AndroidHealthClinic

Voorstellen..

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat hij Hermiek alleen maar wilt behoedend niet te ver door te slaan, veel mensen die vroeger overgewicht hadden hebben nu eenmaal moeite om te stoppen met afvallen als ze eenmaal zijn begonnen. Ik ben van mening dat de staat waar in het lichaam van Hermiek verkeerd erg mooi is, maar wel op te randje zit van wat voor een vrouw gezond is als ze dat langere tijd wilt behouden.

iemand die doorslaat luisterd niet naar commentaar van buitenstaanders.

Ik vind de woorden normaal en wij zien liever meer vet,niet behoedend klinken,eerder belerend.
 
Wat jij eigenlijk zegt is dat je zo min mogelijk input moet hebben zodat je niet van je spoor afwijkt.
Maar laten we het er verder hier bij laten want ik ben nu in een discussie aan het belanden die me eigenlijk niet zo veel interesseert. :)

Ik bepaal zo ver als mogelijk zelf mn spoor. Heb daar geen input voor nodig van "normale"mensen.

Als je de input van de "normale"mensen ook daadwerkelijk gaat toepassen dan kom je meestal nergens. Dit is mijn ervaring met "normale" mensen in mijn omgeving dan toch (nabije en verre)

Maar goed bedoelde tips e.d. zijn wel altijd welkom,kan je alleen maar uit leren.

Verder zie ik ook niet in waarom TS op een ander spoor gezet moet worden,of waarom haar spoor dan niet goed is. Omdat normale mensen liever meer vet zien?
Ze ziet er niet ongezond uit (anorexia ) zie het probleem dan ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat zulke opmerkingen goed bedoelde reacties zijn!
Maak het niet te groot. Ik sla niet door, ik hou van een beetje droog en een beetje zacht. Ik bouw met mijn lichaam zoals ik dat wil....je houdt altijd mensen die je shape niet mooi vinden, hoe dan ook!
 
Positief antwoord Hermiek..

Mensen die veel afgevallen zijn moeten dat vaak horen, dat ze niet moeten doorslaan.. dat je niet te dun moet worden.. dat je niet te gespierd moet worden, dat dit niet mooi is, dat dat niet mooi is.. Dat mannen liever wat meer houvast hebben en nog meer van dat soort onzin. Ik word er persoonlijk niet goed van.. Het is misschien goed bedoeld advies, maar in vele gevallen wordt dat goedbedoelde advies alleen maar gedeeld wanneer je in hun ogen "teveel" afvalt, toen ik nog een dikzak was hoorde ik nooit iemand over dat ik misschien beter eens wat af zou vallen, omdat mijn eetgedrag een beetje doorslaat en dat dat niet gezond is.. Maar owee, toen ik was afgevallen kwam iedereen aankloppen, niet doorslaan hoor "zo ben je toch ook al mooi slank"!

Nouja, lang verhaal kort:

Je moet doen waar je je goed bij voelt, in zoverre dat het je gezondheid niet in de wegstaat natuurlijk.. Maar ik zie op je progressiefoto op de ene foto een vrouw met overgewicht en op de andere een vrouw met een super fit fysiek waar keihard voor is gewerkt.
 
Wauw, dankje!

Ik ben het langzaamaan gewend... het zijn vaak onwetende mensen.
Mensen die niet snappen dat je ook hard moet blijven werken om die kilo's er alleen al af te houden.. ik heb aanleg om makkelijk aan te komen, dus het blijft hard werken.

En als je zegt dat je graag veel krachttraining doet voor meer definitie, kracht, een sterker en mooier lichaam, dan denken ze er gelijk de ergste dingen bij.

Veel mensen luisteren niet maar oordelen maar wat graag.
Heb geleerd het naast me neer te leggen. Ze hebben zelf kennelijk een te saai leven om zich dus zo druk te maken over een ander..

De comments hier zie ik als opbouwende feedback en goed bedoelde meningen. Niks mis mee!
Ik sla niet door, ik let gewoon goed op en daar voel ik me fijn bij :)
 
Wauw, dankje!

Ik ben het langzaamaan gewend... het zijn vaak onwetende mensen.
Mensen die niet snappen dat je ook hard moet blijven werken om die kilo's er alleen al af te houden.. ik heb aanleg om makkelijk aan te komen, dus het blijft hard werken.

En als je zegt dat je graag veel krachttraining doet voor meer definitie, kracht, een sterker en mooier lichaam, dan denken ze er gelijk de ergste dingen bij.

Veel mensen luisteren niet maar oordelen maar wat graag.
Heb geleerd het naast me neer te leggen. Ze hebben zelf kennelijk een te saai leven om zich dus zo druk te maken over een ander..

De comments hier zie ik als opbouwende feedback en goed bedoelde meningen. Niks mis mee!
Ik sla niet door, ik let gewoon goed op en daar voel ik me fijn bij :)

Vaak zien ze niet graag iemand slagen in een diet omdat zijzelf er het karakter niet voor hebben.En dan komen natuurlijk al hun belachelijke commentaren.
 
Ik zag je transfo ergens in een ander topic ook al van de week van hooooooly wat is dit gaaf zeg. Proficiat!!:bow2:
 
Niks mis mee goed gedaan ..
 
Back
Naar boven