MuscleMeat

Mayweather vs Mcgregor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lucky punch? Het is tegen Floyd hé? Het is niet tegen Anderson Silva of Diaz die met hun handen in hun broekzak vechten. Floyd gaat hem heel serieus aanpakken, hij gaat punten scoren. McGregor gaat achter hem aanrennen tot hij er neer bij valt.

Lucky punch kan nog steeds. Tegen eender wie. Hoe klein de kans ook is,ze is er. Tegen Floyd astronomisch klein,maar het kan.
 
Lucky punch kan nog steeds. Tegen eender wie. Hoe klein de kans ook is,ze is er. Tegen Floyd astronomisch klein,maar het kan.

Beruchte punchers chance. En tegen zo een defensieve grootmeester als Floyd is die idd enorm klein.

Dat is ook al dat ik hem als kans geef, of een blessure van Floyd.
 
Floyd is oud. Hij is zeker een legende en Conor mag nog niet in zijn schaduw staan wat boksen betreft. Maar hij gaat wel gewoon neer!
 
Floyd is oud. Hij is zeker een legende en Conor mag nog niet in zijn schaduw staan wat boksen betreft. Maar hij gaat wel gewoon neer!

uhuh...


Die eerste is van 4 jaar geleden, tegen Alvarez, denk je dat hij al dat wereldtop-doen-lijken-als-amateur kwijt is op paar jaar... Wat denk je dat hij doet tegen echte amateurs zoals Conor...
 
Laatst bewerkt:
uhuh...


Die eerste is van 4 jaar geleden, tegen Alvarez, denk je dat hij al dat wereldtop-doen-lijken-als-amateur kwijt is op paar jaar... Wat denk je dat hij doet tegen echte amateurs zoals Conor...

Een amateur?
 
natuurlijk heeft Floyd een beter kans en de top favoriet. Maar zat gisteren en filmpje te kijken met Dana White en die zei eigenlijk het zelfde maar noemde ook de linkerhand van Conor. "it hits you like a fucking truck". Vrijwel iedereen die tegen Conor gevochten heeft had praatjes vooraf maar nadat ze geraakt waren door zijn linker kwamen ze er toch van terug.

Uitkomst maakt toch geen kut uit. Leuk schouwspel zeker met die ingestudeerde persconferenties vooraf.
 
natuurlijk heeft Floyd een beter kans en de top favoriet. Maar zat gisteren en filmpje te kijken met Dana White en die zei eigenlijk het zelfde maar noemde ook de linkerhand van Conor. "it hits you like a fucking truck". Vrijwel iedereen die tegen Conor gevochten heeft had praatjes vooraf maar nadat ze geraakt waren door zijn linker kwamen ze er toch van terug.

Uitkomst maakt toch geen kut uit. Leuk schouwspel zeker met die ingestudeerde persconferenties vooraf.

Je gaat een demonstratie te zien krijgen hoe weinig Conor met zijn linker kan in een bokswedstrijd. Floyd zal vast wel eerdere tegen een goede linker hebben gestaan, raken konden ze hem niet.
 
Je gaat een demonstratie te zien krijgen hoe weinig Conor met zijn linker kan in een bokswedstrijd. Floyd zal vast wel eerdere tegen een goede linker hebben gestaan, raken konden ze hem niet.

Misschien is het wel de compleet andere stijl die conor hanteert waar Floyd niet op kan reageren. Floyd geeft zelf ook aan dat hij niet meer de vechter is van een paar jaar geleden.
 
Misschien is het wel de compleet andere stijl die conor hanteert waar Floyd niet op kan reageren. Floyd geeft zelf ook aan dat hij niet meer de vechter is van een paar jaar geleden.

Dat kan met mma wellicht, met boksen kan je niet zo maar even een aparte stijl hanteren. Zodra Conor iets vreemds gaat doen krijgt hij een pak slaag. Boksen zit te veel dicht getimmerd met techniek en snelheid, daar is niks tegen opgewassen in een klasse als deze. Maar goed we gaan het zien. Ik hoop wel dat je gelijk hebt en Conor wint, dat zou geweldig zijn.
 
natuurlijk heeft Floyd een beter kans en de top favoriet. Maar zat gisteren en filmpje te kijken met Dana White en die zei eigenlijk het zelfde maar noemde ook de linkerhand van Conor. "it hits you like a fucking truck". Vrijwel iedereen die tegen Conor gevochten heeft had praatjes vooraf maar nadat ze geraakt waren door zijn linker kwamen ze er toch van terug.

Uitkomst maakt toch geen kut uit. Leuk schouwspel zeker met die ingestudeerde persconferenties vooraf.
Even buiten de inhoud om... Dana White is een promoter. Zijn werk is gevechten promoten, dat maakt hem per definitie de meest onbetrouwbare persoon als het om eerlijke meningen gaat als deze tegen zijn werk ingaan. Als hij daadwerkelijk zou vinden dat Conor 0,0 kans zou hebben, denk je dan dat hij niet "ja maar die linker" zou zeggen?

Specifiek omdat Conor by far zijn meest waardevolle asset is als het om pay per view sales gaat. Er is niet eens iemand die de helft van hem verkoopt. Hij heeft echt 0 baat bij iets negatiefs over Conor te zeggen. Het enige dat hij moet doen is enigzins geloofwaardig blijven, hetgeen kennelijk goed is gelukt aan deze post te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Wow man dat er mensen Conor een kans zien maken is zo belachelijk.

Conor maakt niet eens kans in een boksring tegen Belgisch of Nederlands kampioenschap in zijn gewichtscategorie.

Ff serieus? Hoezo heeft hij ooit een bokslicentie gekregen? Op basis van wat??
 
Wow man dat er mensen Conor een kans zien maken is zo belachelijk.

Conor maakt niet eens kans in een boksring tegen Belgisch of Nederlands kampioenschap in zijn gewichtscategorie.

Ff serieus? Hoezo heeft hij ooit een bokslicentie gekregen? Op basis van wat??

Haha klopt, dat komt omdat de meeste mensen geen verstand hebben van boksen en hooguit 2 bokspartijen in hun leven hebben gezien. Op sportbookie WilliamHill staan mooie bets. Ik ga ook wel inzetten.
Ik denk zelf dat McGregor in de 3e ronde Ko gaat.
 
Wow man dat er mensen Conor een kans zien maken is zo belachelijk.

Conor maakt niet eens kans in een boksring tegen Belgisch of Nederlands kampioenschap in zijn gewichtscategorie.

Ff serieus? Hoezo heeft hij ooit een bokslicentie gekregen? Op basis van wat??

it's all about the benjamins.
 
Haha klopt, dat komt omdat de meeste mensen geen verstand hebben van boksen en hooguit 2 bokspartijen in hun leven hebben gezien. Op sportbookie WilliamHill staan mooie bets. Ik ga ook wel inzetten.
Ik denk zelf dat McGregor in de 3e ronde Ko gaat.
Wat maakt jou precies een kenner dan (inb4 internet-bokscarriere)? En kun je iets meer in detail vertellen waarom Conor 0 kans maakt, buiten "hij heeft 0 partijen" en "Mayweather is ongeslagen" en vergelijkbare teksten?
 
Laatst bewerkt:
Je gaat een demonstratie te zien krijgen hoe weinig Conor met zijn linker kan in een bokswedstrijd. Floyd zal vast wel eerdere tegen een goede linker hebben gestaan, raken konden ze hem niet.

precies wat ik dacht.. Als er een bokser wel goed is in het neutraliseren van sterke punten van een tegenstander is Floyd het wel. Hoe vaak heeft hij wel niet tegenover boksers gestaan en haalde ze compleet uit hun element? zeker 50% van zijn gevechten en dat gaat met Conor net zo gebeuren. Floyd blijft gewoon lekker aan de buitenkant hangen en blijft weg van die linkse terwijl hij 3 a 4 rondes vakkundig Conor gaat afbreken. 5e en 6e ronde gaat die naar voren en sloopt hij Conor volledig en gaat op KO jacht. Conor maakt geen schijn van kans, hij onderschat het gevecht weer net zoals die dat deed tegen Diaz. Toen dacht die ook ''effe'' 2 sprongen in gewichtsklassen te maken en dat is hem vies tegen gevallen. Dat gepraat op die persconferenties neem ik sowieso niet serieus dat is een grote poppenkast. 5 keer hebben ze een face-off gehad en geen enkele keer durfden ze met elkaar op de vuist. Als Cormier en Jones 5x keer een face-off hadden gehad was er eentje gestorven.
 
Wat maakt jou precies een kenner dan (inb4 internet-bokscarriere)? En kun je iets meer in detail vertellen waarom Conor 0 kans maakt, buiten "hij heeft 0 partijen" en "Mayweather is ongeslagen" en vergelijkbare teksten?

Mayweather is sneller, en is 1 van de meest accurate boksers qua landingspercentage. Mayweather heeft ook een hoog boks iq en er zijn al zoveel ex wereldkampioenen die het tegen hem hebben geprobeerd. Het niveauverschil tussen die 2 is simpelweg te groot het enige voordeel dat Conor heeft is zijn leeftijd. Ik zou zeggen ga dit weekend ff wat wedstrijden en hightlights bekijken dan zul je er waarschijnlijk anders over nadenken. Tip Mayweather - Gatti Mayweather - Corrales
 
Mayweather is sneller, en is 1 van de meest accurate boksers qua landingspercentage. Mayweather heeft ook een hoog boks iq en er zijn al zoveel ex wereldkampioenen die het tegen hem hebben geprobeerd. Het niveauverschil tussen die 2 is simpelweg te groot het enige voordeel dat Conor heeft is zijn leeftijd. Ik zou zeggen ga dit weekend ff wat wedstrijden en hightlights bekijken dan zul je er waarschijnlijk anders over nadenken. Tip Mayweather - Gatti Mayweather - Corrales
Ik heb alles van McGregor en Mayweather wel gezien hoor, maak je geen zorgen. Daar komt bij dat iemand die geen enkel idee heeft wat de variabelen in boksen zijn totaal niks heeft aan partijen te gaan kijken. Ik snap dus sowieso dat "advies" niet als je er vanuit ging dat ik niks met boksen of mma zou hebben.

Ik denk ook dat het een boksclinic gaat worden hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik hou altijd een open mind voor een paar x-factors. Ik vind het altijd heel raar dat mensen alles "zo zeker weten". Het is gewoon een hele awkward match met, zeker voor Floyd, heel raar distance management.

Ik heb dat zelf ook talloze keren gehad, dat iemand die een stuk minder is je gewoon niet ligt. Timing, rare angles, rare distance. Dat kan zomaar. Ik ben uiteraard 86 levels minder dan Floyd, maar het zou zomaar een factor kunnen zijn. Iedereen kan opsommen waarom Floyd dik in het voordeel is. Dat is hij hoogstwaarschijnlijk ook. Het praat elkaar alleen allemaal zo na.

Dat was bij Rico - Badr ook al zo. Het gaat meestal helemaal nergens over buiten een paar open deuren. Opeens is iedereen en je groentenboer een kenner en 5voudig NL kampioen.
 
Back
Naar boven