XXL Nutrition

Wat is je doel ?

Wat is je doel ?


  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

moet je wel die sigaartjes en Bavaria laten staan :trollface:

Bavaria laat ik meestal wel staan. Drink zelden.
Sigaartjes is een ander verhaal.

Nog wel een lange weg te gaan maar doelen moeten niet te makkelijk zijn.

Squat is nog 30 kilo maar dat gaat zeker lukken ondanks het eten onder onderhoudt.
Bench ga ik er ook voor het einde van het jaar uitpersen.

Deadlift zie ik als de grootste uitdaging. Zonder belt en straps gaat dat zwaar worden.
 
Deadlift is per definitie een uitdagende oefening, imho. Ik zit nu op 32 en voor iemand van mijn statuur vind ik dat niet slecht. Maar er kan altijd nog (veel) meer bij.
 
Doel:

Beter tegen pijn leren kunnen zonder stunten te doen met de gezondheid. Sterker worden qua dragen van zware belast fysis en mentaal. Droger komen te staan en meer gespierd worden en daarbij aandacht hebben op een algemene goede compositie van het lichaam en alsook geest.

En uiteraard, geld maken(verdienen), gezin, geluk, liefde, en al dat soort goede dingen. :)
 
wereldvrede
 
Men doel op het moment is wat zwaarder te worden zonder "te" veel vet aan te komen. Ben namelijk men weg een beetje aan het zoeken....
 
Korte termijn: Nederlands kampioen bonks worden over anderhalve week.

Lange termijn: blessurevrij blijven en steady blijven gainen
 
Ik wil gerust droger zijn, maar ik wil niet cutten. Wat moet ik nu aanvinken?
Moet je droogtrainen brah
Als we het zo gaan bekijken zijn mijn doelen voorlopig tenminste;
- 150+ squat
- 200+ deadlift
- 100 kg bench

Als spiergeheugen echt bestaat en spiermassa/kracht niet snel word verloren (train nog wel), dan is die squat redelijk snel haalbaar :).
Heuj mijn huidige lifts haha, feels good.

Doelen voor dit jaar zijn minimaal 480kg totaal neerzetten op de SBD Cup. Hopelijk aan het einde van het jaar 170kg squat 110kg paused benchen en 225kg deadliften.

Volgend jaar doorbulken naar de 93kg en kwalificeren voor het NK met minimaal een 550kg totaal.
 
Vrouwen.
upload_2017-8-29_21-47-55.png
 
Naast dat ik sterker wil worden en een goeie conditie wil hebben, voel ik me gewoon goed als ik train. Het geeft mij absoluut een kick!
 
Back
Naar boven