Fitness Seller

Beginner buikspieren

Bezoekers in dit topic

Fitnessgirlx

Novice
Lid geworden
20 jul 2017
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
62kg
Hallo,

Ik wil heel graag buikspieren zoals op de foto krijgen alleen weet ik niet zo goed hoe

Welke oefeningen zijn daarvoor geschikt?
En hoevaak/hoelang per week moet je dit uitvoeren?
Wat zijn mogelijke opties om vet te verliezen?

r3iff_active-undergarment_clothing_brassiere_undergarment_sports-bra.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kan geen buikvet wegkrijgen... waarom geloven mensen dit toch.


Edit: Aanvulling op mijn bericht omdat ik ook wat goed wil doen.

Je verliest gradueel over je hele lichaam vet... bij de ene gaat het al wat meer van de buik af in het begin dan de andere of van de billen of borsten... it depends on your body.
 
25% oefeningen, 75% dieeten zou ik zeggen..
 
25% oefeningen, 75% dieeten zou ik zeggen..

Als je niet goed eet of niet goed traint zul je nooit het lichaam krijgen wat je wil.

Gewoon 100% training, en 100% diëten dus :D
 
Als je niet goed eet of niet goed traint zul je nooit het lichaam krijgen wat je wil.

Gewoon 100% training, en 100% diëten dus :D
Ja 100% is altijd beter! :D maar als ik kijk naar die vrouw op de foto, denk ik dat het vooral een goed dieet is dat ze heeft, kwestie van trainen dat weet ik niet zo, wss traint ze wel een beetje maar denk niet dat het een bodybuildtype is :p
 
Ja 100% is altijd beter! :D maar als ik kijk naar die vrouw op de foto, denk ik dat het vooral een goed dieet is dat ze heeft, kwestie van trainen dat weet ik niet zo, wss traint ze wel een beetje maar denk niet dat het een bodybuildtype is :p
Inderdaad er zit vooral een bepaald voedselpatroon in. Trainen zal wel matig zijn. Wrs een loopster.
 
Mooie buik maak je zodra je de deur van de sportschool achter je dicht trekt en in de keuken bewust met je voedingsschema aan de slag gaat. Buikvet wegkrijgen is net zo'n mythe als de wederopstanding. Niet te geloven dat mensen dat geloven.
 
Mooie buik maak je zodra je de deur van de sportschool achter je dicht trekt en in de keuken bewust met je voedingsschema aan de slag gaat. Buikvet wegkrijgen is net zo'n mythe als de wederopstanding. Niet te geloven dat mensen dat geloven.
Wederopstanding bestaat, omdat die werkelijkheid opgetrokken wordt in bepaalde culturen en onderdeel is van hun sacraal bouwwerk, maar kijk maar uit wie er opstaat... jakkes. Jezelf wakker maken is Jezelf kennen. ;)

Dat is een heel vreemd gedoe zo'n wederopstanding en iets heel georganiseerd. Maar eens ze deze riten toepassen op types door bepaalde types na te streven dan gaan ze zich heel speciaal voelen en dat soort dingen die eigenlijk iedereen toebehoort. Je bent niet beter... iedereen is gewoon beter. Helaas vind iedereen zichzelf zo ... APART.

It has pissed me off in the past... a lot.
 
Ik heb wat boeken van de vrijmetselaars doorgenomen. Vond de lectuur een beetje verbasterd geschreven met hetgeen wat ik vroeger zelf neergepent had. Altijd al een prive-oorlogje gehad met lectuur. Vandaar mijn diepzinnigheid en inzicht in bepaalde dingen. Ik klooi wel vaak met materiele dingen. Hoewel ik me er nu meer op toeleg echter.
 
Ik heb wat boeken van de vrijmetselaars doorgenomen. Vond de lectuur een beetje verbasterd geschreven met hetgeen wat ik vroeger zelf neergepent had.


:D

On-topic: ik vind de buikspieren op de foto niet echt buikspieren. Vet eraf, maar spieren ontwikkeld, ik betwijfel het. Gewoon goed trainen en goed eten en dan krijg je vanzelf een mooier lijf. Bulken/cutten afwisselen en je komt ergens, ook voor de langere termijn. BB is een lifestyle, een verslaving wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Topic starter geeft aan dat ze een beginner is, maar geen enkele reactie dat door een beginner te begrijpen is zonder toelichting. Reageer dan niet zodat mensen weten dat ze nog input nodig heeft.

Goede manier om een community op te bouwen hier ;)
 
Ze zeggen niet voor niet: Abs are made in the kitchen.

Ik had altijd echt heel veel buikvet. Combinatie cardio en gezond eten werk het beste.
 
Back
Naar boven