XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sunatura is top, 2x eerder besteld. Zaterdag voor de 3e keer maar ik krijg geen reactie. Vreemd, iemand anders hetzelfde? Of een goed alternatief?
Ze zijn met vakantie ;)
 
Ze verkopen ook 10ml voor 9 euro, zou in principe met 10x10mg MT2 moeten meegaan, dus daar ben je wel even zoet mee.

Wil toevallig de neusspray proberen bij Sunatura, maar heb ook insulinenaalden nodig, en die zijn net out of stock :(, maar even wachten dus..
 
Hai,
Ik gebruik nu een paar zomers Mt2 van USApep. En dit jaar heb ik een dikke enkel. De fysio kan niets ontdekken en ik kom er maar niet van af. Hij houdt vocht vast. Nou kom ik maar niet van de gedachte af: zou er iets verkeerds in m'n vial zitten? Heb nog nooit problemen gehad met usapep, dus lijkt me sterk. Maar toch ff checken hier, misschien hebben meer mensen freaky klachten..?

Ciao
 
Heey even vraagje,
Net onder de zonnebank geweest, en zeg maar waar ik op gelegen heb waar je zweet onder de zonnebank, is het helemaal niet bruin geworden. Er zit serieus een lijn van bruin naar wit op de zijkant van mijn billen/boven benen nu. Iemand dit ook eerder gehad. Komt dit door m2 of iets anders . What to do
 
Heb net een bestelling geplaatst bij sunatura en gekozen voor de mistercash betaalmethode en heb een mailtje van hen gekregen maar zie nergens de mogelijkheid om te betalen. Iemand een idee hoe dat komt? Alvast bedankt.
 
Het mailtje over hoe je de betaling moet doen komt normaal iets later dan de bestelbevestiging.
 
Inderdaad, heb net een mailtje gehad. Had nog wel een vraagje hierover.
Ik moet 86 euro betalen met mistercash. Dus ik typ het bedrag in en klik mistercash. Nu komt er naast de 86 euro, 2448 eur/bitcoin te staan in het licht grijs. Wat wil dit zeggen?
Wil niet opeens 2400 euro kwijt zijn aan 3 flesjes melanotan...
 
Hai,
Ik gebruik nu een paar zomers Mt2 van USApep. En dit jaar heb ik een dikke enkel. De fysio kan niets ontdekken en ik kom er maar niet van af. Hij houdt vocht vast. Nou kom ik maar niet van de gedachte af: zou er iets verkeerds in m'n vial zitten? Heb nog nooit problemen gehad met usapep, dus lijkt me sterk. Maar toch ff checken hier, misschien hebben meer mensen freaky klachten..?

Ciao


ik gebruik al zon 5 jaar melanotan van usa pep het viel mij op dat het eerst altijd via de VS verstuurd werd en sinds vorig jaar via China. Ik heb sinds vorig jaar een bruine vlek onder mijn Navel gekregen die niet meer weg gegaan is en had ook het idee dat het lag aan de melanotan van usapep. Ook moet ik er bij zeggen dat ik voor heen 1 tot 1,5 vial nodig had om op kleur te komen en vorig jaar had ik toch echt 2 tot 2,5 vial nodig om dezelfde kleur te bereiken als voorheen.
 
Inderdaad, heb net een mailtje gehad. Had nog wel een vraagje hierover.
Ik moet 86 euro betalen met mistercash. Dus ik typ het bedrag in en klik mistercash. Nu komt er naast de 86 euro, 2448 eur/bitcoin te staan in het licht grijs. Wat wil dit zeggen?
Wil niet opeens 2400 euro kwijt zijn aan 3 flesjes melanotan...
Dat is de huidige koers, 1 bitcoin is op dat moment 2448 euro waard. Je gaat niet een hele bitcoin hoevel betalen.
 
M'n nasal spray is overigens op. Denk dat ik de vorige keer wel voor injecteren ga, maar dit was nu wel ideaal. Alleen is het weer niet echt super geweest op de dagen dat ik buiten kon zijn en heb ik me er niet toe gezet te zonnen. Desondanks denk ik alsnog dat ik er wel profijt van heb gehad, stuk sneller bruin dan normaal en ben 0 verbrand terwijl ik echt onvoldoende heb ingesmeerd.
 
Dat is de huidige koers, 1 bitcoin is op dat moment 2448 euro waard. Je gaat niet een hele bitcoin hoevel betalen.
nk dat ik de vorige keer wel voor injecteren ga, maar dit was nu wel ideaal. Alleen is het weer niet echt super geweest op de dagen dat ik buiten kon zijn en heb ik me er niet toe gezet te zonnen. Desondanks denk ik alsnog dat ik er wel profijt van heb gehad, stuk sneller bruin dan normaal en ben 0 verbrand terwijl ik echt onvold

ik ben nu overgestapt van usapep melanotan vials naar de nasalspray van sunatura. Maar mij is het nog niet echt duidelijk hoe het nou met de doseringen zit? Voor heen injecteerde ik 1 mg per dag dus 10 dagen uiteindelijk tot me vial op was. Het viel mij op dat de nasalspray veel voller is dus waarschijnlijk zit hier viel meer bacterieel water in gemengd.
sunatura zegt dat je 2 keer per dag beide neusgaten moet sprayen of 1 keer per dag ieder neusgat 2 keer moet sprayen dus 4 sprays totaal.
Op hoeveel mg melanotan komt dit nou neer? Denk namelijk niet dat dat ik met 4 spraytjes per dag na 10 dagen me nasal spray op heb?
Ik vroeg me dan ook af hoeveel mg melanotan er nou eigenlijk in 4 sprays zal zitten?
 
Ik neem aan dat Sunatura antwoord heeft op jou vragen gezien het hun product is. Zij kunnen je vast wel uitleggen om welke dosering het gaat. Wanneer ze 2 tot 4 sprays aanraden weten ze waarschijnlijk ook de dosis hiervan omdat hun advies anders nergens op zou slaan. En ik denk dat je misschien een lagere dosis neusspray moet gebruiken ivm je neusslijmvlies, misschien als je hoger gaat er veel irritatie zou komen?
 
M'n nasal spray is overigens op. Denk dat ik de vorige keer wel voor injecteren ga, maar dit was nu wel ideaal. Alleen is het weer niet echt super geweest op de dagen dat ik buiten kon zijn en heb ik me er niet toe gezet te zonnen. Desondanks denk ik alsnog dat ik er wel profijt van heb gehad, stuk sneller bruin dan normaal en ben 0 verbrand terwijl ik echt onvoldoende heb ingesmeerd.
Maar de nasal sprays werkten wel goed voor jou? Injecteren wil ik namelijk niet aan beginnen, weet dat het zwak klinkt, maar heb echt schrik voor een naald :)
 
ik ben nu overgestapt van usapep melanotan vials naar de nasalspray van sunatura. Maar mij is het nog niet echt duidelijk hoe het nou met de doseringen zit? Voor heen injecteerde ik 1 mg per dag dus 10 dagen uiteindelijk tot me vial op was. Het viel mij op dat de nasalspray veel voller is dus waarschijnlijk zit hier viel meer bacterieel water in gemengd.
sunatura zegt dat je 2 keer per dag beide neusgaten moet sprayen of 1 keer per dag ieder neusgat 2 keer moet sprayen dus 4 sprays totaal.
Op hoeveel mg melanotan komt dit nou neer? Denk namelijk niet dat dat ik met 4 spraytjes per dag na 10 dagen me nasal spray op heb?
Ik vroeg me dan ook af hoeveel mg melanotan er nou eigenlijk in 4 sprays zal zitten?

Geen idee hoe veel het precies met de doseringen zit, wel is het zo dat injecteren efficiënter is (je lichaam neemt meer mt2 op dan via de neusspray). De nasalspray is dus duurder voor hetzelfde resultaat, maar wel wat gemakkelijker in gebruik. Hoeveel mg mt2 je nou precies binnenkrijgt per spray, en hoeveel daarvan dan effectief wordt opgenomen weet ik dus niet. Die spray gaat wel sneller op dan je denkt

Maar de nasal sprays werkten wel goed voor jou? Injecteren wil ik namelijk niet aan beginnen, weet dat het zwak klinkt, maar heb echt schrik voor een naald :)

Voor mijn idee wel, maar ik denk dat injecteren wel een stuk gemakkelijker is. Ik snap die angst wel, heb zelf nog nooit geïnjecteerd, maar injecteren met een insulinenaaldje is echt geen groot iets hoor, hoef je niet bang voor te zijn, dat voel je niet eens.
 
Geen idee hoe veel het precies met de doseringen zit, wel is het zo dat injecteren efficiënter is (je lichaam neemt meer mt2 op dan via de neusspray). De nasalspray is dus duurder voor hetzelfde resultaat, maar wel wat gemakkelijker in gebruik. Hoeveel mg mt2 je nou precies binnenkrijgt per spray, en hoeveel daarvan dan effectief wordt opgenomen weet ik dus niet. Die spray gaat wel sneller op dan je denkt



Voor mijn idee wel, maar ik denk dat injecteren wel een stuk gemakkelijker is. Ik snap die angst wel, heb zelf nog nooit geïnjecteerd, maar injecteren met een insulinenaaldje is echt geen groot iets hoor, hoef je niet bang voor te zijn, dat voel je niet eens.
I
 
Ik heb de laatste tijd echt moeite met injecteren. Krijg het naaldje bijna niet in mijn huid geprikt! Als het er dan uiteindelijk inschiet omdat ik zo hard moet duwen, doet het echt pijn!
Ook het inspuiten van de vloeistof is érg gevoelig.
Als ik het naaldje eruit haal bloedt het ook altijd... Ben nu maar even gestopt, maar baal ervan dat ik nu weer zo licht ben..
Iemand tips?
Groetjes Linda
 
Ik heb de laatste tijd echt moeite met injecteren. Krijg het naaldje bijna niet in mijn huid geprikt! Als het er dan uiteindelijk inschiet omdat ik zo hard moet duwen, doet het echt pijn!
Ook het inspuiten van de vloeistof is érg gevoelig.
Als ik het naaldje eruit haal bloedt het ook altijd... Ben nu maar even gestopt, maar baal ervan dat ik nu weer zo licht ben..
Iemand tips?
Groetjes Linda
Andere plek proberen?
 
Ik heb de laatste tijd echt moeite met injecteren. Krijg het naaldje bijna niet in mijn huid geprikt! Als het er dan uiteindelijk inschiet omdat ik zo hard moet duwen, doet het echt pijn!
Ook het inspuiten van de vloeistof is érg gevoelig.
Als ik het naaldje eruit haal bloedt het ook altijd... Ben nu maar even gestopt, maar baal ervan dat ik nu weer zo licht ben..
Iemand tips?
Groetjes Linda

Gebruik je misschien altijd dezelfde naald? Het wordt erg afgeraden om een naald vaker dan 1x te gebruiken. Nu zal dat niet direct fout gaan, maar als je een naald echt vaak gebruikt is dat wel slecht voor de spitsheid van de naald en dan kan ik me voorstellen dat injecteren pijn doet.

Als je wel gewoon je naalden vervangt weet ik niet wat 't kan zijn.
 
Gebruik je misschien altijd dezelfde naald? Het wordt erg afgeraden om een naald vaker dan 1x te gebruiken. Nu zal dat niet direct fout gaan, maar als je een naald echt vaak gebruikt is dat wel slecht voor de spitsheid van de naald en dan kan ik me voorstellen dat injecteren pijn doet.

Als je wel gewoon je naalden vervangt weet ik niet wat 't kan zijn.
Ik pak elke keer een nieuwe naald, en ik heb elke plek rond mijn middel al geprobeerd..
Het is net of mijn onderhuids weefsel verhard is..
Vorig jaar nergens last van gehad, nu is t een drama.
 
Back
Naar boven