MuscleMeat

Natural gainz - 109kg-82kg (-27kg) mijn verhaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Dit was ik aan het begin van de cut, 5april 2017.. woog toen nog 106kg
Ik woog op mijn meeste 109kg dus was daar al ongeveer 3kg afgevallen..
ik ben echt beginnen cutten door summershredding (christian guzman)
het is de eerste keer dat het me echt lukt om te cutten. ik heb al een redelijke weg afgelegd maar ik heb nog een eind te gaan.. wil namelijk toch eens die sixpack zien en een laag bodyfat cijfer bereiken...
als er iemand een idee heeft over hoeveel mijn bf bedraagt, laat me gerust weten, ik ben curieus..

ik zal spoedig nog enkele foto's posten over mijn vooruitgang.


dit is de foto waarmee ik echt begonnen ben, denk de eerste week 05.04.2017
IMG_2711.jpg

Schermafbeelding 2017-07-17 om 17.52.15.png



15.06.2017
IMG_4368.JPG

[afbeelding niet meer beschikbaar]



Laatst genomen foto zal ik altijd hier posten!
22.07.2018 - 83,5Kg

3533AD2D-1811-48AD-B541-4BC56D18DBF5.jpeg

400072A5-FA9C-4E7A-B261-BBC89A54E27E.jpeg

We blijven gaan!
 
Laatst bewerkt:
hier een iets duidelijkere foto van vandaag (93KG)


Schermafbeelding 2017-07-18 om 00.41.41.png


Schermafbeelding 2017-07-18 om 00.40.23.png


Schermafbeelding 2017-07-18 om 00.40.23.png
 
is dat nu een fitness in de kroeg????? die locatie ziet er tof uit waar is dit!!
 
is dat nu een fitness in de kroeg????? die locatie ziet er tof uit waar is dit!!
Dat is een oude schuur bij mij thuis waar vroeger een café was.. maar die vergunning loopt niet meer. Dus ideaale locatie om te trainen..
 
Ben je gewoon dik geweest of beetje doorgeslagen met bulken?
 
Ben je gewoon dik geweest of beetje doorgeslagen met bulken?
Was echt dik, ik kwam per jaar ongeveer 4-5kg bij dmv bier drinken, fast food, uitgaan,... totaal geen controle.. altijd zoveel ik kon. Tot ik echt walgde van mezelf en dan de klik heb gemaakt om te cutten.. heb wel enkele keren geprobeerd te cutten maar is nooit gelukt tot nu..
 
Was echt dik, ik kwam per jaar ongeveer 4-5kg bij dmv bier drinken, fast food, uitgaan,... totaal geen controle.. altijd zoveel ik kon. Tot ik echt walgde van mezelf en dan de klik heb gemaakt om te cutten.. heb wel enkele keren geprobeerd te cutten maar is nooit gelukt tot nu..

Nog even doorzetten en volhouden dan, als je eenmaal droog bent wil je het nooit meer zover laten komen.
 
Mwa tja.. mag nog wel wat af idd maar je hoeft echt niet ook zo´n necrofielen fysiek te willen hoor NaturalGainz daarbij heb je zeker wel voldoende massa alleen vind ik je traps op bepaalde fotos niet zo mooi. Train je je benen wel trouwens? Tja als je echt droog wil staan moet je natuurlijk veel afvallen maar als dat je doel niet is... Dan zou ik er nog een procent of 3 afhalen en zou ik het best vinden hoor. Maar das persoonlijke voorkeur hé... Ik ben dan ook geen bodybuilder. Hoe lang train je al? en is die schuur van jou persoonlijk? Ziet er ideaal uit idd.. zeer tof!! !!!!!
 
Er is gewoon iets dat ik mis bij je nek,traps..... Te dunne nek en te onderontwikkelde traps voor de rest van je lichaam volgens mij.. DL je wel??
 
Er is gewoon iets dat ik mis bij je nek,traps..... Te dunne nek en te onderontwikkelde traps voor de rest van je lichaam volgens mij.. DL je wel??
Neen ik deadlift niet, dat is het probleem.. heb nog geen bumperplates gevonden om te kopen.. maar denk dat ik deze congé toch eens mijn werk van ga maken.. benen train ik wel maar enkel met squats.. ja die schuur is van mij persoonlijk :D is idd wel chill om te trainen. Kwestie wat ik wil bereiken van vetpercentage, hoef ik inderdaad geen ripped fysiek, maar die six pack wil ik toch eens blootleggen! Maar één iets staat vast, zover als in het begin laat ik het niet meer komen
 
Hoe lang train je-al ?

je gym is vreselijk vet!!
 
Hoe lang train je-al ?

je gym is vreselijk vet!!
Ik zal eens kort samenvatten, ik train sinds mijn 16jaar, met ups en downs, maar altijd wel bezig geweest met fitness. Heb wel nooit op mijn voeding gelet. Veel uitgeweest, bier gedronken, fast foodz enz.. toen ik 22jaar was heb ik mijn huis gekocht. Daar heb ik een half jaar aan verbouwd en ook niets getraind. enz.. toen de verbouwingen klaar waren heb ik thuis een homegym gestart, omdat ik de plaats had en geen tijd verloor met rijden naar een gym (en alle andere voordelen). Dus ben wel al een tijdje weer bezig met trainen (intensief deze keer) maar ik kwam alleen maar bij in gewicht, tot ik 109kg woog.. nu heb ik het gevonden hoe ik moet cutten, eigenlijk een andere levenstijl aangenomen. en nu word het pas echt leuk!
 
zit duidelijk een pak massa op, nog paar kilootjes kwijt en dan ga je dat zeker zien
 
Ik gok op 17%
 
nog een update van mijn fysiek voorlopig..
@92kg

Schermafbeelding 2017-08-10 om 22.47.51.png
Schermafbeelding 2017-08-10 om 22.48.42.png
Schermafbeelding 2017-08-10 om 22.49.20.png
Schermafbeelding 2017-08-10 om 22.49.01.png


en we blijven gaan! iemand een idee van mijn bodyfat%? laat maar weten, ben curieus
 
Vet is denk ik zo'n 16 a 17 maar wellicht schatten de heren je hier veel hoger in... Je hebt geen spectaculair fysiek of zo maar wat mij betreft wel een gewoon oke fysiek. Niet persé een fitness of bb lichaam maar meer gewoon een beetje massa en wat mij betreft is dit goed genoeg. Overigens zullen de meeste op dit forum daar een geheel andere mening over hebben )
 
Overigens is die gym van jou wel echt geheel te max.. de tyfus hé... ik zeg.. paar toestellen erbij en contributie vragen ; )
 
Vet is denk ik zo'n 16 a 17 maar wellicht schatten de heren je hier veel hoger in... Je hebt geen spectaculair fysiek of zo maar wat mij betreft wel een gewoon oke fysiek. Niet persé een fitness of bb lichaam maar meer gewoon een beetje massa en wat mij betreft is dit goed genoeg. Overigens zullen de meeste op dit forum daar een geheel andere mening over hebben )
ok thnx, ja ik heb niet het doel om een echt bodybuild lichaam te krijgen.. maar om er gewoon fysiek eens "goed" uit te zien(altijd zwaarlijvig geweest zoals op de eerste foto). het doel is dus om toch nog wat verder te cutten (voor zolang het lukt) en om rond de 85kg te onderhouden.. ik ga hier geen foto log houden, maar ik houd jullie wel af en toe op de hoogte van mijn progress.. en anders kan je me ook volgen op mijn Vlog ;)

Overigens is die gym van jou wel echt geheel te max.. de tyfus hé... ik zeg.. paar toestellen erbij en contributie vragen ; )
ja, ik kijk iedere dag uit op tweedehands site's voor koopjes.. maar die vind je niet makkelijk. graag zou ik eens een lot toestellen in een keer kopen aan een degelijke prijs, als je alle toestellen apart koopt eindig je met een hoop verschillende toestellen.. vind ik ook weer niet zo interessant.
 
ok thnx, ja ik heb niet het doel om een echt bodybuild lichaam te krijgen.. maar om er gewoon fysiek eens "goed" uit te zien(altijd zwaarlijvig geweest zoals op de eerste foto). het doel is dus om toch nog wat verder te cutten (voor zolang het lukt) en om rond de 85kg te onderhouden.. ik ga hier geen foto log houden, maar ik houd jullie wel af en toe op de hoogte van mijn progress.. en anders kan je me ook volgen op mijn Vlog ;)


ja, ik kijk iedere dag uit op tweedehands site's voor koopjes.. maar die vind je niet makkelijk. graag zou ik eens een lot toestellen in een keer kopen aan een degelijke prijs, als je alle toestellen apart koopt eindig je met een hoop verschillende toestellen.. vind ik ook weer niet zo interessant.
Nou gemiddeld gezien zie je er goed uit dus wat dat betreft zit je goed.
 
Wat zoek je allemaal dan?? Als het mijn gym zou zijn zou ik er een legpress ingooien legcurls-extensie en een rack. Maar daar had je al wat voor toch? Hoeft niet eens zo duur te zijn. Je gym is gewoon gruwelijk
 
Back
Naar boven