MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Balen van de darmklachten... wel herkenbaar... hier nog altijd bijna elke dag een keer raak... :o Niet fijn...
Maar eenmaal aan het "standaard" ontbijt gaat het meestal wel weer goed.

Geniet van Praag! Een mooie stad met erg lekker eten... en drinken. :rolleyes:

Gelukkig geen problemen gehad met de darmen. Vertering bleef goed, maar ik had vrijwel heel de dag last van m'n maag. Dat is nu gelukkig weer voorbij!

Praag zal wat dat betreft ook wel weer een grote zuip partij worden vrees ik :o
 
Was je een half jaar geleden niet ook al in Praag?
 
19/7:
Squat 3x8x85 1x8x80
OHP 4x5-7 x 35
Pull-ups 4x8-12
Push-ups 4x6-8
GHR 3x10-12
Leg raises 3x..

Na de squats was ik het liefst gewoon naar huis gegaan :roflol:. Ze gingen oprecht lekker, maar daarna was ik gewoon af. De rest voelde daardoor allemaal slecht.
 
Praag is mooi en leuk en vooral lekker!
Altijd voor herhaling vatbaar! :D

Ik had het juist andersom... squats gingen niet super en daarna ging het steeds beter... maar ben gewoon geen middag training meer gewend... :o
 
19/7:
Squat 3x8x85 1x8x80
OHP 4x5-7 x 35
Pull-ups 4x8-12
Push-ups 4x6-8
GHR 3x10-12
Leg raises 3x..

Na de squats was ik het liefst gewoon naar huis gegaan :roflol:. Ze gingen oprecht lekker, maar daarna was ik gewoon af. De rest voelde daardoor allemaal slecht.
De achteruitgang van cardio conditie en het overschot aan bier gaan hun tol eisen :D
 
De achteruitgang van cardio conditie en het overschot aan bier gaan hun tol eisen :D

Hahaha. Shots tired!

Minder romantisch, meer keihard biertjes koppen :klink:

Daar komt het in principe wel op neer!

Met genoeg bier op wordt het vanzelf romantisch :D

Sure! #nohomo


Ik kon gisteren natuurlijk voor geen meter slapen, dus nu heerlijk vermoeid op naar Praag. Ach, dan heb ik in ieder geval een legitieme reden om op vakantie te gaan, toch? :P
Na de training van gisteren wel een beetje last van m'n onderrug trouwens. Dat had ik al verwacht naar die bizar lelijke OHPs.
 
Na de training van gisteren wel een beetje last van m'n onderrug trouwens. Dat had ik al verwacht naar die bizar lelijke OHPs.
Vanwege APT goed opletten op het bracen van de glutes en buikspieren bij OHP (net als ik), misschien een tijdje met wat minder gewicht.

Have fun in Prague!
 
Heel veel plezier in Praag!

Dankjewel :D

Vanwege APT goed opletten op het bracen van de glutes en buikspieren bij OHP (net als ik), misschien een tijdje met wat minder gewicht.

Have fun in Prague!

Inderdaad Neet! Ik merk dat mijn APT sterk is verbeterd, maar bij bewegingen boven het hoofd holt mijn rug nog steeds.

Dat ga ik inderdaad doen. Saai, maar hopelijk wel effectief.
 
Inderdaad Neet! Ik merk dat mijn APT sterk is verbeterd, maar bij bewegingen boven het hoofd holt mijn rug nog steeds.

Dat ga ik inderdaad doen. Saai, maar hopelijk wel effectief.
Goed plan :thumb:
Ik heb uit jouw log ooit eens weighted planks gehaald, met een schijf op je rug. Zelf heb ik ze al een tijdje niet meer gedaan, ben je daar nog enthousiast over?
 
Goed plan :thumb:
Ik heb uit jouw log ooit eens weighted planks gehaald, met een schijf op je rug. Zelf heb ik ze al een tijdje niet meer gedaan, ben je daar nog enthousiast over?

Ja en nee.
Aan de ene kant zijn ze super voor hypertrofie naar mijn ervaring, maar aan de andere kant heb ik ik er een hekel aan omdat ze ronduit kut zijn om te doen. Daarnaast gaat het om een statische belasting en dynamisch core werk schijnt over het algemeen effectiever te zijn als assistance voor de grote compounds..
 
Als je naar Praag gaat moet je natuurlijk Absint drinken :p
 
Ja en nee.
Aan de ene kant zijn ze super voor hypertrofie naar mijn ervaring, maar aan de andere kant heb ik ik er een hekel aan omdat ze ronduit kut zijn om te doen. Daarnaast gaat het om een statische belasting en dynamisch core werk schijnt over het algemeen effectiever te zijn als assistance voor de grote compounds..
Wat je eigenlijk zou moeten trainen is de pre-activatie of intent van de core spieren (dus op het moment dat je de beweging in gaat zetten moeten ze al in actie komen), maar hoe???
Als je naar Praag gaat moet je natuurlijk Absint drinken :p
Iets groens kan niet gezond zijn :D
 
Als je naar Praag gaat moet je natuurlijk Absint drinken :p

He le maal naar de kloten :D

Wat je eigenlijk zou moeten trainen is de pre-activatie of intent van de core spieren (dus op het moment dat je de beweging in gaat zetten moeten ze al in actie komen), maar hoe???

Iets groens kan niet gezond zijn :D

Tja, standing crunches zouden imo perfect zijn, maar ik heb geen idee hoe ik die zou moeten doen.

Juist wel, toch?

De dokters zeggen vaak genoeg dat je meer groen moet eten! Dus eten/drinken, po-tato, pota-to

En hoe zit het met zuipen? :D


Aangekomen in Praag en de eerste liter bier is reeds soldaat. Redelijk weer erbij ook, dus het genieten kan beginnen :thumb:
 
Back
Naar boven