XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja zie als jullie de informatie niet ontvangen die ik elke dag ontvang dan kun je niet volgen he. Jammer. Free beers and stuff, gone! Je kan nog altijd lidmaatschap aanvragen. :)

    Ik zou al men geld op dat paard zetten ook al raden ze u diversivicatie aan, laat dat maar aan ons over.
    Deel die next level informatie dan met ons.
     
    Denk eerder dat hij zijn lithium juist niet gebruikt
    Hoe kan jij nu een label plakken op iets waar jij niks van afweet. Voor jouw is een veld met het heerlijkste voedsel wrs 5 cent waard. Goed hoor, koop ik van je. Done deal. Doei!
     
    Deel die next level informatie dan met ons.
    Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

    Trouwens informatie is een constant dynamisch werk mede door de ontvanger(s) hun interpretatie en inbeeldingsvermogens. Maar ik denk dat ik al wel wat veruimend praat voor jullie.
     
    Hoe kan jij nu een label plakken op iets waar jij niks van afweet. Voor jouw is een veld met het heerlijkste voedsel wrs 5 cent waard. Goed hoor, koop ik van je. Done deal. Doei!
    Maar ik heb dus wel gelijk met mn Lithium?:thinking:
     
    Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

    Trouwens informatie is een constant dynamisch werk.
    Ah ok. Je hebt jezelf dus eigenlijk ook ontwikkeld tot een superieure entiteit. Helaas is dat voor ons niet mogelijk omdat we te beperkt zijn. Dat vereist erg veel tijd, energie en een scherpe geest . Correct?
     
    Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

    Trouwens informatie is een constant dynamisch werk mede door de ontvanger(s) hun interpretatie en inbeeldingsvermogens. Maar ik denk dat ik al wel wat veruimend praat voor jullie.

    Zou het dan toch waar zijn?
     
    Moet je 30 jaar voor afzien. Wil je dat?

    Hoe kan jij nu een label plakken op iets waar jij niks van afweet. Voor jouw is een veld met het heerlijkste voedsel wrs 5 cent waard. Goed hoor, koop ik van je. Done deal. Doei!

    Lukt niet, heb je meerdere mensen voor nodig om dat begrijpbaar te krijgen. ;) Het gaat dan ook om meer dan informatie en een soort levensstijl... het gaat om veeeel meer dan dat. Was het maar zo simpel. ;)

    Trouwens informatie is een constant dynamisch werk mede door de ontvanger(s) hun interpretatie en inbeeldingsvermogens. Maar ik denk dat ik al wel wat veruimend praat voor jullie.

    Kerel, gaat het wel? :trollface:
     
    Ah ok. Je hebt jezelf dus eigenlijk ook ontwikkeld tot een superieure entiteit. Helaas is dat voor ons niet mogelijk omdat we te beperkt zijn. Dat vereist erg veel tijd, energie en een scherpe geest . Correct?
    Mezelf ontwikkeld... ik moet hier gewoon zitten en informatie doornemen, verwerken en verbeteren of laten hoe het is in bepaalde gevallen. Superieur... goh... nee anders zou ik vrij vast zitten in het idee dat ik een identiteit bezit.

    En om antwoord te geven op je vraag. In het begin wel daarna gaat het vlot. Gewenning aan drugs heb je maar ook aan het verwerken van meer informatie dan andere mensen die niet zo ambitieus zijn.
     
    moet niet blond zijn voor mij. en ook niet knap. gewillig en gehoorzaam das belangrijker.
    Blond was maar een idee. Ik deel je mening. Gewillig en gehoorzaam hoeft voor mij zelfs niet! Is leuk nog eens wat uitdaging.
     
    Even een serieuze vraag; zit jij op een gesloten inrichting?
     
    Leuk dat je bezorgt bent... kan ik je met iets helpen? Je wilt er zijn voor mij dus wat moet je? Ben handig op vele terreinen.
    Ik hb wat video's gezien. Ik denk niet dat je een goeie judge bent als het gaat om goed in dingen zijn :)
     
    IK HEB WEER ZO'N TOPIC GEVONDEN!!!

    :woot::woot::woot:
     
    Back
    Naar boven