbrandt. Schijnt ook dat je dat beter niet in een homobos kunt doen. Tevens kun je daar ook beter van de paddestoel afblijven.

Mocht het werken, post het hier dan.
 
Laatst bewerkt:
Schijnt dat als je middernacht in een bos zes rondjes om een paddestoel loopt, je buikvet verbrand. Schijnt ook dat je dat beter niet in een homobos kunt doen. Tevens kun je daar ook beter van de paddestoel afblijven.

Mocht het werken, post het hier dan.
 
Schijnt dat als je middernacht in een bos zes rondjes om een paddestoel loopt, je buikvet verbrand. Schijnt ook dat je dat beter niet in een homobos kunt doen. Tevens kun je daar ook beter van de paddestoel afblijven.

Mocht het werken, post het hier dan.
Naakt wel he. Tenminste zo heb ik het altijd geleerd. Dacht dat dat toch wel algemeen bekend was.
 
Back
Naar boven