XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ouders hebben hollandse herder langhaar, super mak en tam beest.
    Zus heeft een Hollandse herder ruwhaar x Canadese herder. Beest van 45 kg droog, schofthoogte van 70 cm. Wat. Een. Kracht.
     
    Ouders hebben hollandse herder langhaar, super mak en tam beest.
    Zus heeft een Hollandse herder ruwhaar x Canadese herder. Beest van 45 kg droog, schofthoogte van 70 cm. Wat. Een. Kracht.

    Ja deze trok ook harder dan de Bernersennen van een vriend van me :o

    En dan is zijn bazin zo'n dwergje van 1,60 wat 48 kilo weegt ofzo :roflol:

    Pics

    i6ia9u.jpg


    Ze wilde niet op de foto
     
    Ja deze trok ook harder dan de Bernersennen van een vriend van me :o

    En dan is zijn bazin zo'n dwergje van 1,60 wat 48 kilo weegt ofzo :roflol:

    Pics

    i6ia9u.jpg


    Ze wilde niet op de foto
    Tailored like a pro!
     
    Hier komt iets heel naughty... je wilt de spoiler niet zien want dan zou je me op de muil slaan. Maar voor de humor an sich.


    Single mother material...

    :roflol: en dan alimentatie betalen? Zou wel gek zijn
     
    Het kan een droom zijn voor sommige :)

    Betalen aan iets waar je niets aan hebt? Ik zou gewoon via de rechter het kind opeisen ipv alimentatie te betalen. Neem dan wel een oppas :roflol:

    een knappe 16 jarige oppas
     
    Betalen aan iets waar je niets aan hebt? Ik zou gewoon via de rechter het kind opeisen ipv alimentatie te betalen. Neem dan wel een oppas :roflol:

    een knappe 16 jarige oppas
    LoL ook als hij 12 is? ;) ;) ;) Dat is pas papa zijn! xD lol


    Men mafkees alarmpje gaat weer af. :)
     
    LoL ook als hij 12 is? ;) ;) ;) Dat is pas papa zijn! xD lol


    Men mafkees alarmpje gaat weer af. :)

    Ach voor dat dat kind 12 is ben je al bijna 13 jaar verder dus dat zie ik dan wel.

    Ben sowieso niet van plan om nu al een kind te krijgen :o
     
    Ach voor dat dat kind 12 is ben je al bijna 13 jaar verder dus dat zie ik dan wel.

    Ben sowieso niet van plan om nu al een kind te krijgen :o
    Vind het persoonlijk wel best tijd. Ben voldoende geevolueerd om een puber (het ergste wat er is) te begrijpen en te begeleiden naar een leuk maar deftig leven waarin verantwoordelijkheid en plezier zich op gezonde manier afwisselen.

    Wat mijn dag vandaag goed maakte is te weten dat fun, fun blijft en als het niet zo is dat ik zwarte piet dan ff roep om ff wat pepernoten te strooien.
     
    Vind het persoonlijk wel best tijd. Ben voldoende geevolueerd om een puber (het ergste wat er is) te begrijpen en te begeleiden naar een leuk maar deftig leven waarin verantwoordelijkheid en plezier zich op gezonde manier afwisselen.

    Wat mijn dag vandaag goed maakte is te weten dat fun, fun blijft en als het niet zo is dat ik zwarte piet dan ff roep om ff wat pepernoten te strooien.

    Sommige zijn gewoon niet te begrijpen. Vanmiddag ook had de vriendin van een vriend een oud klasgenootje mee genomen, was een 16/17/18 jarig adhd patientje. Was haar na een tijdje zo zat dat we haar in bus van vriend hadden opgesloten :roflol:
     
    Sommige zijn gewoon niet te begrijpen. Vanmiddag ook had de vriendin van een vriend een oud klasgenootje mee genomen, was een 16/17/18 jarig adhd patientje. Was haar na een tijdje zo zat dat we haar in bus van vriend hadden opgesloten :roflol:
    Achter het stuur? Oops?
     
    Achter het stuur? Oops?

    Nee achter in de bus :o

    Zei zo: kijk hoe groot t is hier binnen. En ze klimt er gewoon in :roflol: . Je kan hem van binnen open maken maar dan moet je wel weten hoe en/of licht hebben
     
    Nee achter in de bus :o

    Zei zo: kijk hoe groot t is hier binnen. En ze klimt er gewoon in :roflol: . Je kan hem van binnen open maken maar dan moet je wel weten hoe en/of licht hebben
    Meisjes zijn het toch gewend om naardingen te grijpen in de donker als ze bang hebben. ;) Zijn kleine jongetjes alleen blij mee en dat brengt de vrouw heel wat mee.
     
    Back
    Naar boven